ی فنجون قهوه با طعم ِ تمشک

و آغاز ، همان تپش ِ قلب ِ توست ..

ی فنجون قهوه با طعم ِ تمشک

و آغاز ، همان تپش ِ قلب ِ توست ..

مهمونی

نزدیک ِ اذان ِ ..

من ک ِ معافم از روزه گرفتن و ی کم ناهار خوردم از گرسنگی دارم هلاک میشم و سردرد گرفتم ، واقعا نمیفهمم الان ملت چطوری روزه ن و تحمل کردن این ساعتا رو .. الهی بمیرم واسشون .. خدا قبول کنه .. 


دیشب عمو اینا اینجا بودن .. علی با خرگوشی گرم گرفته بود .. خیلی عالی بود .. دمش گرم ، فکر نمیکردم تحویل بگیرن و مثه دامادای دیگه محلش نذارن .. اما علی خیلی مشتاق بود ببینتش .. باهاش حرف بزنه .. حتی وقتی دیدش کلی رفت تو خودش .. واسم عجیب بود علی چشه .. چرا اینجوری میکنه ؟ حتی خونشون ک ِ بودیم ازم در موردش سوال کرد باز رفت تو خودش .. ی جوری شدم وقتی اینجوری دیدمش .. دلم سوخت واسش .. ! همش این فکرمو مشغول کرده ک ِ چرا علی اینجوری بود .. زیرو بم ِ خرگوشی رو دراورد هااااااا :دی

ی ِ درصد معجزه

یکی از نمره هام هنوز نیومده .. یعنی کل ِ لیسانسمو گیر ِ این یدونه 3 واحدیم ک ِ با اون سوالای تخیلی ک ِ داده بود احتمال افتادنم 99% ک ِ یِ درصد ِ باقیش معجزه س اگه قبول شم .. بعد منم به اون یِ درصد معجزه بی نهایت ایمان دارم .. ازین رو اعصاب مصاب نمونده واسم :D 


× بدم نمیاد ی ِ دستی به سرو روی خونه م بکشم .. بانو هم اینقدر شلخته :& نوبر ِ :D

شکست

خوشحال و سرخوش بودم ..

همه چی خراب شد ..

شاید من اشتباه میکنم ..

اما نه همه چیو .. 

قضاوت نمیکنم ..

اما چیزی ک ِ شنیدم ... 

باعث شد قلبم بکشنه ..

و شکست !


ی ِ روز ِ خاکستری

ی روزائی هستن ک ِ خاکستری َن

نباید بهشون اهمیت بدی و باید به حال ِ خودشون رهاشون کنی ، تا فقط بگذرن .. اگه نه ، باید همش گریه کنی ، ناله کنی ، بغض کنی ، ای کاش بگی و آهـ های بلند و از تــه ِ دل بگی ، اگه نذاری بگذرن ، واست سخت میگذره ، تلخ میگذره ، از شکلات ِ تلخم تلخ تر ، از خرمالو گس تر ، اصن نمیگذره .. طعمش میمونه ، تا مدت ها ! چون خودتم نذاشتی بگذره !

این هفته از اولین ساعت ِ شروعش .. تلخ بود ، گس بود ! اصن زهر ِ مار بود .. ولی گذاشتم بگذره ! و گذشت .. خدایــــــــــــا ممنـــــــــــونم ک ِ کمکم کردی ک ِ بگذره !


همه چی ..

امروزم تمام ِ کتابامو کارتن کردم و جمع کردم

دکوراسیون اتاقمو عوض کردم و 

تمیز کاری .. هنوز مرتب نشده اما خُب .. 

فردا هم میریم با تپلی خونه ی خاله آسیه .. میخواد جاهاز جیگری رو بچینه فقط منو تپلی رو گفته بریم پیششون .. قرار شد صب ساعت 9 پاشم ..

خرگوشی میگه میخوای بری کنجکاوی :)))

گفتم ی ِ روز ازین حرفی ک ِ زدی پشیمون میشی و میفهمی ک ِ من اصن اهل ِ این حرفا نیستم :دی میخندید میگفت مگه میشه ؟ امکان نداره :دی 

دوشنبه ای ک ِ رفتیم بیرون واسم ی ِ عالمه پاستیل خریده بود :دی اخه موقع امتحانام بهم گفت اگه درساتو خوب بخونی واست پاستیل میگیرم .. بعد اون ذوق ِ خوشکل ِ منو ک ِ دید مجبور شده بود بگیره :))) 


هنوز ی حس ِ خاص دارم .. هنوز باورم نمیشه ک ِ رسما اسمم توی شناسنامه ی کسی ِ ک ِ قراره زندگیمونو شریک هم باشیم .. این اصلا خوب نیست ک ِ بعد از 1ماه و نیم ک همه چی رسمی شده و حتی بعد از 5/6 ماه من هنوز هم به این باور نرسیدم ک ِ عقد شدم !! خیلی واسه خودم جالبه .. چ ِ برسه به دیگران :اس


یکی دیگه از اولین بارها

واسه اولین باز تنهائی رفتم خونشون ..

کلی با پدرش حرف زدیم .. انقد قربون صدقم رفت ک ِ هلاک شدم اصن

هیچکی نبود کمک ِ مادرش کنه .. رفتم کمک

پا به پام ممو توی مطبخ بود ..

باهم ظرف شستیم .. 

شوخی ُ خنده ُ اینا

کلی با مادرش خندیدیم .. خیلی با مزه س مادرش ..

ولی امیدوارم تا اخرش همینجوری با مزه بمونن ..

داداش کوچیکش ی ِ خورده بی اعصابه ..

ی چند تا شوخی کردو ما هم ک ِ سایلنت فقط خندیدم :دی 

شب خوبی بود ..

اخر ِ شبم میخواستیم برگردیم میخواست با ماشین برگردونه ک ِ 

به اصرار من پیاده اومدیم

هوا خیلی خنک بود لذت بردیم .. حرف زدیم و ........

دوست داشتم .. شب ِ خوبی بود

قفلم

بازم ازون وقتاس ک ِ 

دستم روون شده روی کیبورد 

اما ذهنم قفل کرده !

دلم میخواد حرف بزنم ..

از تمام ِ تلخیا و خوبیا بگم ..

اما هیچم .. پوچم ..

دلم تنگه ..

پره اشکم ..

پره گریه ..

کسی هست شونه ی اشکام بشه ؟

:(

ملودی

ممنونم از ملودی ک ِ دو شب پیش با آغوش ِ باز همدم ِ اشکام شد

هر چند از راه ِ دور ..

اما .. قطره قطره رهاشون کردم ..

بغضی ک ِ واسه درسم بود ..

نگرانیم از زندگیم بود ..



× کاش بتونم 3 تا امتحان بعدیمو بعدم .. خیلی سنگینم ..


چیتگر ..

دیشب رفتیم چیتگر .. دوتائی 

حرف زدیم .. خندیدیم .. خوب بود

نم ِ بارون و برآورده شدن ِ آرزوم .. ممنونم ..

شام و دستپختت ... عالی بود ..

محبتت .. هدیه ی بی نظیرت ..

مخصوصا وقتی گفتی نذاشتم کسی بفهمه و 

سوالای من ک ِ واقعا خودت خریدیش ؟ :دی 

اخرش ک ِ داشتیم میومدیم .. اروم رانندگی میکردی ..

تا حرفامو بشنوی ..

ناراحت بودی از تموم شدنش ..

دوست داشتم دیشبو ..

نگاهتو فراموش نمیکنم ..

علاقه ت به معین و امید ... واییییییییی 

اینکه چقدررر تفاهم داریم سر ی سری چیزا 

تنفر من از معین و امید و علاقه م به ابی و سیاوش و اینکه تو بدت میاد : ))))

یادم نمیره .. هرگز !


خسته م

دلم میخواد اشک بریزم ..

بغضمو خالی کنم ..

ی چهار واحدی مو گند زدم ...

حال و روزم اصلا تعریفی نداره ...

فقط سعی میکنم خوب باشم و خوب نشون بدم ...

اما خسته م ..

خسته !


سکوت ..

نمیدونم قراره سر این مشکلات به کجا برسیم 

هنوز شروع نشده اینجوری پیش بره ..

اما ذهنمو خیلی مشغول کردی ...

من میتونم خودمو بهت ثابت کنم ؟

یا تا اخر ِ عمر باید .................................. !

بغض دارم ... زیاد 

ازمایش رفتیم .. اولین بار بود باهم می بودیم ..

بازم سکوت ِ منو .. حرفای تو ..

شیطنتای تو ..

خسته م ... در برابرت کم میارم : ((

نمیدونم چرا !!

فکر میکنم تو باید منو بکشی تا اخر ...

سکوت لعنتی ِ من .. 


بازم اولین .. !

چهار شنبه 31/3/91


رفتیم بیرون .. هویزه .. !

با خواهری و اینا ..

اولش ی جوری بود ... رفتم نماز و برگشتم .. وقتی بهت گفتم

خیلی زود تغییر کردی .. همش به این فکر میکردم ک ِ چطور ممکنه ی ِ نفر انقدر زود تغییر حالت بده

حس کردم شاید خودتم اذیت میشی و میخوای .. !

همین بود تو خودتم میخواستی ک ِ راحتتر باشی .. ! تعارف و بذاری کنار و ...

سر شام کلی خندیدم از دستت !

خیلی خوب بود :دی 

وقتی هم ک ِ رفتیم واسه قدم زدن ..

ی شب ِ نمناک بود و خیلی قشنگ !

دوسش داشتم .. حرفای جدی جدی ..

نظرت در مورد ِ من ..

باهوشی .. درکت بالاست .. شعور ِ بالائی داری و .... !!

خب من خیلی ممنونم بابت این نظرت .. 

و در مورد خواستگارات :))))))

و خواستگارای من و ...

خودت ! 

اولین بود و عالی ترین .. !

الانم ک ِ گفتی توی راه ِ مشهدی ..

وسطای هفته گفتی یهو دیدی زنگ زدم گفتم مشهدم .. منم گفتم این هفته حتما میری 

و الان مسیج زدی اگه گفتی کجام ؟ 

و من بعد از اولین حدسم ... بهت گفتم تو راه ِ مشهدی نکنه ؟
:)) و بودی .. !

بهت خوش بگذره ..