ی فنجون قهوه با طعم ِ تمشک

و آغاز ، همان تپش ِ قلب ِ توست ..

ی فنجون قهوه با طعم ِ تمشک

و آغاز ، همان تپش ِ قلب ِ توست ..

تمشکی همیشه تو زندگیت صادق باش حتی اگر به نفعت نیست !

یک سالی میشه کلش بازی میکنم 

امروز تصمیم گرفتم بفروشمش 

حس میکنم بچمو دارم میدم بره :(

مادر شدن ، یا مادر بودن رویای شیرینیه 

مخصوصا فرشته ای از جنس تو داشتن شیرین ِ


بعضی وقتا فکر میکنم بودنت رویاست 

همیشه باش ، جلوی چشمام 

همیشه باش 

این روزا به اسمون نگاه میکنم 

اما دریغ از حتی ی قطره 

اسمون ، بیا با هم بغض کنیم 

بیا باهم بباریم ، مثه اونوختا 

بیــــــا 

زمان ما ادما رو عوض میکنه ، نمیدونم خوب شدم یا بد ، اما اینو میدونم هنوزم همون تمشکی هستم ، 

و معتقدم حرفای نگفته رو باید گفت 

ادما وقتی حرف میزنن رشد هم میکنن 


تو هنوزم دوست من هستی ، صداتو میشنوم ، میدونم که صدامو میشنوی 

پس حرفاتو بزن گوش میکنم

بدون نقطه ، حاشیه ، صریح

یکی از اخلاقای جدیدم اینه که حرف دلمو راحت بیان میکنم . بدون نقطه ها حرف میزنم ، صریح 

چه بد باشه چه خوب برام مهم نیست 

از ادمایی هم که حرف دلشونو صریح میزنن خوشم میاد 

این ادما هیچی تو دلشون نمیمونه 

غم باد نمیگیرن

دورو هم نیستن ، اینجوری حال میکنم 

بدون نقطه ها حرف بزنیم ، صریح ، واضح ، بدون حاشیه 

اینجوری دوست داشتنی تره 

خیلی چیزا هست که نمیدونم 

خیلی کارا هست که نکردم 

خیلی لذت ها هست که نبردم 

به معنای واقعی میخوام زندگی کنم 

لذت ببرم 

به معنای واقعی 

خدایا کمکم کن 


هیچ چیزی تو این دنیا زجر اور نیست جز 

بدون عشق زندگی کردن 



دوباره

میخوام دوباره شروع کنم به نوشتن 

میخوام تازه بشم 

میخوام باشم 

اینجا به اخر نمیرسه ، مطمئنم 

مطمئن باش تمشکی 


ابریم ، اما نباید بباره ، 


کاش کمی بارون بباره ، 


کاش کسی ، دلش برام تنگ بشه 

..

خیلی وقته نیستم ... 

کجام ، چیکار میکنم ، نمیدونم فقط میدونم دارم گم میشم 

زندگی سوارم شده و داره میره .. منو میبره 

دل تنگم .....