ی فنجون قهوه با طعم ِ تمشک

و آغاز ، همان تپش ِ قلب ِ توست ..

ی فنجون قهوه با طعم ِ تمشک

و آغاز ، همان تپش ِ قلب ِ توست ..

پیام بازرگانی

سکانس اول -:


ی بابا تُفی داریم که این گندمی ی موقع هائی هواشو میکنه !

به قول ِ پوری جنیفر سفیـــد

به قول ِ خودم همون تُف !! به قول ِ گندمی هم دوفی

امروز بعد از اینکه ای خدا این تف بیاد و این گندمی ببینتش و هی غر نزنه !

سر کلاس بودیم ُ (پرده برداری میکنم) از اونجائی که گندمی چرت میزد و بد و بیراه میگفت !!

به من گفت پاشو باهم بریم بیرون !! منم گفتم تو برو میام ٬ اون رفت اما من نرفتم

وقتی اومد بعد نیم ساعتی گفت تف رو دیده !! ولی محل نذاشته و اومده !

گفتم نـــــــــــره ی وخت ؟!

گفت بـــــــــــــــــــره . . . مهم نیست « الان قیافه ی حق به جانبش رو تصور کن !!

بنده هم لبخندی تحویلش دادم گفتم باشه ! خر شدی باز تو


سکانس دوم -:


دو ساعت بعد !!


مرده شور ِ ریختشو ببرن !! سنــــگ دل .. یعنی دو دقیقه نباید وا میستاد

در ۱۰ مین ی بار همینا رو میگفت !

بنده هم کم نیاوردم و هر کاری کرد دلداریش بدم ندادم

خودش گفت خوب بره . . اونم رفت

روز ِ شانس ِ گندمی بود و روز گند من !! گندمی اولش که گوشی و راهیه جوق کرده بود و بنده رو نزدیک ۱ساعت و نیم توی مترو کاشت « پرو پرو اومده میگه وای رکورد زدم !! به ۲ ساعتم میرسه

مدادشو که خیلی دوسی داشت انداخت توی مستراح

برای برگشت هم دست ش موند لای در ِ ون

زنگ زده مامانه ! کولی بازی . . . نزدیک بود بگه امبولانس بگید بیاد منو ببره !

ی کم قرمز شده بود . . جاش در رو دستش مونده بود . . ی کم سر شده بود . .

چیزی نشده بودا ؟! ولی تا شب فک کنم کبود میشه . . . شایدم استخوناش ترک برداشته باشه ! چون ی صداهائی شنیدم البته اولش بغض کردم ولی بعدش گریم نگرفت دیگه ! برای اینکه چیزی که نشده بود ! فقط فک کنم تا فردا باشه شخصا !! نیدونم


نظرات 8 + ارسال نظر
Mostafa یکشنبه 4 مهر 1389 ساعت 20:23 http://WwW.TizBook.Com

Ba Arz Salam
Az Site

WwW.TizBook.Com

didanfarmaiid
ma ba tamami Weblogha & Site Tabadol Link Mikonim
Ba Ma Tamas Beghird

Rasti Upload Senter Site Rahandazi Shod
Mitavanid Akshaye KHod Ra Dar Inja
Bedone Mahdodeyat zamani UpLoad Konid

WwW.Up.TizBook.Com

Dar Zemn Site TizBook Modir Mipazirad
http://www.tizbook.com/index.php?do=static&page=link

Ba Tashakor Va Sepas

Mostafa یکشنبه 4 مهر 1389 ساعت 20:23 http://WwW.TizBook.Com

Ba Arz Salam
Az Site

WwW.TizBook.Com

didanfarmaiid
ma ba tamami Weblogha & Site Tabadol Link Mikonim
Ba Ma Tamas Beghird

Rasti Upload Senter Site Rahandazi Shod
Mitavanid Akshaye KHod Ra Dar Inja
Bedone Mahdodeyat zamani UpLoad Konid

WwW.Up.TizBook.Com

Dar Zemn Site TizBook Modir Mipazirad
http://www.tizbook.com/index.php?do=static&page=link

Ba Tashakor Va Sepas

leila یکشنبه 4 مهر 1389 ساعت 20:56 http://www.spotdark.blogfa.com

فک کن دستت بمونه لای در............
وااااااااااااااااااااااااااااااااااای خدا!!!!!

اونم در ِ ون

leila یکشنبه 4 مهر 1389 ساعت 20:57 http://www.spotdark.blogfa.com

من دلم یونی میخواد..کفتتون بشــــــه!!!!
واسه ما از دهم شروع میشه

فعلا که داره میشه دیگه لی لی مادر

گندم یکشنبه 4 مهر 1389 ساعت 22:33

تو هم سنگدلی!!
نمیری تو! کلی خندیدم !! دلم ی ذره شاد شد!!
خوب از بدبختی های من ی طنز فُکاهی ساختی ها؟؟!!
وای دارم از درد میمیرم!! باد کرده!! خیلیم درد میکنه!!
دل داریمم ندادی الان کلی عذاب وجدان دارم!!

ما چاکریم . . . میخواستم شاد تر بنویسم . . اما خودم تلخ بودم میدونی که

مژگان یکشنبه 4 مهر 1389 ساعت 22:39 http://ninijon.persianblog.ir

اول رمز رو بده تا بهت اون موضوعی رو که پرسیدی بهت توضیح بدم

گربه تنها دوشنبه 5 مهر 1389 ساعت 06:57

انگشت هاش را میگرفتی میپیچوندی .... اگر شکسته بود صدا میکرد
راستی اون مداد خط چشم بود یا دور لب ؟
راستی اصلا مداده چه رنگی بود ؟
.
ببخش من دیگه خیلی بد شدم

پسر آریایی دوشنبه 5 مهر 1389 ساعت 22:17

سلام بانو. ببخشید که این چند روز نتونستم بیام بلاگت.
امروز تلافی میکنم.
میگم خیلی هم روز گندت نبوده ها بیچاره رو دیگه داشتی نیستش میکردی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد