ی فنجون قهوه با طعم ِ تمشک

و آغاز ، همان تپش ِ قلب ِ توست ..

ی فنجون قهوه با طعم ِ تمشک

و آغاز ، همان تپش ِ قلب ِ توست ..

* نوچ ... باورم نمیشه ! اصرار نکن !!!!!

ای خدا جونم تو کف کارات موندم !

* دیشب تفعلی با حافظ میگیرم که وصال جانان و این حرفا ... یکی دیگه .. !

* امشب یکی دیگه msg میزنه ... و از چیزای مسخره شروع میکنه و به این می رسه !

*** وفاداری رو باید از نیلوفری آموخت که به دور شاخه ای می پیچد و در آغوشش میمیرد .. !!


بعد از ی اس م س بلند دیگه ... ! که اون هم عاشقانه و متن شعری بود ... مینویسه !!

***بهترینم : اگر دل سپردن به تو یک خطاست ، به تکرار باران خطا میکنم !

بعدشم هم یک مسیج عکس می فرسته که نوشته *** به یادت هستم ***

من هم در اخر تنها مینویسم ...

بهت نمیاد این شکلی باشی !!!!!!!

پیوست -: امروز با پری حرف زدیم ... اما خداجونم ... نگو ... نگو که اینجوری میخواد بشه ... من چند روز پیش داشتم پشتش به مامانش میگفتم که خیلی وحشتناکه ! نکنه به گوشش رسیده !!!!!!!!

رسما" خاک بر سرم !!

پیوست پریم -: اخرین اس م س 12.07 تا الان مخم هنگه ... هیچی نمیگیرم ... !

* حالش خوب بود ؟ با من بود ؟ نه بابا ... باورم نمیشه ... یعنی مامان راست میگفت ؟ نه بابا .. ! بی خیال ... تنهائی زده به سرش !