ی فنجون قهوه با طعم ِ تمشک

و آغاز ، همان تپش ِ قلب ِ توست ..

ی فنجون قهوه با طعم ِ تمشک

و آغاز ، همان تپش ِ قلب ِ توست ..

۳ واحد زشت ! افتادم !

سام خدمات وبلاگ نویسان جوان             www.bahar20.sub.ir 

 

* اخه این کامی لیاقت داره  

   نوشتم پاک کردی یادت باشه کوفتی  

 

دیروز ساعت ۱۱ انتخاب واحد کردم !!   

۱۷ واحد برداشتم ! 

 

ترم قبلش ۲ واحد که حذف کردم ... خاک تو سرشون ۳ واحدم افتادم دست بزنید واسم !  

 

مبانی علم حقوق شدم ۹ !‌اخه یکی نیست بگه استاد عقده ای ۱ نمره ارزش نداشتم ... کوفتت بشه هر چی سر کلاست اکتیو بودم  ولی ترم ۳ بر میدارم با همین کیهان*لو هم بر میدارم !  توی دانشگاه امروز به همه گفتم ۹ شدم ... اما همه نمره هاشون بالا شده بود ! 

اولین بار تو عمرم میوفتم ... بعدم این نمره رو میگیرم  منو شطرنجی کنید  

 

اشکال نداره تجربه میشه  حرصامو خوردم دیگه ... فایده نداره ... ولی انچنان تلافی کنم ... که حالشون جا بیاد .. من !! مریض شدم ... با استاد صحبت کردم که دارم میمیرم ... درست نخوندم ! گفت حله ... اینجوری حل شد  اینجوری قرمز شدم یهو   

 

 

دیروز زنگ زدم ساعت ۴ شیوا میگم انتخاب واحد کردی ؟ میگه نه ؟!!!!‌خونسرررررررد !  حالا فایلشم باز نمیشد ... بنده واسش انتخاب واحد کردم ... ۱۱ تا بیشتر نبود بقیه استادا افتضاح بودن ! اقای تیموری زنگ زد که دستم به دامنت  ۱۸ تا واحد ساعت ۲ واسش برداشتم ! نصی زنگ زد ... واسش برداشتم ... زهرا زنگ زد گفت ۲ واحد برداشتم تائید نهائی کردم ... گفتم خسته نباشی ... برو دانشگاه شاااااید بشه کاری کرد که فرستادنش حذف و اضافه !  پریا زنگ زد گفت ۱۲ تا برداشتم تائید کردم حالا میگن ظرفیت اضافه شده ... گریهههه میکرد بچم  دلم سوخت دلداری دادم گفت حذف و اضافه درست میشه !  میخواستم پول بریزم به حساب یونی ... سیبا م رو هنوز فعال نکرده بودم و بعدشم رمز دوم نداده بودم ! ۱ ظهر رفتم بانک ... دستگاه عابر کارتم و ضبط کرد ! رفتم داخل گفت کارت شناسائی ... برگشتم خونه ... ۱.۳۰ بود کارتمو برداشتم و رفتم بانک ... دادن ... کفت چی کار کنم ... زدم .. باز کارتمو ضبط کرد  رفتم ... گفت نمیشهههه  منم گفتم کار دارم خووووو شهریه دانشگاهم رو هواس ! گفت از حساب به حساب بکن ! رفتم برگه گرفتم و شروع کردم به پر کردن اخرش فهمیدم سیبا م هنوز فعال نیس واس همین ضبط میشه ! که دیگه خلاصه فعالش کرد و ۲.۳۰ اومدم خونه ... بقیشم تو نت بودم و ییهو مامان اومد گفت پاشو حاضر شو بریم مهمونی ... ۷ شب !‌ رفتیم و دیدیم واااااااای همه هستن منم معمولی رفته بودم   

 

* امروزم رفتم دانشگاه و همه بودن و پرینت گرفتم و اینم واحدام -: 

 

یکشنبه -:

 

                 خلیج فارس و مسائل آن  

                 روش تحقیق در علوم سیاسی الف 

 

دوشنبه -:  

 

                 اشنائی با کامپیوتر  

                 تاریخ روابط بین الملل از ۱۸۷۱ تا ۱۹۴۵ 

 

سه شنبه -: 

            

                 تحولات سیاسی اجتماعی ایران 

 

چهارشنبه -: 

 

                 حقوق اساسی جمهوری اسلامی ایران 

                 سازمانهای بین المللی  

 

ترم پیش هم -: 

 

قران                      ۱۹              ۱ واحد

فارسی                 ۲۰              ۲

زبان                      ۱۷              ۲

حقوق                    ۹               ۳

اقتصاد                  ۱۸.۵            ۳

تنظیم                 ۱۴.۶۰            ۲

جامعه شناسی      ۱۵              ۲

اندیشه سیاسی   حذف  

معدل           ۱۵.۶۴  

 

این یعنی فاجعه  

 

من عصبانیم ... ! ۳ واحد افتادم ! ۱۲ واحد یک ترم پاس کردم ... ابروم رفته ! 

کاملا در شکل شطرنجی به سر می برم  

 

سرم خیلی درد میکنه ! نمیدونم چی کار کنم !  

 

پیوست -: 

              دلم بارون میخواد تا برم زیر شاید کمی خنک بشم ! 

              اگه مریض نمشدم الان ۱۵ واحد با معدل ۱۶.۹۴ این ترم رو به پایان می رسوندم !  

 

 

نظرات 46 + ارسال نظر
شمع پنج‌شنبه 17 بهمن 1387 ساعت 19:57 http://shamnevis.blogsky.com

امیدوارم ترم خوبی داشته باشی ...

راستی چیزی به نام اتفاق وجود نداره ( یا همون هیچ چیز اتفاقی نیست )

هوم ؟

مبین.م پنج‌شنبه 17 بهمن 1387 ساعت 20:17 http://black-mobin.blogfa.com

ببی مهرنوش جان دانشگاه کلا مکانی است برای ارائه آی کیو و افتادن تک تک واحدها......من رو نمیخواد شطرنجی کنی کلا نشونم نده!

اخ گفتی !


حالا چند تا افتادی خدائی :ی

یه شکلات پنج‌شنبه 17 بهمن 1387 ساعت 20:19 http://www.chocolaty.blogfa.com

سلام مهرنوش خانومی
یه عالمه بوس هم برای تو.
فارسی ۲۰
تو هم ادبیاتت مثل من خوبه منم عاشق ادبیات هستم.
معدلتم خوب شده.ناراحت نباش.
ایشالا ترم بعد بهترم می شه

اوهوم دوسش دارم شیرینم !

قربونت برم من :*:*:*:*:*

ماتیلدا پنج‌شنبه 17 بهمن 1387 ساعت 20:44 http://matilda1992.tk

آخی اشکال نداره خودتو اذیت نکن منم اینبار افتضاح کردم در حد چیییییییییییییییییییییییییییی

در حد چی ؟؟؟؟؟؟؟ :ی

دیگه گذشت .. !!

هستی پنج‌شنبه 17 بهمن 1387 ساعت 21:30

مهر نوش جونم من یه هستی دیگه هستم من با اون یکی اشتباه نگیر من هنوز وبلاگ نزدم من همون هستی هستم که تو اون وبلاگ ۲ تا آتیش پاره میومدم هستی قدیمی

راس میگی ؟؟؟؟؟؟

اخه الهی فدات بشم چرا خوب ی بلاگ نمیزنی قربونت برم ؟

یادمه ... یادش به خیر !!

دلم واست تنگ شده بودااااااا

کجا بودی کلک ؟

هستی پنج‌شنبه 17 بهمن 1387 ساعت 21:31

راستی یه چیز دیگه من هم این ترم ۱۸ واحد خودشون دادن چون من ترم بهمن قبول شده بودم حالا شما یه ترم بالا تر ما هستید لطفا از تجربیاتت به ما هم بگو

اخههههههه !

ویجی > یعنی ورودی جدید :ی

راستشو بخوای گفتنی نیس تجربه کردنیه :ی

هنگامه پنج‌شنبه 17 بهمن 1387 ساعت 22:29 http://www.patoghehengameh.blogfa.com

سلام مهرنوش جان خوبی؟
عزیزم نمره هات خوبه ناراحت نباش.
تو اگه بخوای بهتر از این هم میشم.
راستش دیگه زیاد نت نمیام.
اهنگ وبت خیییییییییییییییلی قشنگه.

چرا نمیای ؟؟

ناراحتم کردی که خوووو

نارنجی! پنج‌شنبه 17 بهمن 1387 ساعت 22:37 http://leilanarenjim.blogfa.com

دختر مینویسی یه کپی بگیرر!
دهه
خاک تو سرش که با ۹ انداختت!
بی لیاقت بی شعور(با استاد بودما)
اشکال نداره نوشی جونم
اینا همش خاطره میشه
می بینم که واسه همه انتخاب واحد کردی!
من فقط واسه خودم و دوستم
عجب مصیبتی کشیدی واسه سیبا!
دختر یکم زودتر یادش میبودی!
من اول هفته قبلی پول ریختم یه حساب یونی!
ترسیدم فایلم یوهو دیر باز بشه!
خرتوخر ه دیگه
مهمونیو میدونستم
چه درسای خوشگلی دارین
میگم کتاباتونو بفرست منم بخونم!
مخصوصا درسای روزای ۴شنبتو
ای خرخووووووووووووووون
معدل به این خوبی!
میگما از ما زبان و فارسیمون ۳ واحدی بود

شطرنجی نباش

هه هه هه هه هه

خدائی میخوای ؟
ریاضی ها بیشتر علاقه به درسای ما دارن تا خودمون :ی

من فلسفه هم خیلی دوست دارم اما تو واحدام ندارم ... هر چی تاریخ کوفتیه دارم !

اره میدونستی :ی

مبین.م پنج‌شنبه 17 بهمن 1387 ساعت 22:47 http://black-mobin.blogfa.com

من و افتادن؟!.....چه حرفا میزنی هااااااا.ترم پیش ۵واحد افتادم!!! خاک تو سرم نزدیک بود این ترم هم بیفتم همونا رو و اسطوره بشم تو دانشکده!

یوهووووووووووو

هموناااااااااااااا ؟! نه بابا من عمرا این ترم همونا رو برمیداشتم !

این هوشتو صرف درس کنی ... پرفوسور دانشگاهتون میشی > پروفسور !! :ی

شیرین جمعه 18 بهمن 1387 ساعت 00:34 http://www.fidodido.blogfa.com

دانشگاه علوم پزشکی
تو خیابون زرگنده!!!!!
نه بابااااا ازاده!
به استیل من سراسری نمیاد که

منم احتمالا اصول جراحی رو میفتم
بیخیال
اگه همرو قبول میشدیم می گفتن سوسولیم

هه هه هه

ارهههههه ... همه بهم میگن خرخونی :ی
سوسولی !

اما خوب خدا خواست اینو بیوفتم :ی

کیانوش جمعه 18 بهمن 1387 ساعت 00:44 http://Www.suniran.blogfa.com

سلام خانومى.
آخه،خیلى دلم برات سوخت.ناراحت نباش ،گذشته ها گذشته ،این ترم هر دومون میشیم خرخون دانشگاه منم مى خوام 16 واحد بردارم،تو آخه سرماخوردگیت خوب شده که میخواى برى زیر بارون.از این هوس ا نکن مادر بیچاره تو بدبخت میکنى
مواظب خودت باش
فعلا

حالا مامان مگه میرسه بهم که بدبخت بشه ..

گلو دردشو و تنگی نفسشو من میکشم !

میخونیم !

ببینیم چی میشه .. ۱۶ تا ؟ توم ۱۷ تاش کن :ی

سامان جمعه 18 بهمن 1387 ساعت 01:05 http://neda-jimi.blogfa.com/

بابا نمره هات که خوبه!
بی خیال معدل به درد لای جرزم نمیخوره
بعدشم زشته که آدم بدون افتادن درسشو تموم کنه این نشون میده که خر خون بوده و چشم و گوش بسته. واسه آینده ت خوب نیست. حداقل یه ترم مشروطی هم واسه آینده آدم لازمه.

هه هه هه هه هه

چرااااااااااااااااااااا ؟!!!!!!!

نه بابا ابروم رفته :ی

[ بدون نام ] جمعه 18 بهمن 1387 ساعت 01:43

جاننن ؟

مرسی از کامنت پر محتواتون واقعا ! :ی

افیون جمعه 18 بهمن 1387 ساعت 02:12 http://afion.blogfa.com/

آرزوی موفقیت برای شما خانوم مهرنوش..

مرسیییییییییییی افیون عزیزززززز

مهدی جمعه 18 بهمن 1387 ساعت 08:20 http://zimaazma.blogsky.com

حالا این ترمت رو هم میبینم ... شب دراز و قلندر بیدار ...
اون ترم هم بهت گفتم بازیگوشی نکن و درس بخون گوش نکردی ....

اون که بعععله !

فکر کنم روم نشه ترم دیگرو بزنم اینجا :ی
گیر میدیااااا :ی

مریم جمعه 18 بهمن 1387 ساعت 10:53 http://www.unkno0wn.blogfa.com

عجب درسایی شما انسانیا دارین !

اکثر نمره هات خوبه !
فقط حقوق اون وسط ....

اشکالی نداره عسیسم

اشکال که داره ...

تازه کجا شو دیدی !!!! :ی

قاصدک جمعه 18 بهمن 1387 ساعت 13:12 http://ghaasedakam.blogfa.com/

یعنی این استاده می مرد به تو یه ۱۰ می داد قبول می شدی؟؟؟

اخه چقدر می تونن حرص درار باشن این استادا

من که هنوز انتخاب واحد نکردم نوبتم فرداست

یه برنامه ریختم فقط دو روز در هفته برم یونی خدا کنه بشه مثل اون بردارم

اگه بشه ...

منم میخواستم همون ۳ روز در هفته باشه ... شد ۴ روز ..

هی ! چمیدونم ... خودمم اتیشی بودم ... ولی مجبورم باااااااز بخونمش این واحدرو !

سروناز جمعه 18 بهمن 1387 ساعت 14:14 http://newportal.blogfa.com

سلام سلام سلام سلام
بدو بیا تا تموم نشده
فقط مواظب باش زیاد نگاههش نکنی جیگره منو تموم بشه[قلب]
بدو بیا 30 تا نظر بده 40 تا نظر بگیر[نیشخند]

جاننننن
بابا اعتماد به نفست منو کشته دخییی !

پرنیان جمعه 18 بهمن 1387 ساعت 14:24 http://www.missthinker.blogfa.com

آخی غصه نخور!
چرا تو واسه همه ثبت نام کردی؟مظلوم گیر اوردن؟؟!!
راستی من دوباره دارم تو وبلاگم می نویسم.منزل خودتونه!

اخه اونا همشون بدبخت بودن ... بلد نبودن ...

این دستشون به اون دستشون میگفت غلط نکن :ی

راس میگی ؟؟؟؟؟؟ خوشحالم کردی ای ولا !

مبین.م جمعه 18 بهمن 1387 ساعت 15:00 http://black-mobin.blogfa.com

کجائی نوشی؟!...نیستی؟!....گم شدی آیا؟!

من اینجام

یوهووووووووووو !!

مبین.م جمعه 18 بهمن 1387 ساعت 15:08 http://black-mobin.blogfa.com

میبینم که به این پی بردی که من میخوام پرفسور بشم!

ارههههههههه

خودت نفهمیده بودی ولیااااااا فک کنم !

مبین.م جمعه 18 بهمن 1387 ساعت 15:22 http://black-mobin.blogfa.com

نهههههه.تو گفتی دیگه!
۳ چراغ سبز.....۲۰ امتیاز مثبت برای نوشی

هه هه هه هه !!


امیدوار باش !!

چاکریم

۱ هیچ به نفع ما :ی

مبین.م جمعه 18 بهمن 1387 ساعت 15:34 http://black-mobin.blogfa.com

چرا هی سرتو بالا پائین میکنی تو ؟

هاه

hatsi جمعه 18 بهمن 1387 ساعت 15:36 http://deltangimozmen.persianblog.ir

mofagh bashi aziize man
dooset daram
boos
bye

مبین.م جمعه 18 بهمن 1387 ساعت 15:49 http://black-mobin.blogfa.com

دلت بسوزه دارم میرم فوتباااااااااااااال!!!

اتش نشانی رو خبر کن ...

سووووووووووووخت :ی

مریم جمعه 18 بهمن 1387 ساعت 16:06 http://www.unkno0wn.blogfa.com

من رشته م ریاضیه عجیجم

راستی تو اونورا نمیای چرا؟!

کدوم وراااااااا ؟

دو استکان چای داغ جمعه 18 بهمن 1387 ساعت 17:58

به به ! چه عجب !! پیدات شد!
چایی در خدمت باشیم!
!!!!!!!!!!!!!!! یه وخ خبری از ما رو نگیری!
ما که همیشه چایی ام دمه!
...
ممنون از نظرت
........موفق باشی

اوم .. قهوه ی ما هم به راهه !!

شما یادی ز ما نمی کنی رفیق !

ارنستو جمعه 18 بهمن 1387 ساعت 18:15 http://www.brzakhiha007.blogfa.com

سلاممممممممم مهرنوش خانومی

سااااااااااام علیککک !!

اق ارنستو !!

چراکریم قربان !

ارنستو جمعه 18 بهمن 1387 ساعت 18:46 http://www.brzakhiha007.blogfa.com

سلام مهرنوش خانومی. حال و احوال؟ یاد دوستان قدیم نمیکنی دیگه اصلن. حالا اسمون که به زمین نیومده یه درسی رو افتادی. ان شاالله عادت میکنی

ایشاا.... !!!

نه این که شما یاد ما میکنی ؟؟؟؟؟

یه شکلات جمعه 18 بهمن 1387 ساعت 18:56 http://www.chocolaty.blogfa.com

سلام عزیزم
ممنون از راهنمایی هات گلم.
عزیزم معدلت خوبه.توی دانشگاه ما که معدل همین جورا بود.
خوب آخه درسای دانشگاهی سخته معدل بالا آوردن مشکله.اگه خوب انتخاب واحد کنی هم معدلت بالا میره.
سعی کن همه درسای سخت رو با هم بر نداری به تناسب عمومی هم بگیر که معدلت زیاد شه ولی متعادل همه عمومی ها رو تموم نکن چون ترم های بالا که درسا سخته لازمت می شه.
ایشالا همیشه موفق باشی عزیزم

اره راس میگی !!

سعی میکنم همینجوری بردارم .. اما تا حالا عمومی زیاد نداشتم !!

برو پائین یه خبر دارم واست!!

____####_____
____####_____
____####_____
____####_____
_###########_
__#########__
___#######___
____#####____
_____###_____
______#______
_____________

____####_____
____####_____
____####_____
____####_____
_###########_
__#########__
___#######___
____#####____
_____###_____
______#______
_____________

____####_____
____####_____
____####_____
____####_____
_###########_
__#########__
___#######___
____#####____
_____###_____
______#______
_____________

بازم برو!


____####_____
____####_____
____####_____
____####_____
_###########_
__#########__
___#######___
____#####____
_____###_____
______#______
_____________



____####_____
____####_____
____####_____
____####_____
_###########_
__#########__
___#######___
____#####____
_____###_____
______#______
_____________


____####_____
____####_____
____####_____
____####_____
_###########_
__#########__
___#######___
____#####____
_____###_____
______#______
_____________

____####_____
____####_____
____####_____
____####_____
_###########_
__#########__
___#######___
____#####____
_____###_____
______#______
_____________

کم مونده برسی برووووو

____####_____
____####_____
____####_____
____####_____
_###########_
__#########__
___#######___
____#####____
_____###_____
______#______
_____________


____####_____
____####_____
____####_____
____####_____
_###########_
__#########__
___#######___
____#####____
_____###_____
______#______
_____________


____####_____
____####_____
____####_____
____####_____
_###########_
__#########__
___#######___
____#####____
_____###_____
______#______
_____________

وبلاگم رو آپ کردم!
منتظرت می شم بیای بهم سر بزنی!

منتظرم نذاری

چشممممممم !!

میائیم !

هادی شنبه 19 بهمن 1387 ساعت 09:30

با سلام
فقط دونکته رو می خواستم یاداوری کنم
۱- با توجه به سیستم ارزشیابی در دانشگاه های ما زیاد لازم نیست ناراحت باشی.ما باید ناراحت امتحان هایی باشیم که در زندگی هر روز داریم از اون ها نمره ردی میگریم
۲- در مورد نوشته قبلی شما این را باید بگویم که این گونه حس ها در یک دوره سنی خاص یا تحت شرایطی به انسان هجوم می آورد که به قولی حس های خود جویی (خدا جویی) گفته می شود اگر به این حس ها توجه کنی و مسیری مناسبی را دنبال کنی به زندگی عمق و روح میبخشد وگرنه انسان دچار حس پوچی و افسردگی در سنین ۲۶ به بالا می گردد.من کتاب کویر دکتر شریعتی را به شما پیشنهاد مکنم اگه جایی هم به مشکل خوردی اگه در حد فهم ودانش ما باشد در خدمتیم
خواهش میکنم این نظر را توی سایتت درج نکن
امیدوارم موفق باشی

ابر بهار شنبه 19 بهمن 1387 ساعت 09:33 http://www.vosatesabz.blogfa.com

سلام گلمبه نظرم اگه باهاش حرف میزدی شاید درست میشد !!

ولی مهم نیست عزیزم فدای سرت تو پیش خودت شرمنده نیستی چون میدونی مریض بودی

دقیقا الهام هم وقتی زنگ زد بهم گریه میکرد از اینکه نتونست طبان رو با ما برداره همشم میگفت اگه تورو نداشتم چکار میکردم دلم خیلی واسش سوخت حالمو بد گرفت با اشکاش آخه اقتصاد گروه یک هم پر شد ناچارا واسش گروه دو رو گرفتم

آفرین نمراتت خوبه من تحولات و فارسی و اندیشه سیاسی شدم ۱۷ جامعه شدم ۵/۱۳حقوق ۵/۱۵سیاست۱۵فضاحت در حد تیم ملی

غصه شو نخور مهرنوشم

خوب شدی که تووووووو !!

ای ول داره معدلت چند شد !؟

دقیقا منم دلم سوخت :ی

بابا قبلش بهش گفته بودم گند میزنم !!

عقده ایه دیگه چه کنم !

امید شنبه 19 بهمن 1387 ساعت 09:43 http://www.spresso.mihanblog.com

عالیه
تمام گشته قرارم خدا کند که بیایی
جز تو ندارم خدا کند که بیایی
خزان عمر من آمد بسر نیامده هجرت
گل همیشه بهارم خدا کند که بیایی
[گل]
تبادل لینک :
₪₪ خفن ترین پورتال ادبی ₪₪

من که لینکت کردم بابا !!

[ بدون نام ] شنبه 19 بهمن 1387 ساعت 10:06

جااااااااااننننننننن !!

متشکرم از نظر پر محتواتون !!

به هادی عزیز ...

چشم نظر ذخیره شد ... ممنونم از معرفی کتاب ... چشم ... اما چطوری ازتون بپرسم .. ؟

خیلی دور شدم از این زندگی ... از خودم !

شاید واقعا نیاز باشه

پیانو شنبه 19 بهمن 1387 ساعت 10:11 http://sokute-piano.blogfa.com/

سلام...

فقط اومدم بگم یکم بقیه رو هم درک کن...

میدونی؟ همه چی رو نذار به حساب بی وفا بودن طرف مقابلت....

بذار به حساب مشکلاتش....

اگه کسی مشکلاتشو بهت نمیگه.... دلیل نمیشه مشکلی ندشته باشه....

به خدا منم مثل تو دلتنگم......

ولی اینجوری نمیکردی بهتر بود....

شاید من نباید دخالت میکردم....

ولی یخورده فکر کن.....

درود بر تو

نه شما مثل من دلتنگ نیستی دوست عزیز !!

کسی نمیتونه منو از حقی که نسبت به ایدا دارم .... !!

مهم نیست !

بیخیال ! من بی خیال همه چی میشم !

مبین.م شنبه 19 بهمن 1387 ساعت 12:10 http://black-mobin.blogfa.com

از ما به نوشی خانم عرض سلام!!
ما دیشب وبلاگ رو به قصد فوتبال ترک کردیم و شما هم ایضا!....ببین شهروز میخواد مانوئلا رو ببینه!!...زودتر نمایشش بده دیییییییگه!!

سام علیک ... !!

بچم رو نما میخواد :ی

رو نما بده چشم !! نمایشش میدهم !

کیانوش شنبه 19 بهمن 1387 ساعت 12:28 http://www.suniran.blogfa.com

سلامممممممممممم خانومی

خوبی؟

من آپم

چشم اگه برنا مه ااااااااااااااابخونه ۱۷ تا بر میدارم

قالبم به چشم دارم روووش کار میکنم

منتظرتم

فعلا

با کله می ائیم !!

هستی قدیمی شنبه 19 بهمن 1387 ساعت 13:04

سلام تو فکر بلاگ زدن هستم اما بلد نیستم دلیل دیگه اش هم اینه که اگر کلاسام شروع شدن می ترسم نتونم بهش رسیدگی کنم اما احتمال زیاد یکی می سازم فعلا که blogfa واسم باز نمیشه

کاری نداره که ... چرا بلاگفا ... من ازونجا اومدم اینجا ... خیلی بهتره .. بلاگفا همش هنگ میکنه هستی !!‌بیا بلاگ اسکای ... خیلی بهتره !! کاری نداره که blogsky.com این ادرس رو بزن ... عضویت رو بزن ... تمومه دیگه کاری نداره ... یاد میگیری ... منتظرم ببینم چه میکنی ... بابا ما هم دانشگاه میریم ... اولش ی کم سخته اما بعدش به همه کاری می رسی !! خاطراتت و ثبت کن ... قشنگ میشه روزات !!

عسل شنبه 19 بهمن 1387 ساعت 15:20 http://www.tanhai68.blogsky.com

سلام گلم...
خوبی ؟
خوشحالم که یه دوست اذر ماهی دیگه پیدا کردم شما 6 آذر و من 10([نه 9)آذر...
از دانشگاه و واحدا نگو که دلم خونه تموم واحدام را با نمره بالا پاس کردم اون وقت زبان بهم داده 8 یعنی 48 درصد دانشجویای این استاد این درس و افتادن ما هم رفتیم امروز پیش مدیر آموزش دانشگاه آقای دکتر مجتهدی گفتن احتمال داره این درس و کلا حذف کنند ئوای اگه حذف شه خیلی خوب میشه...
راستی بازم از اینکه یه دوست جدید پیدا کردم خیلی خیلی خوشحالم...

اوووووووو حالا مال شما خوبه که ...

زبان ما ۹۰٪ افتاده داشتیم :ی

که من با نمره ۱۷ بالاترین نمره بودم !! :ی همه میخواستن منو بکشن !!

مامان الیانا شنبه 19 بهمن 1387 ساعت 16:29 http://WWW.ELYANA-PESTEH.BLOGFA.COM

سلام مهرنوش عزیزم
امیدوارم بهترین نمره رو در مهربونی صداقت وراستی بدست بیارید عزیزم بلاه الیانا شیطون خاله ابر بهار می بوستت اااچرا بوس نداری ؟پس بوس بوس بوس الیانا خوشحال میشه شما مهمون خاطره هاش بشین همیشه مواظب خودت وابر بهار باش
یه سئوال این دکلمه وبلاگتون از کیه خیلی به دل می شینه موفق باشی

الهیییییییییی !!

چه ناز ! میگم قدیما توی بلاگ ابر بهاری دیده بودم الیانا !!!!

خوشحالمممممممممم
ابر بهار عزیز دلم مانست !!!!

دو استکان چای داغ شنبه 19 بهمن 1387 ساعت 16:44

من اهل بهونه نیستم
...من به یادت بودم....
ببین چند وقتی بازم نیستم...
همین نزدیکیا ارشد دارم.... دعام کن

اخه ... الهی میدونم ... امیدوارم موفق بشی محمد عزیز !

مریم شنبه 19 بهمن 1387 ساعت 17:13 http://www.unkno0wn.blogfa.com

من 18 سالمه ... رشته ریاضی
امسال هم خواستم شانسمو محک بزنم موندم پشت کنکور !

از اونورا ! منظورم یاهو دیگه

بله !!

پایت قوی میشه اشکال نداره :ی

اها ... راس میگیا ؟ چرا من یاهوم انلاین نمیشه ؟ :ی

وحید شنبه 19 بهمن 1387 ساعت 17:17 http://cdonline.info/webmasters

سلام دوست عزیز خرسندم به اطلاع برسانم سیستم کلیکی شرکت ما راه اندازی شد

در همین ابتدای کار 3 وب سایت بزرگ ایرانی همکاری خود را با ما اغاز کردند

1.www.cmesle.com

مرجع دانلود فیلم و بازی

2.www.pclord.ir

مرجع دانلود اهنگ عاشقانه

3.www.dir-link.com
بزرگترین وب دایرکتوری وب سایت ها

شما نیز با پیوستن به جمع ما کسب درامد کنید

در صورت داشتن هر گونه سوال با ای دی زیر تماس بگیرید

info_cdonline

ادرس سیستم کلیکی ما

www.cdonline.info/webmasters

لی لی شنبه 19 بهمن 1387 ساعت 17:46 http://t-lili.blogfa.com/

دوستی فعل جمله زندگیست.
دلم برات تنگ شد

اخه ...

الهی قربون دلت برم من !!

ناز بشی تو گلم :*

مبین.م شنبه 19 بهمن 1387 ساعت 18:09 http://black-mobin.blogfa.com

شهروز داره زمین رو گاز میزند...چرا؟!....چون رونما داده ولی این مانوئلای شما رو ندیده هنوز کهههههه!

=))

ایشکال نداره ... هر که تاووس خواهد جور هندوستان کشد :ی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد