ی فنجون قهوه با طعم ِ تمشک

و آغاز ، همان تپش ِ قلب ِ توست ..

ی فنجون قهوه با طعم ِ تمشک

و آغاز ، همان تپش ِ قلب ِ توست ..

همه چی نوشت

بغضی . . .  

ی نفر چطوری میتونه منو بهم بریزه ؟ 

به سادگی . . .  

بعد از کلی عر زدن دیشب . . . 

حالا هر جا اسمش میاد بغض میکنم و ...... 

چرا ؟ 

چرا همه چی از اسمون با هم میریزه پائین ؟
 

امروز خودم رفتم یونی . . .  

بوی پائیز میومد . . . کلی عشق کردم 

خدا روشکر . . .  

هوم؟

تو راه ِ برگشت به خونه . . . ددی اومد دنبالم .. 

یهو ی موتوری که سرنشینش جوون بود دو تا تک چرخ ِ خفن زد . . .  

منم یهوئی گفتم نــــــــــوچ !!  

ددی نذاشت نوچ از دهنم در بیاد اولش که خندید بعد برگشته میگه  

باباتم ی روز ازین کارا میکرد  

من:  

ددی : گفتم که نگی عجب ادم احمقی ِ یا فحش بگی  

من :  نـــــــــه فحش که نمیخواستم بگم . . .آخه وسط خیابون . . . با فاصله ی کم ِ ماشینا . . . . خطرناکه . . . شماهم اینجوری بودی ؟ 

ددی : اره !!  جووونیـــــه دیگه !!  

من :  

 

دو روزه گندمی نمیاد یونی . . . هــــــــــــر کی رسید گفت رفیقت کو ؟! حتی شد که هر ی نفر 10 بار ازم پرسید گندم کجاس !! منم دیگه دهنم کف کرد از بس گفتم مریضه داره میمیره ..  بفرما خرما !!؟ 

 

نامردن انقد نه گندم اومد نه شیوا  . . . من کلا تو یونی تنها بودم  

 

دلم ی عالمه دانلود اهنگ میخواد . . .  میخواد میخواد . . .  

 

حال ندارم ! فرت ! 

 

مثلث عشق !!!!

میگن خدا باید شانس بده . . راس میگن  

نه ریخت ِ درست ُ حسابی دادی ، نه اخلاق دادی ، نه هوش دادی ، نه شانس و نه هیچ چیزی . . . هدفت از خلقت ِ من فک کنم فقط این بوده که من بیام و بفهمم که چقدر با انصافی . . .  

ازون جهت !! 

مثلث عشق  راس میگه ها ؟ اصن بهش فکر نکرده بودم . . . این مثلث ازون مثلثای بی خاصیت ِ ، چون ی ضلع سوم داره که منم که نقش ِ مهمش بی خاصیت بودنشه . . .  این پوری یَک مارمولکیه . . . که من هی تو کفش موندم . . . ازون طرف خراب شد رو سر ِ گندم ازین ور با آبرو حیثیت ِ من ِ گیج داره بازی میکنه . . .  

حالا این هیچی . . . از بیرون میکشیم هیچ . . از تو هم باید بکشیم . . . تو خانواده حرفائی به گوشم رسیده . . . میگن که من که گــــُــــــــــرُ گــــُـــــــــــرُ خواستگارای به صف کشیده مو رد میکنم . . . لابد تو یونی دلم جائی گیر ِ ؟!  

اینا با منن همه ؟!  آخه خاک بــــــــــــــــــــــر ســـــــــــرم . . . . اگه دلم با یکی بود . . اگه ازین عُرضه ها داشتم که دلـــــــــــــــــم نمیسوخت !! 

توم خودمو میکشه بیرونم مردم ُ   

 

بی حال نوشت

 

گندم حالش بد بود . . . خانوم سرماخورده . . . بعد میگه قرص بیار  

کم میخوابه . . . قرص رو دادم بهش میگم خواب اور ِ (سرماخوردگی بزرگسالان) 

میگه مگه استامینوفن نی ؟ نه بابا . . بده من که سوسول نیستم  

دادم خورد . . . سر کلاس جامعه شناسی سیاسی . . .  

خانوم چرت میزد . . . استادم میخ شده بود روش حرف میزد . .  

کلاس بعدی چوب کبریت رو چشاش بود تازه برگشته میگه نوچ . . تو بنویس جزوه اخر ترم ازت میگیرم . . ×> نه اینکه قبلا این کارو نمیکردیم !!!  

سر کلاس حقوق خصوصی . . . دو ساعت فکر کردیم که چه موقع گندم از کلاس بره بیرون که استاد نفهمه . . از کجا بره . . چطوری بره . . . اخرش میگم خُب کجا بری ؟ میگه خُب کجا برم ؟  یعنی خود ِ پت ُ مت  

توی ون هم در آغوش ِ خودم 15 مین لالا کرد . . . شاداب ُ شنگول برگشتیم خونه ..  

دردش ی ربع خواب بود  

 

این چند روز دغدغه ی من شده دو چیز !! 

یکی صورتم یکی شُتر !!  

میگن شُتر حیوان ِ .... ؟! اگه گفتی ؟  

بعد از جمعه صورتم عینهو جزغاله ها !! باز خدا رو شکر با تموم ِ اعصاب خوردی ُ شِکوه و ناله هام . . . الان بهتره . . . کاش زودتر خوب شه . . من جنبه ی این صورت رو ندارم  

 

توی مترو . . . برای برگشتن ساعت 6/7 بود . . . ی دختر خانومی با حجاب . . . آقا نشسته بود به آرایش . . . . من موندم این گندم به این جیگری چرا تنهائی داره پیر میشه . . .  

 

گفتم تنهائی . . . یاد سارا خانوم افتادم !! 

این هشدار ، تهدید ، تحدید ، نا فرجام نوشت ، نا سزا نوشت و هرچی عشقت کشید !! 

ی بار دیگه به ناموس ِ من چشم بدوزی . . . . و حرفای عاشقانه بزنی . . . به ناموست چشم میدوزم  

 

رابطه ی دماخ ِ گندم با میز ؟!

 

کی باورش میشه کسی از من بترسه ؟!  

آخـــــی گنـــــــــــــــدمک ی رفیق داره اسمش سارا ِ  

این بنده خدا از من میترسه  چطوری ؟ ی دفه جواب مسیج ِ ش رو دادم  

ازم میترسه . . . وای خدای من  جون ِ شوما جک ِ سال ِ که کسی فکر کنه من خشن هستم . .  و یا ازین تیریپ ادما . . .  البته خُب چون با این بنده ی خدا هیچ اشنائیتی نداشتم . . .  صحبت کردن سخت بود و من از روی نا آشنا بودن با سارا ِ عزیز کمی رسمی صحبت کردم که فکر میکنم صحنه ی خیلی بدی تو ذهن این بنده ی خدا ساختم . . .  ولی خب سارا جون بابا ما زیادم گودزیلا نیستیم . . . .  ریلکس  

 

مسئله ی ترس و اینا شوخی بود  

 

جدیدنـــــــــــا سر کلاس وقتی تو عمق ِ درس هستم . . . .  

از سکوت ِ گندم تعجب که میکنم . . . . توجهم یهو جلب میشه . . .  

میبینم بعلـــــــــــــــه جــــــو خانوم دارن چرت میزنن :))  

گندم جوون اونجوری نگام نکن وگرنه عمق ِ فاجعه رو میگم ها ؟! 

رابطه ی دماخت با میز رو منظورم بود  

 

به هر حال خواستم بگم جدیدا سر کلاس درس میخونم 

چون گندم چرت میزنه  

 

* جالبه . . . رفقای من آمار ِ وبلاگ گندم رو به من میدن . . . رفقای گندم آمار ِ وبلاگ من و به گندم . . . فکر کنم این وبلاگا اخر رابطه ی من و گندم رو به نیستی بکشونه !! فکر کنم . . .  

 

* راستی گندم ی اسم واسه دخترش میخواد بذاره . . . اگه کسی تونست پیش بینی کنه   

 

میخوام ی وبلاگ بزنم به نام ِ تف نامه !! اصن عجیب این تف ِ گندم اینا به من انگیزه ی زندگی میده . . . .


هَـــی وای ِ من !

مردم سوتی های مارو میشمُرن . .  

یکی نی سوتی هاشونو بشمُره . . والا .. 

گنـــــــــــــدم یا به قول بروبچ جـــو  سوتی میده در حد ِ لالیگا .. بعد به رو خودشم نمیاره  بعد من ِ بی نوا . . . حرف تو دهنم نمی چرخه کلی صفحه میذاره پشت ِ سرم  

 

میگن بعضیـــــــــــــــا قراره 24 ترمه بشن ، بعضیای دیگه هم میگن تا پایان ِ عمر ِ گندم قراره تحصیلات ِ کارشناسیشون ادامه پیدا کنه بعضیای دیگه هم میگن که 13 واحد تو ی ترم اونم با استاد های چشم کف ِ پاتون بیــــــــــــب  که اخرشم پاس نمیشن و این حرفا کلا انصراف بدن بیتره . . . واس خودشون میگن این بعضیا 

من موندم بعضیای دیگه که مخاطب ِ این حرفا بودن چه اعتماد به نفسی دارن که هنوز روشون کم نشده و پایه ثابت یونیورسیتی هستن ُ اینــــــــــــــا . . . .  

گندم : الهــــــــــــــــــــــــــــــــــــی نگو بچمو  

 

شانس ِ مارو میبینی . . . . این گندم از 400 کیلومتری چشش تیریپ تلسکوپی فلاشر زد که نسل جدید ِ چیپس   . . . اصن دست ُ پاشو بچه گم کرد . . . پرید تو مغازه . . . میگه بخریم ؟ میگم باشه . . . حالا چه طعمی هَ ؟ میگه نمک دریا . . . خریدیم به انضمام ِ بستنی به نظر ِ من . . . آقا جاتون خالی بستنی ِ رو زدیم رسید به چیپس ِ همین که درشو باز کردم یَک بوی وحشتناکی زد بیرون . . .  یدونه خوردم قیافم نمیدونم  این شکلی بود ؟  این بود یا نمیدونم . . . ولی هر چی بود احساس میکردم فلفل و سرکه و غیره و ذلک  ریختن تو حلقم . . . . به خودش دادم میگم مگه نمک دریا نبود ؟ میگه نمیدونم ی چیز دیگه هم داشت . . . نگاه کردیم . . . میبینیم ی اسم تخم ِ تخیلی داره که نمیدونم از کی شنیده بودم . . اقا چشتون روز بد نبینه سوختیم هــــــــا .. شانس اوردیم شیرین عسل داشتیم . . . جالب اینجاس شیرین عسل َ رو هم که میخوردم ی طعم های عجیب غریبی تو دهنم معنا پیدا کرده بود که اصن شاخام رو هوا بود . . .   زهر ِ مــــار بود . . . خانوم برگشته میگه ازین به بعد من چیزی انتخاب کردم تو اکی نکن !!   

 

ی بنده خدائی از دوستان هستن که من زیاد از معاشرت باهاش حال نمیکنم . . . .  

مسیح زنگ زده میگه فلانی خوبه ؟ حالا جالب اینجاس منم غش غش میخندم . . . کل ِ مکالمه ی ما شده بود فلانی  ولی خُب مسیح جوووون داداش . . . . دارم برات . . .  

 

این کلاسا عجیــــــــــــــــــــب دهن ِ مارو آسفالت کرده  عجیــــــــــــــــــــــــــــــــــــب  

 

حسن کچل با کود ِ حیوانی

یکشنبه ای که تنها رفتم یونی .. 

کلاسم تشکیل نشد . . . توی بهت و ماتم ِ خودم  

ی ضایعه ی فضاگیر . . . تو مایه های حسن کچل . . . با دماخ ِ یوووووووووه .. 

گوشای یوووووووووووووه تر اصن فضای دانشگاه نور بارون شد یهووووو 

طرف تا من و دید جیم شد هااااااااا جای گندم خالی  

 

اون از رفیق ِ دم کنیش . . . نه که از بس امار گرفتن ایشون 

نمره چشاش آمپر ترکونده عینکی شده . . . به جمع ِ ما خوش اومدن . .  

ولی خدا به دادمون برسه  از پس ِ کلشم آمار میگیره این بشر . .  

 

چه کلاسائی برداشتیم این ترم . . . خدا هم توش زائیده . .  

چه برسه به من ِ گندم ِ فلک زده . . .  

 

* صدای غش غش ِ گندم میاد  

 

امروز گندم ازم سوال کرد که پَ این که کچل کرده بود کو پس . .  

خب من چمیدونم . . . کود ِ حیوانی ِ قوی استفاده کرده لابد . .  

والا . . .  

 

حال ندارم . . . رو به موتم . . . فاتحه ! 

شیرینی

مردم فارق التحصیل میشن شیرینی میدن

مردم 20 میگیرن شیرینی میدن

مردم از ما توقع دارن 13/14 شدیم شیرینی بدیم

حکایت ِ غریبی ِ . . . اما هست . . .

همین نزدیکیای . . . خونه ی ما مخصوصا

یا آیس پک میخوان ، یا ذرت !!! کی باورش میشه ؟


* اون دو تا درسی  که قرار بود بیوفتم ؟؟؟؟؟؟؟

نیوفتادم . . . یکی 13 یکی دیگه هم 14 . . .

جون شوما میوفتادم . . نمره داده . . . والــــا

به کوری چشم ِ بعضیا .. ایهیم

باید به عرض برسونم که به کوری ِ چشم ِ بعضیــــا 

گلابی ِ ما خوب شد . . . بعلــــــه  

بعدشم که ی 4 تا امپول مهمون شدم که الان خدا رو شکر کمی بهترم  

رفتم پیش دکتره میگم اصلا تحمل درد ندارم دیگه امپول هم نمیزنم 

میگه جون ِ من . . . یدونه بزن . . جون من  

4 تا دیدم نوشته . . .  

رفتم پیش ِ دکی میگم فرش شستم . . میگه  

مگه تو کوزتی . .. میگم دقیقا . . . میگه اخی . . . حالا بهت چیزیم دادن ؟
میگم نه دکتر دریغ از حتی ی لبخند !! 

میخنده میگه اخی  

فردا هم که با گندمی بریم یونی ببینم چه خبره .. و اینا ..