ی فنجون قهوه با طعم ِ تمشک

و آغاز ، همان تپش ِ قلب ِ توست ..

ی فنجون قهوه با طعم ِ تمشک

و آغاز ، همان تپش ِ قلب ِ توست ..

او مرا نخواست !!

دلم تنگ ست ...

برای روزهای خیس خیس ...

روزهای زیبای پائیزی ...

باران به صورتم می خورد

همان روز هائی که تنها

پای پای باران می گریستم ..

من دلتنگ شده بودم ...

دلتنگ ابری از سنگ ..

من به دنبالش می گشتم و او ...

به دنبال دیگری ..

من دلگیر بودم و پای پای باران می گریستم ..

-

" او مرا نمیخواست "

و من تنها کارم گریستن بود ..

از او دلخور بودم ..

اما .. !!!

خود را به در و دیوار میکوبیدم و زمین و اسمان را لعن و نفرین میدادم !

اما او نبود ..

گریه ها میکردم ..

اما او جوابم را نمیداد ..

و من دلگیر میشدم ..

-

من بی گناه بودم ...

" تنها گناهم دوست داشتن بود "

همین .. !

                                        * دست نوشته م !

                                        * پائیز !

                                        * مهرنوش خانومی ..!