ی فنجون قهوه با طعم ِ تمشک

و آغاز ، همان تپش ِ قلب ِ توست ..

ی فنجون قهوه با طعم ِ تمشک

و آغاز ، همان تپش ِ قلب ِ توست ..

رستوران تمشک !

سام خدمات وبلاگ نویسان جوان             www.bahar20.sub.ir 

 

امروز صبح بلند شدم رفتم دانشگاه ... ساعت ۸.۳۰ دانشگاه بودیم ... با بابائی رفتیم پول ریختیم تو حساب سیبام !  الانی کلی مایه دارم رفتم دانشگاه ... به شیوا زنگ زدم .. مامانش برداشت گفت راه افتاده ... نگو خانوم خطش دایورته  زنگ زدم به زهرا گفت جلوی در می باشم ... منم گفتم بیا من سلفم صبحانه نخوردم ... اومد و کلی ذوقیدیم واس همو چای من خوردم و اون نسکافه ! بعدشم نصی زنگ زد گفت تو ساختمونه .. با پریا ! رفتیم بالا و کلی بغلی و اینااااا ... ذوق کردیم واس همو .. این حرفا ... منتظر موندیم تا شیوا اومد  الهییییییییی فداش بشم ... کللللللییییییییی بغلی کردیم همووووو ... خیلی دلم واسش تنگ شده بود ! خیلی ! ی خورده تو سالن گشتیم و بعدش رفتیم سلف انتخاب واحد واییییییی کلی خندیدیم ! 

 

واحدامونو که انتخاب کردیم ... پاشدیم بریم کارت غذا بگیریم ... با کلی بدبختی رفتیم اداره مالی ! گفتن ساختمون علوم  رفتیم سوار اتوبوس شدیم و رفتیم ساختمان علوم ... وای چند تا ساختمونو اشتباهی رفتیم و بلاخره با پرسش فهمیدیم که چه خبره !  

 

دیگه خلاصه رفتیم جلوی در ... دیدیم بستس !  

 

از در بالا ** یونی ما چند تا در داره ... در اصلی و در بالا ** اومدیم بیرون و کلیییییییی پیاده رفتیم تا به بانک که سر یونی مونه رسیدیم ! رفتیم که بریم کافی نت ببینیم میشه ثبت نام کنیم ... دیدیم کلییییییی شلوغه  + اینکه کلی خندیدیم ... شیوا و یاسمن رفتن .... من موندم و زهرا و پریا نصی ! اونا گفتن بریم ناهار من گفتم نه من میرم که برم خونه ... با باس ! 

 

نصی گفت بیا با مترو بریم و اینا گفتم اگه باس نبود با مترو میام ! رفتم دیدم باس نیس ... پرسیدم فهمیدم نمیاد ! زنگ زدم نصی گفتم کدوم گوری ؟ گفت تمشک بیا اونجا ! رو بروی دانشگاهمون ی رستوران به نام تمشک  .. رفتم هات داگ رزرو کردم و اومدیم ... از ۱۲.۳۰ تا ۲.۳۰ ما اونجا بودیم ... کلی غیبت کردیم و دیگه من استارت و زدم که بریم ... دیگه زهرا رفت و ما هم ون سوار شدیم که بریم مترو سلطانی کرج ! تو راه کلی گفتیم و خندیدیم و ابراز نگرانی واسه انتخاب واحد کردیم و بحث ! توی مترو هم که رفتیم اقای تیموری با بنده تماس گرفتن و گفتن که چی کار کردید ؟  دیگه کلی صحبت کردیم و بلاخره ما رو منصرف کرد که اقا ی همچین واحدائی رو بر ندارید ! مخصوصا تحولات ! ما هم پشیمون که چه غلطی کردیم ... تحولات برداشتیم ... اخه درس مشکل نداره ... استاداش مشکل دارن عوضی ها ! 

 

خلاصه بنده ۴ منزل بودم ... با کلی سانسور امروز هم از این ! 

ابجی رفته دکتر ! هنوز نیومده ... ! 

  

 

 

پیوست -:  

                میدونی این روزا چی دلم میخواد ... خیلی دلم میخواد به خودم بیشتر فکر کنم ... به بودنم ... میدونی ... همیشه دلم ندای غریبی داره ... واسه چی ؟ واسه کی ؟ نمیدونم !!  احساس میکنم این روزا دیگه هیچ وقت بر نمیگرده .. احساس خوشبختی منو دیوونه کرده ! خدای من ... این شیرینی و خوشبختی و تلخ نکن ! 

                                                                         آمین ! 

 

نظرات 13 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 15 بهمن 1387 ساعت 17:14 http://blogpars.blogsky.com

به ما سر بزن

.*. صدف و قهوه .*. سه‌شنبه 15 بهمن 1387 ساعت 17:47 http://merynos.blogfa.com

سلام .

ممنون از حضورت در وبلاگم ...

معلومه شما هم مثل من هر اسمی که به اسم وبلاگت نزدیکه کنجکاوت می کنه .

خوشحالم که همه ی کارهات به خوبی پیش رفته . کاش همیشه بتونیم به خودمون فکر کنیم ... یعنی میشه ؟!

دقیقا !

می شه !

هیچی تو این دنیا نشد نداره !

.*. صدف و قهوه .*. سه‌شنبه 15 بهمن 1387 ساعت 18:09 http://merynos.blogfa.com

راستی عزیزم راجع به سوالهایی که پرسیده بودی . توی پروفایلم هست .

من ۲۴ سالمه و هنوز در دوران نامزدی هستم .

چند ماهی بیشتر به عروسیمون نمونده ...

---

هشتم دی ۸۶ عقد کردیم .

اخه !

چه دوست داشتنی !

ایشاا... خوشبخت باشید همیشه !

مبین.م سه‌شنبه 15 بهمن 1387 ساعت 18:18 http://black-mobin.blogfa.com

سلاااام.
سرعتت در آپ کردن بسی از سرعت نور هم بیشتره ....دانشگاه بازی کردیاااااا...حسابی

الافیم دیگه !

چه کنیم !

حسودیت شد !؟

.*. صدف و قهوه .*. سه‌شنبه 15 بهمن 1387 ساعت 18:28 http://merynos.blogfa.com

ممنونم . منم خوشحالم که پیدات کردم . لینکتم میکنم که گمت نکنم

او مرسی .. همچنین

کیانوش سه‌شنبه 15 بهمن 1387 ساعت 19:33 http://Www.suniran.blogfa.com

سلام خانومی
با ایرانسلم دارم نظر میزارم نمیدونم ثبت میکنه یا نه ولی امیدوارم که بکنه.
راستی اینقدر فکر میکنی من ترسناکم.بابا همه شایعه هست بهم بهتون زدن،تو چرا باور میکنی؟باورت میشه من مهربونترین آدم تو خانوادمونم؟اینم چون به تو توهین کرد عصبانی شدم
فعلا

عصاب نداشتی دیگه ..

نه بابا ... من روزی ۱۰۰ تا ادمو میخورمو قورت میدم ..

اون چیزی نبود !

هه هه

نارنجی! سه‌شنبه 15 بهمن 1387 ساعت 20:16 http://leilanarenjim.blogfa.com

نوشیییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
من دنبال سانسوراشم
سریع زود تند بیا:دی
نوشی خب مسنجرتو باز کن!
دلم تنگیده واست
به به!چه با دوستات عشقولی تو
کاش یونی ما بودی
من جدیدا که نه ولی یه ۲ سالی هم بی احساس شدم!
از اینجور چیزا بدم میاد!
مگر در موارد خاص
قربونت عزیزم
فعلا

انلاین نبودم جیگری !

چرا یونی تون بودم ؟:ی

نارنجی! سه‌شنبه 15 بهمن 1387 ساعت 20:20

عاشق آهنگ بلاگت شدم!
جدیدا وبتو باز میکنم دلم نمیاد ببندمش

جدی ؟؟؟؟؟؟؟؟

دیگه اهنگ بلاگمو عوض نمی کنم !

فقط به خاطر تووووووووو !

.*. صدف و قهوه .*. سه‌شنبه 15 بهمن 1387 ساعت 21:38

چه خوب ...

خیلی از دوستای من تو لینکت هستند .

نی نی تلخ و شیرین و ندا قاصدکی و ... و ...

اوهوم !

رفیق هامن !

مریم سه‌شنبه 15 بهمن 1387 ساعت 22:34 http://www.unkno0wn.blogfa.com

من در مورد قالبت سوال داشتم

میخواستم بدونم چه جوری هست که تعداد مطالب نوشته شده در ماه و آرشیو مووضوعی رو نشون میده

مرسی

الهی ... ناز بشی تو گلم !

مهرناز چهارشنبه 16 بهمن 1387 ساعت 08:48 http://www.dailystory.blogfa.com

سلام خانم خانمای کم پیدا کجایی عزیز جان .دلتنگت شدم

وایییییییی

ببین کی اینجااااااس !!!

کلاغ... چهارشنبه 16 بهمن 1387 ساعت 08:53 http://meshkiam.blogfa.com

شاید زندگی همین باشد...

شاید !

لی لی پنج‌شنبه 17 بهمن 1387 ساعت 16:37 http://www.t-lili.blogfa.com

سلام
مرسی که سر زدی
بازم بیا
لینک میکنم
اگه خواستی تو هم بکن
در ضمن وب قشنگی داری

مرسی ایضا منم !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد