ی فنجون قهوه با طعم ِ تمشک

و آغاز ، همان تپش ِ قلب ِ توست ..

ی فنجون قهوه با طعم ِ تمشک

و آغاز ، همان تپش ِ قلب ِ توست ..

سفر نامه ی تمشک ی !

من امده ام ... وای وای ... من امده ام .. ! خدمات وبلاگ نویسان جوان             www.bahar20.sub.ir 

 

خوبم... معلوم نیست ؟ ولی هنوز سرماخوردگیم خوب نشده ... نزدیک به ۱۴ روزه بنده مریضم !  

 

به هر حال ... الهی بگردم ... امروز صبح رسیدیم ... بابائی سرما خورده شدید ... تا دید واسش سوغاتی خریدم ... کلی حالش بهتر شد ... اصن میدونم ... از دوری من حالش بد شده بوده ... تازه مانیا می گفت کلی هم فحشم داده که مریضش کردم ... ببین پس دلش واسم تنگ بوده که فحشم داده دیگه   

 

* واس همه دعا کردم ... چونه نزنین خوشوم نیمیاد ها !!  

 

امروز مونا اومد ... گفت با فرزین بهم زده ... بنده هم تماس گرفتم ... جناب فرزین رو به اتش کشیدم ... و قحط کردم  ایشونم زنگ زد و هر چی از دهنش درومد گفت ! بنده هم کم نیاوردم و جوابشو دادم ... پسره ی عوضی .... *سانسور* شد !  اخرشم بهش گفتم داری اتیش میگیری که زنگ زدی این چرندیاتو میگی ... خوشحالم ... خورد شدی ! تا تو باشی با احساس دیگران بازی نکنی ! هرچند خیلی فکش زیادی کار کرد ... اما ارزشش رو داشت ... بعد از تماس بنده دیدنی بودم .. مونا هم همرو گوش کرد !! دستام یخ کرده بود و می لرزید ! هه !  اپاچیم دیگه ... چه کنم !؟ 

 

* ۱۵ یعنی ۳شنبه میرم دانشگاه ... واسه انتخاب واحد ... فعلا سایت دانشگاه ترکیده ...  

 

همیشه توی ی رابطه یک طرف ماجرا عوضی از اب درمیاد ... ! چرا ؟ اگرم عوضی نباشن ... نمی شه به هررررررر دلیلی بهم برسن !! عجیب نیست ؟ 

 

** من احساس می کنم چون ما ادما عجولیم و از روی احساس دیگری مون رو می پذیریم ... پس زجر هم می کشیم ... کاری که از روی عقل و منطق نباشه ... به عذاب + زجر ختم میشه ... اما گاهی اینطور نیست ! از روی شانس ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ایا شما به شانس اعتقاد دارید ؟  

 

نمره هام هنوز نیومده لامصب ... اهان چرا یکیش اومده  تنظیم گور به گوری رو شدم ۱۴.۶۰ تو عمرتون ی همچین نمره ای گرفتین ؟؟؟؟؟ چطور ممکنه بشم ۱۴.۶۰ ؟؟؟ عجیبه واقعا ... ۲ روز تو نخش بودم !  

 

عکس اقای امین وارد گوشی ما شد ! میگن خوشکله ... چرا من این حسو ندارم اخه ؟ کی باورش میشد اقای امین خان ۶۸ باشه ؟؟ ۲ روز تو کفش بودم ! 

 

*** مشهد هم خوش گذشت ... همش تو بازار بودیم وو بنده غر میزدم ! که گشنمه  بعد شب تا صبح تو حرم بودم .. !  

 

پیوست -: دلم میخواست بیشتر وقتم رو حرم باشم ... احساس میکنم ی جور دیگه منو میخواست ! دستم به ضریح رسید ... خودم نمیخواستم ... اما ... کشیده شدم ... رفتم ... رسیدم ... کی باورش میشه ؟   

 

نظرات 12 + ارسال نظر
نارنجی! یکشنبه 13 بهمن 1387 ساعت 23:16 http://www.leilanarenjim.blogfa.com

الهییییییییییییییییی
تو چرا خوب نمیشی؟!من نزدیک بود سرما بخورم چندتا قرص انداختم بالا خوب شدم!
هیچ موقع به خودم اجازه نمیدم سرما بخورم!
واسه این میخواستم سرما بخورم که همزمان ۴ نفر اطرافم سرما خورده بودن!
واسه منم دعا کردی؟!
مطمئنم دعا کردی!
چون مشروط نشدم
دمت گرررررررررررررررم!
خوب کردی حال پسر ه را گرفتی!
حقش بود!
هرکی ندونه فکر میکنه من میشناختمش
آره خواهر!در اینجور موارد حتما باید به شانس اعتقاد داشته باشی!
اگه من شانس داشتم روزگارم اینجوری بود؟!
امین کیه؟!نمیشناسم
نمره تنظیمت خیلی باحال بود
مثل تابستون من!
بدون اینکه بخوام دستم رسید!
جلوی پام باز شد و من رفتم جلو!
۲ بار!!!!!!
مواظب خودت باش نوشیییییی

ارههههههه

گفتم که یادت بودت ... مسیج هم که زدم !


وای لی لی خیلی مزه میده !! وقتی نا خواسته به چیزه شیرینی می رسی ! به من که چسبید ... باورم نمیشد .. می لرزیدم ... دلم خالی بود !
اوف جات خالی خفن !

قاصدک یکشنبه 13 بهمن 1387 ساعت 23:53 http://ghaasedakam.blogfa.com/

زیارت قبول عزیزم

انتخاب واحدت اینترنتی نیست ؟

چرا چی میشه بهم برسن خوب ؟

خدایی حرم فقط شب تا صبح حال می ده از ساعت ۱۲-۱ تا نماز صبح

مرسی !

چرا اینترنتیه !

نمیدونم !!!!!

اره ... خیلی می چسبه ... بعد نماز صبحم می چسبه ... !!

هنگامه دوشنبه 14 بهمن 1387 ساعت 00:49 http://www.patoghehengameh

ابر بهار دوشنبه 14 بهمن 1387 ساعت 11:06 http://www.vosatesabz.blogfa.com

سلام

زیارت قبول خانومی!!!

مثل اینکه منم باید یه روزی گوشی رو میدادم دست تو

واقعا چرا این سوال تو ذهن منم هست؟؟؟؟؟

به قول دکتر شریعتی دنیا را بد ساخته اند:(

دلم برات تنگ شده دلم برای خودمم تنگ شده!

منم سرما خوردم از اون سرماهای نفرتی که

همیشه میخورم

اره انگار ..... !!!!!!!

ولی باورت نمیشه ... فرزین خان خیلی سوخت به حدی که میخواست منم بسوزونه !!!!

مونا حالش بهتر شد :ی

اره دنیا رو بد ساختن ... ساختیم !!!

چه بدددددد !!
بهتر نشدی ؟

نارنجی! دوشنبه 14 بهمن 1387 ساعت 14:09

نوشی تو پست جدید منو ندیدی که توی پست قبلی کامنتیدی؟

نههههههه

ندیدم ... کو ؟ :ی

آرش دوشنبه 14 بهمن 1387 ساعت 14:42 http://n-o-k-t-e.blogsky.com/

سلام.
رسیدن به خیر .زیارت قبول .
چند کیلو زعفرون برامون اوردی

جانننننننن؟

ماتیلدا دوشنبه 14 بهمن 1387 ساعت 16:49 http://matilda1992.tk

وای خدا 14 روز؟؟؟؟؟؟ ایشالا زود زود خوب بشی من هنوز به دو روزم نرسیدم دارم کلافه میشم
زیارتا هم قبول

اوهوم

داریم می ترکم !!

مبین دوشنبه 14 بهمن 1387 ساعت 18:12 http://black-mobin.blogfa.com

بله...خوش گذشت احیانا؟!...نمره ها یکی پس از دیگری میاد و حال ما رو به وخامت گذاشته خواهر...

جدی ؟

چرا درس نخوندی هااااااااااااان ؟!

عسل دوشنبه 14 بهمن 1387 ساعت 18:43 http://www.asalkhanoom.parsiblog.com

سلام
از حضور سبزتون در وبلاگم تشکر می کنم دوست من.
همیشه سبز باشی
بای

چاکریم عزیزم

کیانوش دوشنبه 14 بهمن 1387 ساعت 19:19 http://www.suniran.blogfa.com

سلام خانومی

خوبی؟

اول از همه زیارت قبول دوم اینکه سوغاتیم که یادت نرفت؟

راستی این پسره فرزین غلط کرد که بهت توهین کرد اگه رخصت بدی خودم بیام چنان حالشو بگیرم که دیگه جرات نکنه چنین کاری رو بکنه از همون سر در دانشگاه آویزونش میکن که درس عبرت بقیه بشه.

اگه رفتی دانشگاه این پسره فرزین......بزرگتر از دهنش خورد فقط کافیه خبرم کنی از خونه خالم تا دانشگاه آزاد کرج ۵ دقیقه راهم نیست میام دهنشو گل میگیرم.

راستی آبرومو بردی تا منو داری چرا باید دستت بلرزه.

راستی نمرهام اومد
اول بزار صورتم رو شطرنجی کنن

اساسی ۱۵
تنظیم خانواده ۶۷/۱۲
حقوق اداری ۶۷/۱۰
عربی ۶۷/۱۲
فارسی۶۷/۱۱
حقوق مدنی (۱) ۱۱
حقوق جزا(۲) نیومد
حقوق تجارت رو که اصلا یادم نبود امتحان دارم
حقوق بین الملل ۳۰ صفحه از ۳۰۰ صفحه خوندم شدم۶۷/۸
حقوق مدنی (۲)همشو خوندم خودم مطمئن هستم میشم ۱۳ ولی بهم دادن۳۳/۹

۲۰ واحد گرفتم فقط ۱۵ تاش پاس شد ولی قول میدم این ترم جبران کنم

راستی این امین خان کیه که عکسش تو گوشیته؟دیگه رگ غیرتم زد بالا..کم کم دارم شاکی میشم اااااااااااا

راستی خانومی اقتصادو چیکار کردی؟؟؟؟؟؟؟

ببین تو مثل من اشتباه نکن منم فکر میکردم ترم ۲ مثل یک راحته ولی ۱۰ برابر سخت تره.پس از همون اول ترم بخون

مواظب خودت باش

فعلا


ای وووووولللللللل

اساسی

میگم توهم عصاب مصاب نداریااااا !

جدی 5 مین راهه ای ول ... چه خوب ... تو چرا اون دانشگاه نزدی خوب ؟

این نمره ها اخه چیه پسرررررررر !

67 هاش منو کشته ... دقیقا یدونه ازین 60 ها منم دارم ... !

مشروط نشدی ؟

مینا دوشنبه 14 بهمن 1387 ساعت 19:32 http://WWW.MANVAEHSAN.BLOGFA.COM

سلام مهرنوش عزیزم.

خوبی گلم.

زیارتت قبول باشه خوشمل من.

دلم واست تنگیده.

کاش که تو رو هم یه روز ببینمت.

دوستت دارم هزارتا.

راستی این آقا امین که عکسشو دیدی کی بید؟

شب خوبی داشته باشی.

بابای.

مرسییییییی !

اره ... کاش ببینیم همو ... منم دوست دارمممممم هواااارتا

هان ؟ جان ؟ :ی

سید محمد دوشنبه 14 بهمن 1387 ساعت 23:38 http://Sazedel.Com

سلام

پیش خودت گفتی یه دونه صفر که ارزش نداره یه دونه گذاشتی کنار اون یکی؟ ای ول

چه کنیم دیگه !

۲ تا بود حالا شده یکی !‌:ی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد