ی فنجون قهوه با طعم ِ تمشک

و آغاز ، همان تپش ِ قلب ِ توست ..

ی فنجون قهوه با طعم ِ تمشک

و آغاز ، همان تپش ِ قلب ِ توست ..

گیجم

چند روزیه خیلی گیج میزنم ..

تو حال خودم نیستم ..

اصن حال خاصی دارم ..

دیوونه شدم 

تمشکی ِ سر حال

این هفته رو با انرژی شروع کردم .. انرژی مضاعف

ینی تمام ِ تلاشمو کردم گریه هامو هفته پیش تموم کنم ک ِ این هفته خوب باشم ..

و خوبم .. شاید دیگه مثه قدیما نباشم ..

ی دختر شرو شیطون ک ِ همش در حال خنده بود و نیشش همیشه وا بودو اینا

شاید الان خیلی جدی تر شده باشم ..

اروم تر ، یا هر چی ...

ولی خوبم .. البته این خوب بودن تو این حالت ک ِ تو این دنیا نیستم .. ولی وقتی میام تو این دنیا میخندم ... مثه قدیما میخندونم و اینا ..

به هر حال هنوزم شیرینم : ))))))

فقط تنها چیزی ک ِ اذیتم میکنه اینه ک ِ از بینیم خون میاد .. کلافه م میکنه گاهی .. 

اوووفففف

تموم شد ..

خدارو شکر حالشون بهتره ...

عوارض دارو های بعد از عمل وگرنه ..

خدارو شکر .. به موقع اقدام کرده بودیم ..

بابا حالش الان بهتره ..

بیمارستان و نیازم به همراه نداشت ..

خوشحالم .. ممنونم خدا

ممنونم از شما ..


بیمارستان

فردا بابا بستری میشه بیمارستان ..

خدایا خودت کمک کن ..

ممنون میشم هر کسی که گذری به اینجا راهش میخوره ..

برای بابائی دعا کنه ..

ممنون


خالی شدم

تا 4 صب بیدار بودیم ..

همه ی حرفامو زدم ..

با خودمم رو در وایسی نکردم دیگه ..

هر چی ک ِ توی دلم بود و گفتم ..

آرومم .. خیلی ارومم ..

نمایشگاه

نمایشگاه بودیم .. با گندم رفتیم ..

باز خوبه صب ِ زود نرفتیم ... 11.30 اونجا بودیم .. ولی مردیم از خستگی 

تازه خیلی از غرفه ها رو نشد بریم ببینیم .. تا خود ِ 6 اونجا بودیم و ساعت 8 رسیدم خونه ..

برای جوجکم کتاب خریدم .. چند تا ..

برای خودمم زیاد خرید نکردم :دی 

هی میخواستم بخرم .. هی یاد کتابای نخوندم افتادم .. فقط خیلی با دقت نگاه کردم ..

امسال مثه پارسال کتابای جدید زیاد ندیدم .. سال ِ پیش کتابای جدید خیلی زیاد بود

اما امسال نه تکراری زیاد بود ..

یا همش مذهبی بود .. !

ی سری کتابای ادبی رو دوست داشتم ببینم و بخرم ک ِ زیاد چیزی ندیدم .. ولی تا چشم کار میکرد مذهبی رمان . تاریخی ..

ولی گندم خوب خرید کرد .. دیگه جون نداشتیم بیاریم کتاباشو .. همش ک ِ دست ِ خودش بود ..

کتابائی ک ِ واسه خواهر زاده ش خرید خیلی خوشم اومد .. کتاب داستانای خارجی .. خیلی جالب بودن .. ولی خُب انقدر زیاد بودن ک ِ ادم فکر میکرد اصن نویسنده ی ایرانی واسه این جریان نداریم :دی 

خیلی خسته شدم .. آخراشم ک ِ کلی تو مترو گندم و خندوندم ... ایر بگ و این حرفا .. 

واس خودش ی روزی بود خلاصه :دی 


ی ِ عالمه حرف زدم ......

دیروز گندم اخر شبی ک ِ داشتیم برمیگشتیم .. قیافه ی نحسمو تحمل کرد .. توی قطار گفت ی چیزی از صب میخوام بت بگم .. تو بغض داری ؟ گوله گوله از چشام داشت میریختااااا انقد پروام میگم نه .. خوبم .. تو این فکر بودم ک ِ با بابا بحرفم .. 

رفتم و حرفیدم .. بابائی ازم خواست صبور باشم .. بابائی ازم میخواد تا صبوری کنم .. اما سخته .. 

از مامان گفت .. من ک ِ عادت به اینجور گریه کردن ندارم هق هق گریه کردم تو ماشین .. اونم جلوی بابا .. انقدم با لحن ِ بد باهاش حرف زدم ک ِ انگار تمام ِ عقده های این 3 ماه رو سرش خالی کردم .. البته نه همشو :دی 

انقد گریه کرده بودم و عصبی بودم ک ِ رگای سرم زده بود بیرون .. بابائی شکه شده بود .. خواهری وقتی دید شکه نگام میکرد .. 

رفتم یک راست حمام .. حوصله ی اینو نداشتم کسی بخواد باهام حرف بزنه و حرفاشو بهم تحمیل کنه .. وقتی بابا توی ماشین باهام حرف میزد .. حس میکردم داره چرت میگه .. انقدر ک ِ ناراحت بودم واسه حرفاش هیچ ارزشی قائل نشدم .. این هنوزم ک ِ هنوزه شکه م کرده و ناراحت .. کاملا هم بهش نشون دادم ک ِ حرفات همش مصنوعی ِ و خودتم میدونی داری ماست مالی میکنی این روزا رو .. خسته نکن خودتو .. 

 

من ک ِ از کار خونه زیاد خوشم نمیومد .. این روزا انقد ذهنم شلوغ و درگیر ِ ک ِ همش در حال ِ کار ِ خونه م .. اصن انگار لذت میبرم .. دیشب با تمام ِ خستگیم .. حمام کردم و اومدم اتاقمو تمییز کردم .. این غیر قابل باور ِ ولی خب .. انجام دادم .. 

 

این خیلی بده ک ِ آدم ی مادر قوی نداشته باشه .. این خیلی دردناکه ک ِ مادر ِ آدم تو لحظه های سخت زندگی زودتر از خودت جا بزنه :دی 

این روزا همش یاد روزیم ک ِ واسه عمل بیمارستان بستری شدم ... 

:))))) باور نکردنی بود اما به جای اینکه من استرس داشته باشم و حالم دگرگون باشه ک ِ عمل دارم ... مامان رنگش پریـــــــــــــــــــــــــده بود فشارش افتاده بود اصن حال حرف زدن نداشت ... بعد به جای اینکه دلداری بده ..................................................... ! 

 این روزام همین شکلی ِ به جای اینکه سنگ صبورم باشه ... آرامشو ازم میگیره ...  

4 / 5 روزی میشه مثه خررررر اشک میریزم ... بازم قلبم درد میکنه ... امروزم دانشگاه نرفتم ... یک شنبه هم نرفتم .. دیشبم یکی از کلاسامو رفتم فقط .. فردا هم ک ِ نمیرم .. 

حوصله ی هیچی ندارم ... ! 

ی کتاب خریدم .. 50 ص ازشو خوندم جالب بود .. یکم ذهنمو باز کرد .. باید تا اخرش بخونم ببینم چطور میشه ..  

بازم هیچی

پیش میاد ک ِ ی عالمه حرف رو دلت مونده باشه و

وقتی با این صفحه مواجه میشی زبونت ک ِ هیچی دلتم بند میاد ..

دلم خیلی گرفته .. ازین دنیا بیشتر میترسم ..

ی عالمه بغض دارم ..

ی عالمه حرف ک ِ هیچ کس به جرات میتونم بگم هیچ احد الناسی نمی فهمه

حال این روزای من و ..

توی دایره باشی و بلاتکلیف ..

تلخ ِ ، سخته ..

حالم همیشه ازین روزا بهم میخورده ..

همیشه ی خدا ازین نوع زندگی متنفر بودم ..

اما حالا مجبورم زندگی کنم ..

وقتی به خودت اعتماد نداشته باشی ..

بهتر ازین نمیشه ..

زندگی همینه .. ک ِ ی احمق هائی هم هنوز هستن

کِ زندگیشون رو میسپارن به یکی دیگه ..

چون اعتماد به نفس ندارن ..

این اتفاقا توی جهان سوم رخ میده ..

منم یکی ازون احمق ها هستم .. !

هیچی

اشکام دارن خشک میشن ..

دلواپسیام هر روز بیشتر از دیروز میشن ..

فقط خدا میتونه کمک کنه ..

ک ِ نمیکنه : (

همه چی تو زندگیم سخت بوده .. 

بیا ببین ؟ حالا ک ِ سکوت کردم .. 

صبوری میکنم .. 

نگام کن ؟ 

بازم داره سخت میگذره .. 

تو میخوای .. 

۱۱/۲/۹۱

تموم شد .. !
شروع شد ! 

 

×سایت یونی ..

برای مدتی ..

سیستمم خراب ِ و مدتی نیستم ..  

شایدم بد نباشه مدتی واس ِ خودم باشم و ازین دو گانگی ها جدا بشم .. 

دلم تنگ میشه .. واسه نوشتن .. 

نوشتن از لحظه های مزخرف زندگی .. 

ولی خُب  

شایدی اومدمو یهو دیگه تمشکی ای هم وجود نداشت : ) 

 

مسیر ِ طولانی ِ زندگی

نمیدونم چ ِ اتفاقاتی داره میوفته توی زندگیم .. 

ولی اینو خوب میدونم .. ک ِ ی ِ تغییر خیلی بزرگ داره رخ میده 

نمیدونم درسته یا اشتباه .. 

ولی داره رخ میده ... 

توی این مسیر خیلی طولانی ک ِ تا حالاش کلی طی شده .. 

آیدا تنها کسی بود ک ِ لحظه به لحظه کنارم موند .. 

همه تنهام گذاشتن ..  

ولی آیدا لحظه به لحظه ، پا به پام اومد و با منطق و تجربه ش تنهام نذاشت .. 

آیدائی ازت خیلی ممنونم .. 

امیدوارم این روزا ک ِ طی شد .. 

تصمیمی ک ِ داره گرفته میشه .. 

همش خوب باشه .. 

خدایا .. فقط توئی ک ِ میتونی کمکم کنی .. 

اگر اشتباه میکنم .. تو نذار .. 

خونه ی تمشکی هم انتها داره

ی روز میرم از خونه ی تمشکی .. 

بی نام ُ نشون .. 

ی جا ک ِ هیچکی نشناستم .. 

هنوز رو حرفم هستم ! 

تمشکی گریون

دو روزه ک ِ شب و روز ندارم .. 

دو روزه ک ِ تمام ِ زندگیم .. همه وجودم آرامش نداره .. 

دو روزه ک ِ همه زندگیم شده اشک .. نا صبوری  

 

ی سکته ی خفیف و رد کرده ! 

حالش خوب نیست .. !  

همه ی دنیای من بعد از خدا همین یدونه " بابائی " 

خدایا ... ما فقط اونو داریم ..  

واسم نگهش دار !! 

زندگیمو بگیر ... ولی اونو نگه دار  

 

اهداء عضو

با بابائی داشتیم حرف میزدیم در مورد یهودیا و علمشو مخصوصا توی پزشکی و اینا 

ک ِ یهو گفتم واسه اهداء عضو دو سالی ِ میخوام ثبت نام کنم .. 

بابائی یخورده نگام کرد و به حرفاش ادامه داد !!!!!! 

 

همین ک ِ داشت حرف میزد این تو ذهنم اومد ک ِ من واقعا مُردم .. 

و حالا قرار ِ ازین کارت استفاده بشه .. 

یک لحظه درونم دگرگون شد .. یک لحظه ازین دنیا و همه چیزم دور شدم .. 

حتی حرفای بابا رو نمیفهمیدم .. 

 

من بمیرم !! 

 

وااااااااای .. حس خاصی ِ !  

بدون ِ شرح !

عمل - 5 شنبه - 14 اردیبهشت : |

سرآشپز تمشکی

خونه داری سخت نیس .. حوصله میخواد و انگیزه 

 

خُب دوروزی میشه ک ِ مجبورم حوصله داشته باشم و انگیزه .. 

ی جورائی جالب ِ .. غذا درست کردن همیشه واسم نوعی تفریح بوده .. 

ازین ک ِ بخواد روزمره بشه متنفرم .. 

به هر حال همسر آینده باید این چیزا رو بدون ِ دیگه .. 

خودشو اماده کنه واسمون شام بپزه : )))) 

مامان هم خوب بود و داره واس ِ خودش صفا میکنه .. 

 

بابائی رو نمیدونم ک ِ با این غذاهای داغون ِ من صفا میکنه یا نه : )))) 

چقده خوبه تعطیلم و خونم :دی