ی فنجون قهوه با طعم ِ تمشک

و آغاز ، همان تپش ِ قلب ِ توست ..

ی فنجون قهوه با طعم ِ تمشک

و آغاز ، همان تپش ِ قلب ِ توست ..

بغض ِ اسمون

بارون بباره ، چشمات بباره ، دلت بباره ، حرفات بباره ، 


آسمونی شدی دختر .. 

چیزای سخت

دلم ی ِ مسافرت تو غربت میخواد ، 

دلم ی ِ عالمه قدم زدن زیر ِ بارون میخواد ،

دلم ی ِ کتاب ِ شیرین و عاشقونه میخواد ،

دلم ی ِ بغل پُر از ارامش میخواد ،

دلم ی ِ چیزایی میخواد ک ِ همیشه بهش سخت رسیدم


دل به این کوچیکی چقدر چیزای بزرگ و بی ریا میخواد !

این دلم رو دوست دارم که انقد باهام ساز ِ ش کوکه !


برای تو

× بغضی ک ِ از روی دلتنگی باشه برای تو بغض ِ شوق ِ

حس

نمیدونم ی ِ روز بیای و دستی ک ِ به قلم رفته رو ببینی چ ِ حسی پیدا میکنی !!

حست هر چی باشه دوسش دارم .. :ایکس

خونه ی تمشکی

جون گرفتی تمشکی ، هر وقت تم عوض میشه جون میگیری :ایکس 

گُنگ

ی ِ حس و حال ِ گنگ ، نا شناخته ، نا آروم ، دو روز ِ غم ناک و درداور ، نمیدونم چرا ، چی شد که کبود شدن ، نمی دونم چی شد که سرخ شدن چشما ، نمی دونم !

هیچی

نه میتونم ارومت کنم ، نه میتونم همدمت باشم ، نه میتونم "هیچی"

نمیدونم به چه دردیت میخورم ، اما وقتی پیشتم میخندم و دیگران و دعوا میکنم که چرا غصه میخورن 

تو خلوت گریه امونم نمیده ،

نه واسه اونی که از دست رفته نه !

واسه تویی که خدا بهمون لطف کرد و سالمی و سلامت 

واسه تویی که همه چیزمی ، اما نمیدونی 

مراقب خودت باش همه چیزم :(