ی فنجون قهوه با طعم ِ تمشک

و آغاز ، همان تپش ِ قلب ِ توست ..

ی فنجون قهوه با طعم ِ تمشک

و آغاز ، همان تپش ِ قلب ِ توست ..

حسن کچل با کود ِ حیوانی

یکشنبه ای که تنها رفتم یونی .. 

کلاسم تشکیل نشد . . . توی بهت و ماتم ِ خودم  

ی ضایعه ی فضاگیر . . . تو مایه های حسن کچل . . . با دماخ ِ یوووووووووه .. 

گوشای یوووووووووووووه تر اصن فضای دانشگاه نور بارون شد یهووووو 

طرف تا من و دید جیم شد هااااااااا جای گندم خالی  

 

اون از رفیق ِ دم کنیش . . . نه که از بس امار گرفتن ایشون 

نمره چشاش آمپر ترکونده عینکی شده . . . به جمع ِ ما خوش اومدن . .  

ولی خدا به دادمون برسه  از پس ِ کلشم آمار میگیره این بشر . .  

 

چه کلاسائی برداشتیم این ترم . . . خدا هم توش زائیده . .  

چه برسه به من ِ گندم ِ فلک زده . . .  

 

* صدای غش غش ِ گندم میاد  

 

امروز گندم ازم سوال کرد که پَ این که کچل کرده بود کو پس . .  

خب من چمیدونم . . . کود ِ حیوانی ِ قوی استفاده کرده لابد . .  

والا . . .  

 

حال ندارم . . . رو به موتم . . . فاتحه ! 

نظرات 3 + ارسال نظر
گندم چهارشنبه 13 مهر 1390 ساعت 22:42

اولللللللللللللللللللللللل

گندم چهارشنبه 13 مهر 1390 ساعت 22:47

ای بی شرف نوشیییییییییییی
انقد خندیدم دلم درد گرفت!!
بچم اصنم دماغو گوشاش یووووووووووووه نیست!! حرف در نیار براش
اون دمکنی هم ی نیروی فرا زمینی داره جون تو ! پورو از رو نمیره!!

علی شنبه 16 مهر 1390 ساعت 22:15

سوتی ناموست کجاس که گندم گفته؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد