ی فنجون قهوه با طعم ِ تمشک

و آغاز ، همان تپش ِ قلب ِ توست ..

ی فنجون قهوه با طعم ِ تمشک

و آغاز ، همان تپش ِ قلب ِ توست ..

۲۴ ساعتم رو بهره بردم خیـــر ِ سرم !

۲۴ ساعت ِ نخوابیدم ، دارم دیـــوونه میشم ! 

مُسکن واسه سرماخوردگیم خورده بودم هر وخ اومدم بخوابم یکی ی حرکت ِ ناشایستی کرد که من از خواب بی خواب شم ... دیگه هم خوابم نبرد تا 8.30 صُب که اونم 10 بیدارم کردن که پاشو بریم مهمونی ، یعنی میخواستم پاشم خفشون کنم ... دهنمُ صاف کردن ! اونجا هم به خاطر فوت ِ مادر بزرگه عید اول و این حرفا بود هی مهمون میومد ... همه هم چشم به من دوخته بودن که پاشم پذیرائی کنم منم سوت میزدم :D ولی خُب کار ُ ازم کشیدن دیگه : ( ازونجا هم برفتیم خونه مادر شهربانو و دائی بزرگه خداروشکر خاله هارو جمع کرده بود رفته بودن گردش ! ریختشونو ندیدم .. ! از نبودن ِ اونا ی شربت ِ گیاهی واسه گلو دردم نصیبم شد ... سُرمه مال ِ خارج بود مادر شهربانو داد بهم گفت به منم بده گفتم نمیدم :D ولی بعدش نصف کردیم .. ولی سُرمه س هــــــــــــا !! میکشی جیگرت حال میاد .. بابائی خوشش اومده بود !!! تعریف میکردن جوجه که بودم کلی بزکم میکردن و اینا !! مادر شهربانو امسال حج 47 روزه دارن !!!! کلی هی گفت ُ من بغضی شدم ُ اینا کلی گفتم دعاها کن واسم و اون هـــی میگفت باشـــه :D خلاصه کـــه بگم جنازم اینجا افتاده .. ی جورائی متحرک !! بعـــله !  

 

نظرات 5 + ارسال نظر
شی ـن. چهارشنبه 9 شهریور 1390 ساعت 23:01 http://DIAARY.BLOGFA.COM

هوایِ خودتُ داشته باش که زودتر خوب شی تمشکی جون

سوفی چهارشنبه 9 شهریور 1390 ساعت 23:55

سلام نوشی
خوش اومدی

شیرین پنج‌شنبه 10 شهریور 1390 ساعت 00:54 http://www.fidodido.blogfa.com

نوشیه جدیده سرما خورده
خوب شو نوشی! باشه؟

با عرض سلام و تبریک عید
سایت های همکاری در فروش بهترین راه کسب درآمد برای وبلاگنویسان هستند
لطفا" برای آشنایی با ملی مارکت ، گسترده ترین سایت همکاری در فروش ایران به این صفحه از سایت من که لینکشو براتون گذاشتم سری بزنید

بهارین پنج‌شنبه 10 شهریور 1390 ساعت 11:30 http://baharin.blogsky.com

وایی امان از بی خوابی...
من که وقتی خوابم میاد ولی نمیشه بخوابم انگار دارن واسم مرگم و میارن دور از جون تو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد