ی فنجون قهوه با طعم ِ تمشک

و آغاز ، همان تپش ِ قلب ِ توست ..

ی فنجون قهوه با طعم ِ تمشک

و آغاز ، همان تپش ِ قلب ِ توست ..

امتحان ِ پر ماجرا

چه بارونی اومــــد دیروز ..

ی امتحان ِ مزخرف داشتیم به اسم ِ " اندیشه های سیاسی در غرب ب "

14 تا نظریه پرداز بود که همش 6 تاشو درس داره بود ... ازین 14 تا

11 تاشو خوندم ... 3 تاشو نه ..

آقــــا برگه ی سوالا رو که داد دستم ... خشکم زد !

4 تا سوال داده بود هر کدوم 5 نمره ..

2 تا از سوالا از همون 3 تائی بود که نخونده بودم .. کلی ضایع شدم

منم کم نیاوردم ... دو تا سوال ِ اول رو هر چی تو جزوش خونده بودم و کمی هم کتاب رو قاطیش کردم نوشتم شد 4 برگه !! با ناراحتی ِ تمام اومدم بیرون

بچه ها و گندمی رو دیدم ... همشون باهم گفتن اون شکلی نباش هممون دو تاسوال جواب دادیم

خندم گرفته بود فک کن ... هیچ کدوممون اون 3 تا رو نخونده بودیم جز این پسرای خودشیرین ِ بی مزه !

از شانس هوای کرج 20 بود رفتیم با این سرماخوردگی کلی تو آلاچیق نشستیم و صفا کردی با گندمی .. بماند که چطوری گندمی خوشو رسوند به امتحان !!!!!!!

بعدشم که بابائیش مارو برد کرج گردی کردیم روزه خوری هم کردیم بعدم توی جاده مه اومده بود پائین ... اصن ی وضعی بود دیگه با ی بدبختی رسیدیم تهران

اولین ترم ِ تابستونی ُ این همه دردسر !


نظرات 3 + ارسال نظر
کاربی مازول!!! چهارشنبه 9 شهریور 1390 ساعت 22:00 http://gheyr-e-mojaz.blogsky.com/

پسرها خود شیرینن و درس میخونن؟؟؟؟؟؟
یاخداااا... آخر زمون شده!!

بهارین پنج‌شنبه 10 شهریور 1390 ساعت 11:28 http://baharin.blogsky.com

میدونی چیه؟
واسه منم همینجوری پیش میاومد...اونچیزی رو که نخونده بودم دقیقا همون می اومد تو امتحان...بیشتر وقتا همین بلا سرممی اومد ولی بازم درس عبرت نمیشد برام...

مهدی پنج‌شنبه 10 شهریور 1390 ساعت 23:51 http://mehdi-ch.blogsky.com

خوبه که 3تا سوال نداد که همون 3تایی که نخوندی...

خیلی دلم واسِ صحبتات تنگ شده
دروغگو 1ساعت خوابیدی که کسی آب نریخت بیدارت کنه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد