ی فنجون قهوه با طعم ِ تمشک

و آغاز ، همان تپش ِ قلب ِ توست ..

ی فنجون قهوه با طعم ِ تمشک

و آغاز ، همان تپش ِ قلب ِ توست ..

هَـــی وای ِ من !

مردم سوتی های مارو میشمُرن . .  

یکی نی سوتی هاشونو بشمُره . . والا .. 

گنـــــــــــــدم یا به قول بروبچ جـــو  سوتی میده در حد ِ لالیگا .. بعد به رو خودشم نمیاره  بعد من ِ بی نوا . . . حرف تو دهنم نمی چرخه کلی صفحه میذاره پشت ِ سرم  

 

میگن بعضیـــــــــــــــا قراره 24 ترمه بشن ، بعضیای دیگه هم میگن تا پایان ِ عمر ِ گندم قراره تحصیلات ِ کارشناسیشون ادامه پیدا کنه بعضیای دیگه هم میگن که 13 واحد تو ی ترم اونم با استاد های چشم کف ِ پاتون بیــــــــــــب  که اخرشم پاس نمیشن و این حرفا کلا انصراف بدن بیتره . . . واس خودشون میگن این بعضیا 

من موندم بعضیای دیگه که مخاطب ِ این حرفا بودن چه اعتماد به نفسی دارن که هنوز روشون کم نشده و پایه ثابت یونیورسیتی هستن ُ اینــــــــــــــا . . . .  

گندم : الهــــــــــــــــــــــــــــــــــــی نگو بچمو  

 

شانس ِ مارو میبینی . . . . این گندم از 400 کیلومتری چشش تیریپ تلسکوپی فلاشر زد که نسل جدید ِ چیپس   . . . اصن دست ُ پاشو بچه گم کرد . . . پرید تو مغازه . . . میگه بخریم ؟ میگم باشه . . . حالا چه طعمی هَ ؟ میگه نمک دریا . . . خریدیم به انضمام ِ بستنی به نظر ِ من . . . آقا جاتون خالی بستنی ِ رو زدیم رسید به چیپس ِ همین که درشو باز کردم یَک بوی وحشتناکی زد بیرون . . .  یدونه خوردم قیافم نمیدونم  این شکلی بود ؟  این بود یا نمیدونم . . . ولی هر چی بود احساس میکردم فلفل و سرکه و غیره و ذلک  ریختن تو حلقم . . . . به خودش دادم میگم مگه نمک دریا نبود ؟ میگه نمیدونم ی چیز دیگه هم داشت . . . نگاه کردیم . . . میبینیم ی اسم تخم ِ تخیلی داره که نمیدونم از کی شنیده بودم . . اقا چشتون روز بد نبینه سوختیم هــــــــا .. شانس اوردیم شیرین عسل داشتیم . . . جالب اینجاس شیرین عسل َ رو هم که میخوردم ی طعم های عجیب غریبی تو دهنم معنا پیدا کرده بود که اصن شاخام رو هوا بود . . .   زهر ِ مــــار بود . . . خانوم برگشته میگه ازین به بعد من چیزی انتخاب کردم تو اکی نکن !!   

 

ی بنده خدائی از دوستان هستن که من زیاد از معاشرت باهاش حال نمیکنم . . . .  

مسیح زنگ زده میگه فلانی خوبه ؟ حالا جالب اینجاس منم غش غش میخندم . . . کل ِ مکالمه ی ما شده بود فلانی  ولی خُب مسیح جوووون داداش . . . . دارم برات . . .  

 

این کلاسا عجیــــــــــــــــــــب دهن ِ مارو آسفالت کرده  عجیــــــــــــــــــــــــــــــــــــب  

 

نظرات 10 + ارسال نظر
گندم یکشنبه 17 مهر 1390 ساعت 22:53

تو خجالت نمیکشی پشت سر بچه ی من صفه میزاری؟؟؟
عزیزم همش ی ذره داره درجا میزنه!! اونم فقط ی ذره!!
بعدشم سوتی ها ی من با تو اصن قابل قیاس نی!!
راس میگه مسیح جان!! حالشون چطوره حالا این بنده خدا؟

نگین دوشنبه 18 مهر 1390 ساعت 00:07 http://www.mininak.blogsky.com

اومدم از وبلاگ گندم اینجا که سوتی های مذکور رو بخونم ولی چیزی نصیبم نشد! تو و گندم هی منو یاد خودمو سارا میندازید! گندم میشناسه!

اوممممم

عمرا اگه اون سوتی به اون تابلوئی رو لو بدم . . .
خیال کردی


بعله .. منم میشناسم

مژگان دوشنبه 18 مهر 1390 ساعت 09:35 http://ninijon.persianblog.ir

جیگرتو

مقداد دوشنبه 18 مهر 1390 ساعت 15:57

گندم هنوز پستتو نخونده اگه بخونه که خون به پا میکنه
گندم که همش از تو تعریف میکنه تو هم حواشو داشته باش خب
خوشحال میشم اگه لینکم کنی

نـــــــــه . . . . گندم روحش به این لطیفی . . . خون ؟
ببینه غش میکنه . . .
منم ازش تعریف میکنم . . .بعله بعله

مقداد دوشنبه 18 مهر 1390 ساعت 16:00 http://shaperak.blogsky.com

یادم رفت آدرس وبمو بنویسم اومدم بدم بهت

دست شما درد نکنه . . .

مامانی عاشق دوشنبه 18 مهر 1390 ساعت 17:54 http://www.zendegi-baeshgh.blogfa.com

این طعم های مختلف چیپس ها آدم رو سر در گم میکنه ولی خدایی بعضی هاشون واقعا بد مزه و مزخرفن. منم به روزم آمده میدونم چی میگی.

دقیقاااا

به چشم بانو

سارا دوشنبه 18 مهر 1390 ساعت 20:43

سلام
خوقی؟!!!!
نوشی جون چیدادی به بچم؟! دهنش و سوزوندی! این دیگه برا من گندم نمی شه که!!!!!
اصن در هیچ زمینه ای به حرفش نکن! این بچه صلاح خودش و ک نمی دونه!
در مورد سوتی دادناتم اصلا و ابدا نگران نباش بده دست گندم ماس مالی کنه برات! البته اگه مثه من سوژه نکنت!:دی مثه کاری که من و نگین می کنیم:دی

به به . . . .دختر ِ گلم

خوبی مادر ؟؟؟؟

والا . . . این بچه ی شما . .. انقدر شیکمو تشریف دارن که از چهار صد کیلومتری وقتی چشش میگیره کسی مگه میتونه جلوشو بگیره . . .
اونم من به این نی قلیونی رو ....
ولی خب امروز بردمش بهش کیک و یانی ذرت دادم . . . حالش م توپه . . نگران نباش . . . .

سوتی رو که والا نگم بهتره

نگین سه‌شنبه 19 مهر 1390 ساعت 00:04 http://www.mininak.blogsky.com

چه قد این سارا بچه پررویه! به تو میگه برا گندم خوراکی بخری بعد خوده ظالمش منو از جلو سوپر و ترشک فروشی رد میکنه میگه نگا اینا چه خشمزه ان ولی من که برات نمیخرم



::)):)):))

اینا رو باید واس گندم بگم . . . نمیشه . .

عزیزم . .
خودم واست میخرم . . خُب غصه نخوریا ؟

خب ؟

نگین سه‌شنبه 19 مهر 1390 ساعت 00:55 http://www.mininak.blogsky.com

نه بابا من به این ظلما عادت کردم!
والا!

عزیزم

چه خد خوبه که آدم با یه مظلوم مثه خودش آشنا بشه و از درداش بگه!

بوووووس

اخی ..
منممممممم

چقدر وجه تشابه . . .

اره ی کم سبک شدم

سارا شنبه 23 مهر 1390 ساعت 02:08

کل بازار و با ترشکاش تو حلق این نگین بریزم بازم چش سفید نمک می خوره نمکدون میشکنه. باز دفعه بعد با اون چشاش آدم و مجبور ب خرید می کنه!

نگین جان . .

سارا . . .
سارا جون
نگین !!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد