ی فنجون قهوه با طعم ِ تمشک

و آغاز ، همان تپش ِ قلب ِ توست ..

ی فنجون قهوه با طعم ِ تمشک

و آغاز ، همان تپش ِ قلب ِ توست ..

پیامک ؟؟؟؟!

سام ! خدمات وبلاگ نویسان جوان             www.bahar20.sub.ir

 

الان دو تا مسیج واسم اومد واقعا لذت بردم ...  

 

*دریا باش تا بعضیها از عمیق بودنت لذت ببرن و بعضیها که لیاقتت رو ندارن غرق بشن  

 

 

* اینک غزه کربلاس و امروز عاشوراست . !  

 

  دلم از این همه ظلم می گیرد !

 

جان ن ن !؟

 

یعنی ازین افتضاح ترم میشه ؟  

 

یکشنبه رفتم دانشگاه .. ساعت ۱۱.۳۰ کلاس صبحم تشکیل نمیشد ... اون موقع هم به خاطر شیوا رفتم دانشگاه که تنها نباشه .. اخه تارا خانوم دیگه نیست !  رفتم غذا گرفتم با شیوا بخوریم ... رفتیم تو چمنای روبروی دانشکده نشستیم ... دیدمش ... اول متوجه نشدم اونه ... داشتم با شیوا حرف میزدم و نگاهم اونطرف بود .. ! چند نفری بودن داشتن با هم صحبت می کردن ...  برگشت با دوستش صحبت کنه که منو دید ... من هم تازه فهمیدم اوشونه ! نگاهم کرد !  من سرمو برگردوندم .. !  

 

 

 

 

سر کلاس من بی کار نشسته بودم ... شیوا گفت فامیلتون اون ته نشسته ! (اقای جلالی راد رو میگن فامیل بنده س ) اهمیت ندادم ولی سعی کردم جوری بشینم منو نبینه ... داشت حضور غیاب میکرد ... که من برگشتم نگاه کردم ... چشم تو چشم ! قلبم لرزید  سرمو انداختم پائین ! هی ! زهرا و نسیبه رو دیدیم .. کلی ذوقشونو کردم ... ایلین و دیدم ... کلی بغل و ماچ اینا ... رفتیم سلف ... گفتیم و خندیدم ... رفتیم واسه کلاس حقوق ... وایییییییییی ! رفتیم جا گرفتیم و رفتیم اب بخوریم ... وقتی برگشتیم  پشت من نشسته بود !!!!! نسی هم گفت من ناراحت اینجا نشستیم ... پاشدیم رفتیم ته کلاس ... هر چند بازم نزدیک هم بودیم ! اوف !  

 

کلاس زود تموم شد ... ندیدمش کی رفت .. داشتم با یکی از خانومای مسن کلاس صحبت میکردم ... که دیگه ندیدمش ... با باس بر میگشتم ... صبر کردم شیوا تنها نباشه ... نشستیم جلو در ... ناراحت بودم ... اخرین کلاسی بود که با هم داشتیم ... تموم شده بود و ندیده بودمش  فائزه زنگ زد که کجائی ... اومدو کلی صحبت کردیم ... جریانو براش گفته بودم ... مشتاق بود ببینتش !!!!!!!!! همش بهم می گفت نوشی از تو بعیده ... تو واقعا خودتی ؟  اینجوری بود نه اینجوری  دوست شیوا اومد و پاشدیم بریم ... نمدونم چرا منتظرش بودم ... اما وقتی خواستیم بریم ... دیگه منتظر نبودم ... واییییی داشتیم از پله ها می رفیتم پائین که از ته دیدمش  هل شده بودم ... به فائزه نشونش دادم ... وقتی از کنار هم رد میشدیم ... نگاهم میکرد ... تنها نبود .. عین ما زیاد بودن ... اما همه ساکت بودن ... رد شدیم ... اونا هنوز نرفته بودن که فائزه گفت خاک تو سرت تو از اون خوشت اومده .؟ دیوانه و غیره ... باورم نمیشه ... فاوزه دستش خورد کلاسورم افتاد ... شیوا گفت داره نگاتون میکنه !  وای ی ی ی بدم میااااااد از خودم ... برگشته بهم میگه بیا ۱۰۰ خوشکلتر از اینو بهت نشون میدم ... گفتم من همینو میخوام  بعدشم فهمیدم اشتباهی پشتی شو دیده ...  بعدشم گفت نه اون خوب بود ... اشکال نداره /..  اما خیلی ناراحت بودم ... سر درد شدید گرفتم که ای خدا ... این برنامه چیه ! الان اون فکر میکنه سینه سوختشم و اینا ...  

 

بعد از کلی فکر و افسردگی ... فهمیدم که اون تنها از من خوشش میاد و این دلیل نمیشه من با خودم اینجوری کنم ... خوشش میاد که بیاد جهنم  هیچ مهم نیست ... 

چرا خودمو ناراحت کنم ؟ اصلا مهم نیست ... خدا کمک میکنه و هیچ اتفاقی و مشکلی تو یونی واسم پیش نمیاد ... اما ی ۴ شنبه مونده که از قبلها قول داده بودم به شیوا که کنفرانس داره پیشش باشم ... متاسفانه اوشون هم سر کلاس ! ولی هیچ مهم نیست !   

 

نسی میگفت گفتن که دوست دختری داره که خیلی دوسش داره ... فائیزه میگفت شایدم الکیه ... اما من میگم پسری با این وجنات مگه میشه نداشته باشه ... درسته تو یونی با دخترا صحبت نمیکنه ... و ... اما این دلیل نمیشه نداشته باشه ... من شک دارم ... و مطمئنم کسی رو داره ... 

 

دیگه هم مهم نیست ! 

 

نوشی جان امتحانات نزدیکه .. خبرت بشین درس بخون مادر ... 

مقدمه !

پیوست -: مقدمه ی نامه ی تمشک الود به کلبه ی تمشکی !!

                  به جای نوشتن تنها یک کلمه گوشه ی دفتر خاطراتت

                  شعرهایی حاشیه ای نوشتم تا عاقبت

                  در حاشیه ی   چشمهایت افتادم .....

                  حالا که حاشیه نشینی را تجربه می کنم ،

                  بگذار یک حرف حاشیه ای دیگر بزنم ....


                                    دوستت دارم ...

نامه ای تمشک آلود به بلاگی !

سامخدمات وبلاگ نویسان جوان             www.bahar20.sub.ir

این روزا دلم هوای بهارو کرده ... یا شایدم پائیزی که اومدو رفت و هیچی ازش نفهمیدم ... ! این روزا بیشتـــر از همیشه نگاهم به اسمون خداست ... انگار خدا رو میبینم ... حسش میکنم ... ای کاش بغلش میکردم ... ای کاش میشد ببوسمش ... مگه چیه ؟ خدای منه ... خدا تو ... کیو بغل کنم که بهم از پشت خنجر نزنه ؟ جز خدا کیو دارم ؟ کاش .. !   

 

 

باران یعنی غروب غم انگیز تنهایی...

    باران یعنی شکستن زیر بار سنگین چتر سیاه...

باران یعنی احساس سوخته ی من...

باران یعنی دلخوشی هایم مرد...

دلخوشی هایی که در صدای مبهم باران گم کردم...

 

                                         اما... 

 

چرا بارون نمیاد ... بارون میاد ... اما چرا پنجره ی اتاق من رو به بارون باز نمیشه ؟

چرا این قطره ها به پنجره ی اتاق من بر خورد نمیکنن ؟

چرا این قطره ها از من دوری میکنن ؟

چرا دیگه اسمون منو نمی خواد ؟ 

چرا دیگه نگاهم نمیکنه ؟

چرا ؟ چرا این پائیز اومدو رفت .. اما من زیر این بارونا حتی یک ثانیه قدم نزدم ؟

چرا ؟ چرا نرفتم و اون برگای نارنجی رنگ شکیل رو نظاره گر نبودم ؟

چرا ؟ چرا ؟ چرا به هنگام بارش قطره های بارون بر دونه دونه ی انگشتانم ... دعا نکردم ! 

چرا هنوز 3 ماه نشده من باید اینطوری شیفته ی کسی بشم ؟ من شیفته شدم  !!!

امکان نداره ! چه مسخره ... چه جلف ... تقصیر من نیست ...

 مقصر این بچه هائین که اطراف منن و اذیتم میکنن

یادته نوشی خانوم ؟ اون روزای اول ؟ ازش بدت میومد ؟ همون روزا بود که اومدی همین جا با

بلاگی حرفشو زدی که چقدر بد ادامس میخورد !  

 

 

نوشی جون الان چرا باید دم به تله بدی ؟  

 

* نوشی نه قصد ازدواج داره ... نه قصد دوستی با "یک" اقا پسر .. !

* نوشی ناراحت !  

* نوشی دلگیر از این همه توهم !

* نوشی غصه داره به خاطر اون نگاهها !

* نوشی براش معما ... شوال پیش اومده ! که به جوابش نمیتونه برسه !

* نوشی گاهی قلبش "باز" اذیتش میکنه ... اما بهتــــره !

* نوشی ی چیزی دلش میخواد ... » دلش میخواد جواب سوالشو زودی بگیری ..

* نوشی ناراحته ... ازینکه عمره دانشجوئی نمیتونه بره ..

* نوشی هزاران بار به خدای خودش غُر زده که چرا ؟ چرا نمیزاری من ... !

* نوشی میگه اگه دلش از خدای خودشم نگیره پس بمیره بهتره !

* نوشی بغضیه !

* نوشی روزهاس منتظر محرم !

* نوشی از این روزهااااااااااااااااااااا هیچیزی نمی فهمه و ناراحته !

* نوشی اگه بشه بین دو ترم میره مشهد ! اگه بابای مهربون بخواد که نوشی نذرشو ادا کنه !

* نوشی کلی نذر داشته که هنوز ادا نکرده و نگرانه

* نوشی دلــــش خیلی میخواد بره اون بالاها ! تو اسمونا !

* نوشی ی خورده خستس !

* نوشی خدای خودشو میخواد دلش واسه خدای مهربونش تنگ شده زیاد !!

* نوشی دلش بارون میخواد .. !

* نوشی دلش میخواد ازین سردر گمی بیاد بیرون ...

* نوشی از خودش دلگیر ... !

* نوشی از خودش انتظار نداشت اینطوری بشه !

* نوشی به عبارتی از خودش بدش میاد !

* نوشی میدونه موقع امتحاناش و هیچی نخونده !

* نوشی بازم دلش بارون میخواد .!

* نوشی مدتیه هوس ذرت مکزیکی کرده .. اما نمیره بخوره .. !

* نوشی خیلی دلش میخواست بره دلداده رو ببینه .. اما تنها بود نرفت !

* نوشی نسبت به گذشته ها خیلی احساس تنهائی بیشتــــر میکنه ... اما میدونه که خدا هنوزم دوسش داره !

* نوشی خستس ... خوابش میاد ... فردا هم کلی کار داره !   

پیوست -:

                             جناب جلالی راد !!

                             نوشی دیگه به نگاه های شما هیچ توجهی ندارد !

                             » هر چند خودتم میدونی که بنده را به اتش کشاندی

                             مردک زیبا رو و خوش قد و بالا ! 

                               زشت !!!!!!  

پیوست پریم -: 

                             "من" عوض شده م !

                             "من" دیگـــر "او" نیستم ... !

                             "من" دیگر نگاهم هشیارانه نیست !

                             "من" دیگر او نمی شوم .. !

 

 

 

قصه ی تمشکی ..

صحنه های زشت و زیبا ،

در تماشاخانه ی دنیا ،

                     فراوان است .

چهره آرای جهان

                 نقش آفرین ِ عشق و مرگ ،

صحنه ها را کارگردان است .

عشق ،

              هستی بخش کائنات ،

مرگ ،

           سامان ساز ِ قانون حیات .

                                              .. 

  

  

سام خدمات وبلاگ نویسان جوان             www.bahar20.sub.ir 

 

خوابم نمی بره ... 

  

می خوام قصه بگم .. 

 

قصه ی جنگ منطق و احساس ! 

 

قصه ی جنگ دروغ و راست ! 

 

قصه ی پرهیز ! 

 

قصه ی انکار ... !
 

قصه ی ابهام ! 

 

قصه ی اشک چشمای من .. ! 

 

قصه ی سردر گمی ... 

 

قصه ی چشمای حیرون ... ! 

 

خدایا ......... !!!!! 

 

پیوست -: دلم گرفته ... با اینکه خیلی گریه کردم به بهانه های مختلف ..  

               اما بازم گریه دارم ... اشک پشت پلکم قایم شده !   خوابمم نمی بره !

 

پیوست پریم -: من میتونم ... ترم داره تموم میشه ... فقط سه بار دیگه میبینیش .. ! 

                     بهت قول میدم دیگه اونطوری نگات نکنه ...  

                     ولی به شرطی که تو هم نگاهی نکنی !! تو میتونی ... میدونم   

 

 

چرا ؟!

سام ! خدمات وبلاگ نویسان جوان             www.bahar20.sub.ir 

 

 

دوست داشتن یعنی چی ؟ 

 

چرا من باید کسی رو دوست داشته باشم ؟  

 

چرا دیگران فکر میکنن ی پسر خوشکل دارن که چشم مثلا منه نوعی به اونه که بیاد خواستگاری ... شایدم منتظر میشن من برم خواستگاری ؟  

 

چرا پشت سر من حرف زدن ؟ 

 

چرا فکر نکردن منم انقد پَپه نیستم .. و یاد شاید کسی رو دوست داشته باشم ؟  

 

چقدر چندشم شده ! از این زندگی ... ازین دنیا ... اونوقت چی ... مواجه بشم با نگاه های خوش تیپ ترین ... زیبا رو ترین پسر در دانشگاه !  و نگاههای نه از روی هوس ... بلکه ...  

 

جالب ! از سر درد ... از فکر زیاد ... دغ مرگ شدم !!!!!!!!! 

 

پیوست -: معنی نگاه بعضی افراد چیه ؟ این بشر که حتی نگاهی به دخترا نمی کنه .. شاید زیر زیرک ... اما به این زابلوئی مرا نظاره گر است ... 

 

پیوست پریم -: این هفته هفته ی اخر است ... به امتحانات نزدیک میشویم