ی فنجون قهوه با طعم ِ تمشک

و آغاز ، همان تپش ِ قلب ِ توست ..

ی فنجون قهوه با طعم ِ تمشک

و آغاز ، همان تپش ِ قلب ِ توست ..

رابطه ی دماخ ِ گندم با میز ؟!

 

کی باورش میشه کسی از من بترسه ؟!  

آخـــــی گنـــــــــــــــدمک ی رفیق داره اسمش سارا ِ  

این بنده خدا از من میترسه  چطوری ؟ ی دفه جواب مسیج ِ ش رو دادم  

ازم میترسه . . . وای خدای من  جون ِ شوما جک ِ سال ِ که کسی فکر کنه من خشن هستم . .  و یا ازین تیریپ ادما . . .  البته خُب چون با این بنده ی خدا هیچ اشنائیتی نداشتم . . .  صحبت کردن سخت بود و من از روی نا آشنا بودن با سارا ِ عزیز کمی رسمی صحبت کردم که فکر میکنم صحنه ی خیلی بدی تو ذهن این بنده ی خدا ساختم . . .  ولی خب سارا جون بابا ما زیادم گودزیلا نیستیم . . . .  ریلکس  

 

مسئله ی ترس و اینا شوخی بود  

 

جدیدنـــــــــــا سر کلاس وقتی تو عمق ِ درس هستم . . . .  

از سکوت ِ گندم تعجب که میکنم . . . . توجهم یهو جلب میشه . . .  

میبینم بعلـــــــــــــــه جــــــو خانوم دارن چرت میزنن :))  

گندم جوون اونجوری نگام نکن وگرنه عمق ِ فاجعه رو میگم ها ؟! 

رابطه ی دماخت با میز رو منظورم بود  

 

به هر حال خواستم بگم جدیدا سر کلاس درس میخونم 

چون گندم چرت میزنه  

 

* جالبه . . . رفقای من آمار ِ وبلاگ گندم رو به من میدن . . . رفقای گندم آمار ِ وبلاگ من و به گندم . . . فکر کنم این وبلاگا اخر رابطه ی من و گندم رو به نیستی بکشونه !! فکر کنم . . .  

 

* راستی گندم ی اسم واسه دخترش میخواد بذاره . . . اگه کسی تونست پیش بینی کنه   

 

میخوام ی وبلاگ بزنم به نام ِ تف نامه !! اصن عجیب این تف ِ گندم اینا به من انگیزه ی زندگی میده . . . .


نظرات 12 + ارسال نظر
سوفی دوشنبه 18 مهر 1390 ساعت 23:52 http://89-7-10.blogfa.com/

خوب کاری کردی جوابشو دادی که بترسه



:)))))))

عاشقتم . . نگفته بودم ؟

نگین سه‌شنبه 19 مهر 1390 ساعت 00:00 http://www.mininak.blogsky.com

نه بابا سارا دروخخ میگه ! من از نزدیک هر روز اینو میبینم! خودش گودزیلای اینا همش فیلمه هی منو اذیت میکنه منم که گندم میدونه چه قدر مظلومماصن یه وضعی
اون میخواد به این طریق تورو گول بزنه! سارا رو میگماااا گول نخوری

راســـــــــــ میگی نگیــــــــــــن ؟
خوب شد گفتی


اخی ؟ اذیتت میکنه ؟
عزیزممممممممممممم

بغلی . . .

گندم سه‌شنبه 19 مهر 1390 ساعت 00:11


کم اسم منو بچمو مسخره کن!!
نظرات پایینو داشتی ستاد روحیه دهی به گندم بودااااااااااا
بعدشم خدا این تف و از تو نگیره!! وگرنه در جا ترک تحصیل میکنی!!

:)))))

رفقات محاصرم کردن :دی

به خداااااااا

نه نترس . . ی انگیزه دیگه پیدا میکنم :))))))

نگین سه‌شنبه 19 مهر 1390 ساعت 00:53 http://www.mininak.blogsky.com

آره خیلی به من ظلم میکنه منم که مظلوم مثه خودت هی یی ی

نکنه گندمم به تو ظلم میکنه!؟ نگفته بود کسی به من چرا هیی

اخـــــــــــــــــــــــــــــــی بمیرم . . .


اخه من خیلی مظلومم . . واسه اونه کسی نفهمیده

مقداد سه‌شنبه 19 مهر 1390 ساعت 09:51

کی گفته تو لولویی؟! خشانت تو وجود تو و گندم نیس اصن
میگم به گندم بگو ی بالشت و پتو واسه خودش بیاره دانشگاه اونجا باشه هروقت کلاس دارین بره قشنگ لم دراز بکشه بخوابه، نظر مثبتت چیه؟
راجع به اسم بچه های گندم بعدا اظهار نطر میکنم

ساراااااااا ..
رفیقای بلاگیتون
اوم . . . خودت بهش بگو . . .
من که از جونم سیر نشدم
نظر ِ +م . . . کاملااااا مثبت ِ

عمرا اگه بتونی اظهار نظر کنی . . . جون ِ نوشی

مقداد سه‌شنبه 19 مهر 1390 ساعت 22:40 http://shaperak.blogsky.com

اون سارا که نگین بهش میگه گودزیلا
چرا نمیتونم اظهار نظر کنم؟ مگه گندم تهدید کرده؟! یعنی الان نباید اسم بچه هاشو بگم؟
این سری بخاطر تو آدرسمو نوشتما لینکیدمت

اره خودشه :دی

میتونی بگو . . . .

افرین همیشه ادرس رو بذار . . .
وگرنه حال ی گشتن بلاگت نی واقعا !!
و من همیشه بهت سر میزنم
هر وخ نذاشتی یعنی نیا بلاگم

نگین چهارشنبه 20 مهر 1390 ساعت 00:11 http://www.mininak.blogsky.com

پس تو هم ازونمظلوم ناشناخته هایی!

سارا پنج‌شنبه 21 مهر 1390 ساعت 13:37

چیه من بیچاره نیستم با این نگین راه دادی بار پشت سر من صفه بذاره؟!!!
گندم منم اذیت نکن

الان من که نفهمیدم چی نوشتی گلم . . .

چی بگم ؟

شی ـن. شنبه 23 مهر 1390 ساعت 23:44 http://diaary.blogfa.com

تمشکی خشن می شود :))

شیرین یکشنبه 24 مهر 1390 ساعت 01:44 http://www.fidodido.blogfa.com

اخی... نوشی به این مهربونی... ترس تداره که
نوشییی اینا چه باحالن! گوشه ی کامنتاشون عکس دارن
چطور من هیچی از سیستم های پیشرفته سر در نمیارم؟!!
درس خون شدی دوست دارماااا!! باز دمه دوستت گرم که می خوابه و تو مجبور میشی درس گوش کنی که حوصلت سر نره
دلم تنگ شده برات بابا

مامان الیانا یکشنبه 24 مهر 1390 ساعت 10:19 http://elyana-pesteh.persianblog.ir

دلم برای نوشته هات وخودت تنگ شده بودعزیزم

مقداد دوشنبه 25 مهر 1390 ساعت 15:00

تهدید کردی الان منو؟! من قاطیما میام وبتو میترکونما

بعله . . .
قاطی ندیدی رفیق . . .

عمرناتش . . .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد