ی فنجون قهوه با طعم ِ تمشک

و آغاز ، همان تپش ِ قلب ِ توست ..

ی فنجون قهوه با طعم ِ تمشک

و آغاز ، همان تپش ِ قلب ِ توست ..

مـــــی رم بــ ِ مدرســ ه

می روم ب ِ مدرسه


تو این مدت که مامی حالش از همیشه بدتــــره !! بنده هم اُسکل تر از همیشه شدم و مثل دیوونه ها ی ِ کارائی میکنم که بعدش کلی شرمنده میشم و می خندم !!   دیروز مامی منو بُرد خرید !! نه اینکه من به زور ببرمش نه خیر مامی منو بُرد ! وای چند سالی میشه اینجوری انقد کلی خرید نکرده بودم ُ همیشه میرفتم بیرون ی ِ چیزی می خریدم ! دیشب انقدر خرید کرده بودم که دیگه توان نداشتم و کیف دستیمو دادم مامی آورد ُ بنده خرید ها رو !! کیف ُ کفش ُ شال ُ ازین روسریا که بچه مدرسه ایا مجبورن سرشون کنن !! ُ اسمش یادم نیست گیر نده ! دیگه ؟! تولد پدری بود ُ واسش لباس خریدم !! خیلی خوشکل رنگ ِ آبی که خیلی دوسی داره دیگه مامی منو بستنی مهمون کردو پارک نشینی ُ سوار شدیم اومدیم !! سوار ِ اُلاخمون بعدش هم اومدیم دیدیم برقا نیست !! الهی بمیـــرم تولد بابائی برق نداشت ! ولی خانوم تپلی اینا که اومدن با کیک !! فشفشه و کلی شمع روشن کردیم خونه عالی شده بود ! پدری انقدی ذوق کرد !! ~> ماه ِ پیش همین موقع یهو گفت امروز ۳۰ شهریور بود ُ شماها تولد ِ منو یادتون رفت  همه شکه نگاش کردیم یهو من جیغ جیغ کنون گفتــــــــــــــم ۳۰ مرداده الآن !!!  بابائی شکه شد ُ دید سوتی داده !! خندید کلی !! ولی دیشب کودک درونش فوران کرده بود ی ِ کارائی می کرد همه کپ زده نگاش میکردن و منم کیف میکردم و به خودم می بالیدم که این بابائی عُمره منه 

کل خونه رو شمع روشن میکرد و روی میز و درو دیوار و همه جا !! منو خانوم تپلی هم هی جیغ جیغ که جاش میمونه نکـــــــــــــــــن !!!!!!!!!!!! بعدشم اداره برق ملت و خواب کرد و برق نیومد


× سرما خوردم به شکل ناجوری و کلیه ُ کمر جای بیهوشی ُ پا و اینا همش درد میکنه و من بازم فعالیت به سزام رو دارم فعلا ی سری چیزای ظاهری خوبه !! اما نگران مامی هستم که حالش هر روز داره بدتر میشه !

امروز با هم رفتیم خونه دوستش ُ کمی آب و هواش عوض شد !!

× این روزا پایه ی مامی شدم و تا میگه بریم فلان جا میگم ؟!؟!؟!؟!؟ بریـــــــــــــــم !!

در صورتی من هیچ جا با مامی نمی رفتم و آبمون تو ی ِ جوب نمی رفت !


× امروز با شاتوتی خوب حرف زدم و پر انرژی !! خب تغییرات لازمه ! مجبورم


پیوست -: دغدغه هایم را روی برگ ِ سبزی می نویسم ُ می سپارم دست ِ آب !!


پیوست پریم -: ببخشید انقد شکلک گذاشتم ! اما دلم برای ی ِ عمـــر حرف زدن تنگ شده !! دارم خفه میشم !



بازی وبلاگی

 چند تا بازی دعوت شدم ! از طرف گندم و لیلا


۱-دلیل انتخاب اسم وبلاگ؟  

متفاوت بودن


۲-دلیل انتخاب اسم مستعار؟   

سکرت بودن


۳-پنج وبلاگی که میخونم؟  

وبلاگ زیاد میخونم !!

اما چه لیتک شده باشم چه لینک نشده باشم ! بلاگ هائی که نوشته هاشونو دوست دارم لینک کردم ! یا دوستای صمیمی م هستن یا غریبه . . و من رو شاید حتی نشناسن !!


۴-پستی که همه ی عقایدم توش نوشته شده باشه؟  

سوال بعدی . .

۵-مشکلی که با بچه های وب حل کردی؟   

مدتی که خیلی عصبی بودم و لیلا و مینا (پاشنه بلند) و گندم خیلی کمکم کردن !

۶-پنج نفری رو که باید دعوت کنم:

چند نفرو که فکر میکنم بازی کنن رو دعوت میکنم !!

لیلا ، مینا ، مژی جون ، smile to me ، ابر بهار



و بازی بعدی

بازی به این صورت ِ کــه هر کس نزدیک پاییز یه آهنگ یا عکسی که باهاش خاطره داره رو بذاره اینجا....


یادش به خیر کل یونی رو با گندم قدم می زدیم و این اهنگارو گوش میکردیم سال ِ پیش !!


یکی همه چی ارومه ی حمید طالب زاده ، و زندگی تو عاشقی باتو هواتو از بنیامین


من هم پنج نفر رو دعوت میکنم یکی

گندم ، دختر نارنج و ترنج ، سوفی و زندگیش ، پسر آریائی ، میس اومممم


و همه لینکام دعوت به این بازی هستن ! راستش اونائی که فکر میکردم بازی میکنن رو نام بردم ! وگرنه همتونو دوست دارم بازی کنین



تمشکی و روزانه نویسی

خیلی وقته روز نوشت نداشتم

تا اونجائی از روزام نوشتـــم که روزام پُر از استرس و تمشکی از این رو به اون رو شده بود !

میدونی گاهی وقتا شرایط زندگی که داره تغییر میکنه ! تورو از اهدافت که دور میکنه ! تو کلافه میشی و لج باز !! . . و من اون روزا با خودمم لج میکردم ! اما کمتر از یک هفته س که دارم فکر میکنم ! به زندگی و آینده ! خب من هیچ وقت فکر نمیکردم به این زودی بخوام به ازدواج فکر کنم ! هر موردی پیش میومد سرکارش می زاشتم و مسخره می کردم ! اما زندگی بدجور زد پس ِ کلمو گفت بشین هر چی میگم میگی چشم نشستم ! بگو مگو زیاد بود من میگفتم شاید بهتر از این بیاد ! من پول نمیخوام عشق میخوام . . . با عشق نشونم داد . . . که چ ِ آدمائی حتی با پولشون خواستن آزادی مو ازم بگیرن ! که چ ِ آدمائی منو میخواستن محکوم به سرکوب کردن از خوشیم کنن ! و خیلی چیزای دیگه که نیازی نیست بگم ! ی روز ددی نشست باهام حرف زد ! گفت من و همه ی ما میدونیم تو نمی تونی بری تو قفس . . . حجابت ُ زیاد کنی ُ از خیلی چیزای دیگه که داشتی بگذری ! اینائی که اومدن از نظر مالی در یک سطح هستن ! این موردائی که ما میگیم خوبن !! همشون شغلای خوب ! درامد های بالا و خونه و ماشین و . . . دارن !! جز یکی شون ! از نظر اخلاق ببین با کدومشون سازت کوکه !! خب منم رفتم با اونی که وضع مالی و شغلی ش مشخص نبود حرف زدم ! از من توقع داشت منم کار کنم ُ خرجی ِ خونه بدم ! راستش بهم بر خورد ! خیلی ! زدمش کنار ! چند تای دیگه موندن که اونام به دلایلی رد شدن و . . . . فعلا یکی مونده !


این روزا تمشکی حسای متفاوتی داره ! نمیگم بله رو گفتم نه ! اما با خودم کنار اومدم ! روزای بهتری رو دارم سپری می کنم ! دیگه از اون تمشکی عصبی و پرخاشگر فعلا خبری نیست ! و تمشکی خوشحاله !

تمشکی خوشحال ِ ترم ِ جدید داره شروع میشه و دوباره دغدغه های قشنگ ِ زندگیش شروع میشن !

تمشکی برای شیوا که جمعه عقدشه ارزوی بهترین ها رو داره !

تمشکی برای طنین !! آرزوی ...... ( !!!! ) همونائی که به خداش گفته

و تمشکی  برای گندمک هم ، یک گوش ِ شکسته را آرزومند ست !!


پیچکـــ ِ داغ


گرمـــای ِ تنتــــ همچــون پیچکــــ ٬ دیــوانــه وار انــدام ِ نحیفــم را احاطــه مــی کنـد وقتــی میبــوســی لبـــــ هــایــم را ٬ گرمــــی ِ لبــانتـــــ ٬ مــی سوزانــد قلبــــ ِ پــاره م را . پــــاره های قلبـــم را ب ِ قلبتـــــ گـــرهــ مــی زنــم تــا یــادم بمانــد تــــــو همــان پیچکـــ ِ داغــ ِ منــــی ..


× اکنـــون کــه نیستــی .. پــاره ی قلبــم از دوریتـــ کـــِــش آمــده ستـــــــ محبوبــم ..


دو چشم و یک زن

+

تا کنون راجع به رابطه دو چشم خود با یکدیگر فکر کرده اید؟

هیچگاه یکدیگر را نمی بینند.

با هم مژه می زنند. با هم حرکت می کنند.

با هم اشک می ریزند. با هم می بینند.

با هم می خوابند. با هم شراکت و ارتباط عمیق حسی دارند.

ولی وقتی یک زن را می بینند، یکی چشمک می زند و دیگری نمی زند!

نتیجه می گیریم که زن توانایی قطع هر ارتباطی را دارد!!


* لحظه هایم به سکوتت نیاز دارند ! 


فال ِ بوسه


فروردین

بوسه های شما تند و سریع و بسیار پرحرارت هستند که نشانگر حس شهوتران و لذت طلب شماست، اما این احساس داغ و سوزان خیلی زود فروکش می کند.


اردیبهشت

بوسه های شما با تعلل صورت می گیرد اما بوسه هایی ژرف و با احساس هستند که پی در پی می آیند و می آیند و...


خرداد

بوسه های شما با فوران خنده، لبخند و مسخره بازی قطع می شود.


تیر

بوسه های شما گرم و لطیف است، و دوست دارید تا ابد به آن ادامه دهید...  


مرداد

بوسه های شما وحشی و پراحساس، همراه با چنگ زدن و گاز گرفتن است. هیچگاه موقع بوسیدن از بروز احساسات خود جلوگیری نمی کنید و دوست دارید دیگران شما را به این خاطر تشویق کنند.


شهریور

بوسه های شما بسیار دقیق، ظریف و ماهرانه است و معشوقتان زمانی متوجه آن می شود که شما کارتان را تمام کرده اید.


مهر

آنقدر نگران وضعیت تنفستان هستید که نمی توانید خوب به بوسیدنتان بپردازید.


آبان

شما خیلی زود از بوسیدن می گذرید و به سراغ......


آذر (تمشکی)

بوسه های شما غافلگیر کننده و خود به خودی هستند و باعث می شود معشوقتان بیشتر و بیشتر طلب کند.


دی

بوسه های شما لحظه ی خلاص شدن و آزادی از استرسی است که در طول روز اسیرتان کرده است.


بهمن

بوسه های شما خیس و با کثیف کاری همراه است و هنگام بوسیدن چشمانتان را باز نگاه می دارید!


اسفند

بوسه های شما رویایی، خیال انگیز، عاشقانه و ابدی است.     


منبع : عشق بازی



پارچه ی سبـــز ِ نگـــاهتـــــ


نــابــــاورانه می تپـــد قلبـــم برای نگــاه های مشتاقتـــــ

پارچــ ه ی سبـــز ِ نگاهتــــ را روانه قلبـــم می کنـــی در خیــــال


نیستــی تــــو . .


نگاهتــــ ، آتش به جانم انداختـــ ه ست . . .


عمق ِ نگاهتــــ یــــاداورم میشــود . . 

طعم ِ گســ ِ غروبــــ های بی تـــو بودنــ را 



بـــاران ِ مادر


صدای پای پائیز را از چند فرسخی می توان حس کرد 

و نوای ِ بـــاران ِ مادر را 



سکـــــوتـــــ !


وقتی چیزی درون ِ ذهن یافت نمیشود و

ذهن پُر از خالی ست . .

مجبور به سکوت میشوی


* آرزوهای دیرین ِ تـــــو خاطرات ِ شیرین ِ من ست !!


قربون ِ چشمات برم !


روزگار تیره...

وسط این همه بدی و کینه، سپیدی و امید میبینم وقتی تو بهم میگی: گریه نکن قربون چشات برم...


مغرور نیستم ! زخم خورده م!


جالب ست . .

من اگر جای تو بودم .. هرگز نازت را نمی کشیدم !!



تمشکـــ ِ نفهم هستم !


خود را میچسبانی که بگوئی ،

دوستم داری ؟!

نه جانـــم ، با یک تمشک ِ نفهم روب ِ رو هستی !

آری !

از همان بی رگ های له شده . .


رفتنت و باریدنت !


گفتـــ ه بودم کــ ه بمانی . .

نه بباری !

بلو دیزایر


در ِ کافه بازست و تو می آئی . . .

چشم هایم را میگیری ُ من از عطر ِ تنت تورا میابم !

تـــو همان آشنای دیرینی . . .

بلو دیزایر !! 


سیب زمینی با پنیر


کاش من هم سیب زمینی بودم با پنیر . .

بی رگ و خوش طعم !


NO U DONT KNOW


مـــی دانی روزگار ؟!

نـــ ه تـــــو هیچ نمی دانی

( ! )


im ur smoke that ..


دود در کـافــ ه مــی پیچــد ُ

من هــم بـا هــر پُک بــ ِ سیگارتـــ ،

دود می شــوم 


i think . .


می دانی ، به چــ ِ می اندیشم ؟

بــ ِ همان برگ ِ گلی کــ ِ از برای تو

پـــَر پـــَرش کردم . .


آغاز ِ انتخابات :)

انتخابات آغاز شد و تا روز ِ سه شنبه ادامه دارد !!


صندوق آراء در وب گپ



* نمیدونم چرا اما وب گپ خیلی شلوغه و فعلا نمیشه نظر گذاشت انگار ! ببخشید دوستام !