ی فنجون قهوه با طعم ِ تمشک

و آغاز ، همان تپش ِ قلب ِ توست ..

ی فنجون قهوه با طعم ِ تمشک

و آغاز ، همان تپش ِ قلب ِ توست ..

فقط ی کم هیجان .. گناهه ؟؟؟؟؟

سلام ..

 

اوم .. همرو افسرده کردم نه ؟  چه کنم ... دل وامونده زود میگیره ... زیادی باهوشه  خوب چه خبرا ؟ ایهیم !  زندگی سخت مارو در فشار هیجانی قرار داده ... نزدیکای جوابای کنکور سراسری استیم ... دیروز مونا اومد پیشم !  داشتیم به این فکر میکردیم که اگه مجاز نشدیم چی ؟  یا اگه من مجاز بشم و مونا نشه چی  یا اگه مونا مجاز بشه و من نشم چی ؟  فک کن ... اخه قراره شب جوابا مونا بیاد اینجا تا صبح با هم باشیم  قراره وقتی میبینیم مجاز نشدیم زار زار گریه کنیم  ببین الان بخند بعد زار زار گریه کن بدبخت  چمدونم ... هر چی هست نزدیکه ... یعنی من نمیتونم تراز ۵ هزار بیارم انقدی بدبختم ... ازادو میگم .. !  سراسری بخوره تو ملاجم !  « الان لبام واقعا این شکلکی شد  چمیدونم والا .. هر چی بود مدرسه تموم شد ... نیمکت ... مداد .. تخته ... پاک کن .. کیف و کفش و دمپائی .. خریداریـــــــــــــــــــــــم .. می فروشی ؟  خلاصه اگه قبول نشم خیلی ناراحت میشم مثلا  روانشناسی من ۴ دور خونده بودم ... غلوم اجتماعی پیش و خیلی خوب خونده بودم ... ۳ دور ..  اقتصاد و جون به قربونم ۱ دور خوندم ... همیشه ۱۵٪ میزدم خیر سرم ... ی دفعه تو قلم چی که ۷ ٪ زدم مایه ابرو ریزی !!  ریاضی رو خوندم ... که حداقل ۴۵٪ بزنم ... زبان رو بگو ... هی میشستم کلمه میخوندم .. بیچاره مامان بابا ۱۰ بار ازم پرسیدن ..  مامان بیچاره چشماش نمیدید ... کشتمش  ازاد احساس میکنم از راحتی قبول نمیشم ... اخه این همه داوطلب همشونم درست جواب میدن دیگه  بعد من جزو ۱۰۰ تا نمی شم ...  مرده شورشونو ببرن ... که با احساسات من کلی بازی شد  خیر سر عٌمرک یه چی پائین تر از ترازم زدم قبول بشم ...  ولش بابا جهنم !

 

~» این روزا واقعا خیلی بی کار شدما ... دیدی ؟؟؟  هی میام نت ... پارسال ی محدوده زمانی خاص بود ... اما الان  پارسال از صب که بیدار میشدم کامی روشن بود و میوزیک میخوند ... تا شب ریپیت داشت !!  تا ساعت ۲ ... بعدم میخوابیدم  اما امسال .. » ساعت ۱۱ الی ۲ بیدار میشم  ول میگردم ... نت میام ... تی وی میبینم ... موزیک گوش میدم ... با خانواده وقتم رو صرف میکنم ... تا ۱۲ ... بر میگردم در اتاقم  کامی که روشنه ... ! بعدشم میام نت ... یا پست مینویسم ... بلاگ میخونم ... تا ۴ صبح ... بعدشم می خوابم دیگه خسته ام گیر نده  امروز تا ۲ خواب بودم !

 

~» دیدی خسرو شکیبائی فوت کرد ؟؟؟ ساعت ۲ از خواب بیدار شدم  مامی اومده میگه نوشی پاشووووووووو  چیشده ... فهمیدی‌؟ خسرو شکیبائی مرد  مامان چه طرز بیدار کردنه اه !  حیف شد مرد ... مرد خوبی بود ... خدا رحمتش کنه .. خدا پدر تورو هم بیامرزه که یادت نداده ادم و چطوری از خواب ب خواب کنی  

 

~» دلم خواست بریم خونه خاله ... همه بزنیم برقصیم ... کیف میده ... امیر که زن نمیگیره ی کم بخندیم  برقصیم  زندگی بی هیجان شده ... حوصلشو ندارم واقعا  

 

 

 

~» از بی حوصله گی .. مامی ی کتاب اورده میگه بیا ... حوصلت میاد سر جاش .. !  به قول دبیر تاریخمون ... من اصلا نمیدونم بچه های امروز میگن حوصلم سر رفته یعنی چی  !!!!!

 

~» به قول خودش اون موقع ی هیجانی بود ...  ی کفش میخریدن ... صد جا قایم میکردن و کلی ذوق داشتن .. اما بچه های امروز همه چی دارن و بدبخت ترینن  عصر کامپیوتر و اینا ... عصر کسلی و یکنواختی ؟ تعبیر بهترش چی میتونه باشه ؟؟؟؟؟؟؟؟

 

~» خسته نباشی از بس خوندی !  واقعا !!

پیوست -:

 

 

عیدتون مبارک

 

عیــد مبــارک

بابا جونم روزت مبارک

 

Busy day ! maybe I'll come late !!

 

 

امروز بلاگ قبلیمو بستم ... !! کلی بغض دارم ... 3 سال از عمرم رو اونجا بودم ... !

دلم براش تنگ میشه می دونم ... اما خدایا من خر نشم دوباره برگردم اونجا هااا؟؟ وای نه دیگه ... اصلا" حوصله اون ادما با تمام بخل کینه و حسادتشون رو ندارم ... بسه دیگه ... Finish !!

 

~» سالگرد فوت عمه ی بابا ... ستایش ... شیما ... سحر ... مهدیه رو دیدم ... شادمان شدیم .. ! مخصوصا" از دیدار ستایش و شیما ... دلتنگشون بودم .. !

 

~» پریناز بانو با فرزند محترمشون "شیر خان" وارد می شوند !! دینگ دینگ ! J امروز اومدن خونمون .. می مونه  این شیر خان امسال وارد مدرسه ابتدائی میشوند .. عرضم به حضورتون که ایشون اسمشون علی می باشد ... اما بی نهایت خلق و خوی شیر و پلنگ را در خود پرورش داده اند ... بچه م هوائی شده J ... ! عشق شیر داره ... در اتاقشون کلکسیون شیر ماده و نر !!!!!!! تشکیل دادند ... بسیار زیبا و حساس و جالب .. !

 

~» فردا یه اکیپ 6 نفره مهمان داریم ... + پریناز و علی + مانیا خانوم که صاحب منزل تشریف دارند J ..!

ما اون 3  الی 5 سال پیش 1 عدد مستعجر داشتیم ... از از مشهد برای ماموریت به تهران منتقل شدند ... اقا این بنده خدا 4 تا بچه قد و نیم قد داشت ... و داره ... ما هم از اونجائی که ارادتی خاص به اقا امام رضا داریم ... مکان مورده رو در اختیارشان قرار دادیم .. بدون در نظر گرفتن سرو صدا و بدبختی ... ! اینها یک کودک سه ماهه داشتند به نام "زهرا" وای این بچه انقده ناز بودا .... من خیلی دوسش داشتم ... سر پرستی این کودک رو به عهده گرفتم ... به عبارتی دایه شدم J هیچی دیگه ... این همیشه روی شونه ی من میخوابید ... بنده غذا بهش میدادم .. ی کم بزرگ شده بود خوب .. همیشه خونه ما بود .. من 3 راهنمائی بودم ... این بزرگ شد و بزرگ شد و بین ما انس و الفتی وجود داشت ... الان این زهرا خانوم کوچولو بزرگ شده ... زشت شده J اما ی لحجه ی شیرین مشهدی که دلبری میکنه ... نفیسه خواهر بزرگترش که 3 سال از من کوچیکتر ... حسین که الان باید 4 دبستان و ابئلفضل هم که 3 ابتدائی ... مانیا هم با ابولفضل خیلی جور بود ... من با اون دو تای دیگه هم خوب بودم ... حالا فردا از مشهد می خوان بیان منزل ما J فردا شدیدا" سرم شلوغه ... باید در کارهای منزل به مام کمک کنم ... ! ولی اون وسطا جیم میشم و یه کارائی میکنم .. !!

 

~» من مهرنوشم یا تظاهر به مهرنوش بودن میکنم ؟؟ شاید هم مینوشم .. J

~» بهنوش جان ... دختر عموی گرامی بنده .. ! SMS  دادم چطوری ؟‌چه خبر ؟ با کمال پرووئی و وقاحت ناسزا می گه و می فرمایند ادم یه دختر عمو مه تو داشته باشه دیگه غم نداره واقعا" چه جالب ... 2 سال از من کوچیکتره و انفوان کودکی به ما دوتا می گفتن دو قلوهای افسانه ای ... اما اون قُلم  ی کم فوضول و ی کمی هم ادم ضایع کن تشریف دارند ..  اصلا" اسمشم از رو من تقلید کردن ... » مهرنوش & بهنوش » جناس داره ... نه نوش وجه شبه میشه .. چمدونم J

 

~» نکته به این مهمی داشت یادم میرفت !!! گوشیم ویروسی شده !!!  » اهای ویروسه ... ازت متنفرم .! یه روز به عمرم مونده باشه می کشمتتتت !

 

~» "چشم هائی به رنگ عسل" » finished » I'm happy !!

 

~» هدف از این up to date بلند بالا ... این می باشد شاید نشه اومد و به روز کرد ... حداقل واسه 1 .. 2 .. 3 .. روز .. J

 

پیوست -: حکایت غریبی است باران را از پشت پنجره‌ها دیدن !

 

پیوست پریم -:

 

غروب های غریب

    در این رواق نیاز

      پرنده ساکت و غمگین ،

               ستاره بیمارست

                 دو چشم خسته ی من

            در این امید عبث

   دو شمع سوخته جانِ همیشه بیدارست

         تو نیستی که ببینی !

 

 

 

  می نو شی » مهرنوش !

 

 

 

 

سوغات فرنگ ... مام اومد !!

 

سلام !

 

مامی تشریف می اورند !!!! و ما شاد میشویم ... نصف شب !!!!!!! تل زده اقا من دارم میام بیاید دنبالم ... اخه مامی جون مگه ی قدم راهه .. فرودگاه امام کجا و ... پدر رفتند دنبالشون و ساعت 3 مام منزل بودند و با کلی سوغاتی ... این مام من نمیشه بره سفر و دس خالی بیاد ... !!  هر چند که من چقدر واقعا" ناراحت میشه که مامی دست پر میاد ..  از اون حرفا بودا ... !!! قرتی خانوم صد دفه گفتم میری حواست باشه ...  صد دفه به این بابام گفتم نزار این مام تنها بره ... اونجا مخشو میزنن هاااااا ... گوش نمیکنه .. J بهش میگم هر هر میخنده ... قرتی خانوم !

 

 

یک کتاب رمانِ 10 روزه میخوام بخونم ... 20 صفحه مونده ... تموم نمیشه وامونده ... ولی میخونم یاد خودم میوفته .... چقدر عین کتابا هستم ها L

 

مونا اومد ...  از ساعت 4 تا 8 کلی حرف زدیم از همه جا ...  قرار گذاشتیم رفتیم بیرون ..

پاساژ ... خوب بود ... میخواست کادو بخره ... به سلیقه ی من ...  گفت عطر گفتم نه ... دیگه رفتیم و خریدیم ...ولی کل شهرک و دور زدیم ... چسبید ... رفتیم کافی .. ی قهوه سفارش دادم ... مونا هی گیر می داد باز من با تو اومدم بیرون .. میگه ابرومو می بری ... زمستون تو اون سرما میای بیرون بستنی میخوری ... تابستون قهوه و نسکافه و ... !!  بنده هم با لبخند تمام قهوه مو میل کردم ...

 

*بعضی ها واقعا" چطور روشون میشه اون شال زرد کدر و بد ریخت رو سرشون کنم ... ؟؟ از شال مونا خوشم اومد ... زرد ملایم بود ...  

 

وقتی هم برگشتیم خونه در مورد روز موعود کلی صحبت کردیم که خواهر » مانیا به میوه مهمونمون کرد !

بعد هم شیطون رفت تو جلد مونا  و من هم کمکش کردم و بعد هم بدرود گفت و رفت ! » دلم براش تنگ شده !

 

امروز به خاطر نیومدن باران کلی گریستم ... !!  واقعا" دلم هوای بارون و شمال و سر سبزی و طبیعت داره ... » طبعم لطیفه مادر چه کنم ؟؟‌!

 

 

 

واقعا" چه دوستای با معرفتی دارم من !! نه ؟؟؟  بازم ثنا و سروناز .. !!اونای دیگه که ادم نبودن !!

مهسیما که دو شب پیش بعد از سالها انلاین شده ... میگم خوبی میگه شما ؟ بعدشم میگه چطوری میرن چت ؟ بعدشم سکوت !!  ^^ خدایا ... اگه بدی کردم در حقشون ... منو ببخش ... اما اگه غیر از این بود ... اونا رو متوجه کارهاشون بکن ... از دستشون خیلی ناراحتم !! و نمیبیخشمشون^^ دیگه تصمیم دارم جواب تل هاشونم ندم ... !! بلاگ و واسه چی عوض کردم ؟؟ مرض که نداشتم ... اونجا به خوشی زندگیمو میکردم اما !! براشون متاسفم !!

 

وای امروز کار خونه کردم ؟!!! کلی خوشحالم ...

 

پیوست -: حس غریبی دارم ... دلم میخواست تمام بغض هائی که جمع کردم رو یک جا همین "الآن" خالی کنم ... پایه ای ؟؟!  پنجره ی اتاقم  ... می خوامش .. !

 

پیوست پریم -: صدائی فرا میخواند ...

                                         تو "میدانی" کیست ؟

که چنین بی قرار و با واهمه مرا فرا میخواند ؟!

             "تو" میدانی من به کدامین گناه ...

                                       مست این می شده ام !؟

                                                              - (چکنویس)

پیوست پریم 2 -:

 

چه دلیلی دارد

         که هنوز

           مهربانی را نشناخته است ؟

و نمی داند در یک لبخند ،

        چه شگفتی های پنهان است !

 

 

 می نو شی »  مهرنوش !

آ ی ی دندونم ، صورتم ، بدنم !!

 

سلام ...

 

~» ای ی ی ی دندونم ... !

 

~» وای ی ی ی  صورتم ... !

 

~» اخ خ خ خ خ بدنم ... شونه هام ... !

 

تمام اینا با بغض همراه بود ...

ای ی ی دندونم چون دندونام به طرز زشت و وقیحی دارن بهم فشار میدن ...

انگار مسابقه س ... هر کی بیشتر فشار بده ...

دندون های فک پائین کج و کوله شده ... یعنی چی ... می گن دندون عقل ...

اخه منو چه به عقل و این حرفا ؟ !

چه بی رحمانه مسابقه می دن و من درد می کشم ...

 

وای ی ی صورتم چون در هر حالا بنده جلو آینه قرار میگیرم و قیافه ی شبیه به نحسم رو میبینم

و کلی حرص می خورم .. !

بی انصافیه واقعا" !!

 

اخ خ خ بدنم و شونه هام و اینا چون هنوزم درد میکنه ... !! یعنی اگه من کنکور قبول نشم ..

تمام این خستگی توی تنم میمونه ... به خدا به ازاد هم راضیم ... جهنم !

سراسری بخوره تو سرشون ... این فصل ... بحث داغ کنکور .. !

هر کی زنگ میزنه .. خوب کنکور چطور بود ؟ وا سخت بود ؟ ازاد رو که هر گری گوری قبول میشه ..

سراسری هم که اون خنگاش داهات ماهات قبول میشن ..

وای وای قبول نمیشی ؟‌اخه !! اشکال نداره .. !!

اخ اون موقع دلم میخواد اون گوشی تلفن و بکنم تو حلق طرفو خفش کنم .. !

 

~» الهی به این روز مبتلا چی تا بفهمی خنگ و گریگوریا کین !! ؟

 

اره .. میبینی جدیدا" خیلی غر میزنم ... یه هفته به پایان کنکور به همه م گفتم امروز که تموم شد

3 تا قرص میخورم .. درجا 1 هفته بخوابم ... !

از بس بی خوابی کشیدم .. !

وای هیچ وقت تاریخ خوندنم رو یادم نمیره .. !

اوف ول کن ... !! هر دفه یه خوردشو میگم چون تو بلاگ قبلی هم اینا رو وقت نشد بگم ..

 

دندونمو بگو ... هنوزم درد میکنه !!

 

 

 

 

پیوست -: یه سوال ... ؟؟ چرا همه از شب وحشت دارن ؟

بابا میگه قبل از تاریکی خونه باش!

مامان میگه شب میخوای بخوابی چراغ خوابو روشن بزار !

اصلا" خودتم توی تاریکی بیرون میری ی وحشتی وجودتو میگیره !! چرا ؟

جالبه !

 

پیوست پریم -: شدیدا" دلم هوس چیپس پنیر و پیاز کرده ... هیچ کسم منو دوست نداره بره بخره !

 

پیوست سپریم -:

 

من برآنم که درین دنیا

خوب بودن – به خدا – سهل ترین کارست

   و نمی دانم

       که چرا انسان

          تا این حد

             با خوبی

               بی گانه ست .

و همین درد مرا سخت می آزارد !

 

شب آرزو ها !!

 

 

امشب لیلة الرغائب «شب آرزوها» ست !

 

1/ سلامتی خانواده م

2/ صبر بی نهایت ... نزدیکی به خودش

3/ موفقیت در تمام مراحل ... به خصوص کنکور ..

4/ ... !!

 

تو چی میخوای ازش ؟

 

پیوست -: دلم میخواد ی کم بیدار بمونم و ی کمی هم دردودل کنم !

 

برای منم دعا کنین !!

 

پیوست پریم -: هر چی آرزوی خوبه ماله تـو

                                     هر چی که خاطره داریم ماله من !

                    اون روزای عاشقــونه ماله تو

                                     این شبـای بی قــــراری ماله من !

 

دو .. !

 

سلام .. !

بعد از ۵ سال بلاگ نویسی ...

بعد ی سال درس خوندن ...

بعد این همه خستگی ...

احساس کردم همه چی کهنه شده ...

تمام علاقه مندیهام فراموش شدن .. !

تصمیم -: دوباره از نو ... جدید ... می سازم ... شروع میکنم ...

« من میتونم » !

حتی اگه این خستگی به تنم بمونه !

پیوست -:

    در این کوچه ها ئی که تاریک هستند

           من از حاصل ضرب تردید و کبریت می ترسم

یک .. !

 

آغازی دوباره ... ! 

          بلاگی جدید ... ! 

                     اتفاقات پیش رو ... ! 

                                شروع میکنیم ... ! 

                                                یا علی !!