ی فنجون قهوه با طعم ِ تمشک

و آغاز ، همان تپش ِ قلب ِ توست ..

ی فنجون قهوه با طعم ِ تمشک

و آغاز ، همان تپش ِ قلب ِ توست ..

چرا ؟!

سام ! خدمات وبلاگ نویسان جوان             www.bahar20.sub.ir 

 

 

دوست داشتن یعنی چی ؟ 

 

چرا من باید کسی رو دوست داشته باشم ؟  

 

چرا دیگران فکر میکنن ی پسر خوشکل دارن که چشم مثلا منه نوعی به اونه که بیاد خواستگاری ... شایدم منتظر میشن من برم خواستگاری ؟  

 

چرا پشت سر من حرف زدن ؟ 

 

چرا فکر نکردن منم انقد پَپه نیستم .. و یاد شاید کسی رو دوست داشته باشم ؟  

 

چقدر چندشم شده ! از این زندگی ... ازین دنیا ... اونوقت چی ... مواجه بشم با نگاه های خوش تیپ ترین ... زیبا رو ترین پسر در دانشگاه !  و نگاههای نه از روی هوس ... بلکه ...  

 

جالب ! از سر درد ... از فکر زیاد ... دغ مرگ شدم !!!!!!!!! 

 

پیوست -: معنی نگاه بعضی افراد چیه ؟ این بشر که حتی نگاهی به دخترا نمی کنه .. شاید زیر زیرک ... اما به این زابلوئی مرا نظاره گر است ... 

 

پیوست پریم -: این هفته هفته ی اخر است ... به امتحانات نزدیک میشویم

نظرات 4 + ارسال نظر
نارنجی! پنج‌شنبه 5 دی 1387 ساعت 17:34 http://leilanarenjim.blogfa.com

زود تند سریع میای واسه من میگی چیشده!!
هرجوری که خودت دوست داری!
چه اس ام اسی چه چتی!
فقط زووووووود!
جون من هوچی نفهمیدم
اگه گفتی منم یه چیزایی میگم بهت
قربونت

ماتیلدا پنج‌شنبه 5 دی 1387 ساعت 18:03 http://matilda1992.TK

امیدوارم زودی یه راه حل برای مشکلت پیدا کنی... من نمی دونم چی بگم...
با وجود همه ی اینا هم سعی کن فراموش کنی خوشحال باشی و بخندی.... هیچی اونقدر ارزش نداره که تو بخوای ختی یک دقیقه هم که شده خودتو بخاطرش اذیت کنی

سامان شنبه 7 دی 1387 ساعت 00:15 http://jimidays.blog.co.uk/

بابا بی خیل عشق و عشقولی و ازدباج و نی نی در آوردن پاستیل و آدامس بادکنکی و پاک کن رنگی رو بچسپ که اینا رو عشق است!
آخه تو میتونی کفشی رو که روش عکس اسپایدر من داره ول کنی و بری کفش پاشنه بلند بپوشی؟
آخه میتونی لذت نگاه کردن کارتن «اوگی و دوستان» رو بدی و وایسی واسه شوهر غذا بپزی؟ ول کن بابا چرت میگن!

نازلی شنبه 7 دی 1387 ساعت 09:32 http://darentezarmojeze.blogsky.com/

کاملا با نوشته ات ارتباط برقرار کردم هر وقت که وبلاگتو میخونم یاد جوونی های خودم می‌افتم از دست آدمهای احمق ناراحت نشو چون من یاد گرفتم که همیشه آدمهای احمق وجود دارند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد