ی فنجون قهوه با طعم ِ تمشک

و آغاز ، همان تپش ِ قلب ِ توست ..

ی فنجون قهوه با طعم ِ تمشک

و آغاز ، همان تپش ِ قلب ِ توست ..

بی حال نوشت

 

گندم حالش بد بود . . . خانوم سرماخورده . . . بعد میگه قرص بیار  

کم میخوابه . . . قرص رو دادم بهش میگم خواب اور ِ (سرماخوردگی بزرگسالان) 

میگه مگه استامینوفن نی ؟ نه بابا . . بده من که سوسول نیستم  

دادم خورد . . . سر کلاس جامعه شناسی سیاسی . . .  

خانوم چرت میزد . . . استادم میخ شده بود روش حرف میزد . .  

کلاس بعدی چوب کبریت رو چشاش بود تازه برگشته میگه نوچ . . تو بنویس جزوه اخر ترم ازت میگیرم . . ×> نه اینکه قبلا این کارو نمیکردیم !!!  

سر کلاس حقوق خصوصی . . . دو ساعت فکر کردیم که چه موقع گندم از کلاس بره بیرون که استاد نفهمه . . از کجا بره . . چطوری بره . . . اخرش میگم خُب کجا بری ؟ میگه خُب کجا برم ؟  یعنی خود ِ پت ُ مت  

توی ون هم در آغوش ِ خودم 15 مین لالا کرد . . . شاداب ُ شنگول برگشتیم خونه ..  

دردش ی ربع خواب بود  

 

این چند روز دغدغه ی من شده دو چیز !! 

یکی صورتم یکی شُتر !!  

میگن شُتر حیوان ِ .... ؟! اگه گفتی ؟  

بعد از جمعه صورتم عینهو جزغاله ها !! باز خدا رو شکر با تموم ِ اعصاب خوردی ُ شِکوه و ناله هام . . . الان بهتره . . . کاش زودتر خوب شه . . من جنبه ی این صورت رو ندارم  

 

توی مترو . . . برای برگشتن ساعت 6/7 بود . . . ی دختر خانومی با حجاب . . . آقا نشسته بود به آرایش . . . . من موندم این گندم به این جیگری چرا تنهائی داره پیر میشه . . .  

 

گفتم تنهائی . . . یاد سارا خانوم افتادم !! 

این هشدار ، تهدید ، تحدید ، نا فرجام نوشت ، نا سزا نوشت و هرچی عشقت کشید !! 

ی بار دیگه به ناموس ِ من چشم بدوزی . . . . و حرفای عاشقانه بزنی . . . به ناموست چشم میدوزم  

 

نظرات 8 + ارسال نظر
DOOOOST یکشنبه 24 مهر 1390 ساعت 20:56 http://ebux.ir/?r=284041970

11123456707028.40107238122سلام
دوست داری بدون هیچ زحمتی درامد مادام العمر داشته باشی.فقط با مشاهدئه چندتا تبلیغ در روز در آمد کسب کن.
اگه خواستی به سایت ایباکس برو و ثبت نام کن.ببین چه کیفی داره


http://ebux.ir/?r=284041970

مژگان یکشنبه 24 مهر 1390 ساعت 21:01 http://ninijon.persianblog.ir

اینو نوشتی یاده یه صحبتم با یکی از ددوستای صمیمی همین چند وقت پیش افتادم .داشت می گفت دوتا ادلت کلت خورده غش کرده تا صبح بهش می گم چه جالب .من اصلا اینجوری نیستم برداشته یم گه اخه تو قرصی هستی بعد از غش کردن من از خنده بهتر توضیح داده ومی گه چون من بخاطر میگرنم قرص میخوردم بدنم جواب نمی ده ...کلی از این حرفش ریسه رفتم ...می گم دستت درد نکنه که بهم می گی قرصی



پس توهم ؟

نگین یکشنبه 24 مهر 1390 ساعت 21:15 http://www.mininak.blogsky.com

ناموسش منم!بهم چشم بدوز بترکه خااائن!

میدونم . .
خائن ؟

گندم دوشنبه 25 مهر 1390 ساعت 00:17

عزیزم اصن نجاتم دادی با اون ی رب خواب جون تو

حیوان ناطقیس؟
اوم چهار پاس؟
اه ر داره اولش؟!؟!
هیچ کس این جیگرو درک نمیکنه!!

جیگرتو .. .
حیوان ؟
چهار تا ؟؟؟؟؟؟؟؟
ر ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
با منی ؟

کدومشونو ؟

شیرین دوشنبه 25 مهر 1390 ساعت 01:48 http://www.fidodido.blogfa.com

یه بار وقتی سر کلاس خوابم برده بود استاد به بچه ها گفت اروم حرف بزنید دوستتون بیدار میشه!!!!
صورتت چی شده دوستممممم؟؟
من که نمی دونم شتر چه حیوونیه! فقط می دونم اسب نجیبه!

=))
شوخی . . چه استاد جیگرییییییی

میخوامش . . .
صورتم ؟ کباب شده شیرین

ی کوچولو بهتر شده . . . کاش زودتر خوب شه . . چون دیگه طاقت ندارم . .

شتر ؟؟؟؟؟ شتر ؟ نمیدونی ؟

اسب که اره . . . اما شتر ... اونو بگو

مقداد دوشنبه 25 مهر 1390 ساعت 15:07 http://shaperak.blogsky.com

اینکه گندم سر کلاس بخوابه که چیز عجیبی نیس نکنه بچم معتاد شده؟! زیر چشاش گود رفته؟ چی تزریق میکنه؟
فک کنم گندم از دست تو داره پیر میشه
سارا به حرفاش گوش نکن، همشون مشقیه

دقیقا . . .
نه . . . خودم قرص دادم . . حرف در نیار . .

نه . . . . با وجود دوست گلی مثه من . . . جووووون میگیره . .
چی گفتی ؟

نگین دوشنبه 25 مهر 1390 ساعت 23:21 http://www.mininak.blogsky.com

ها دیگه خائنه به جای اینکه به من چشم بدوزه به گندم خانومه چش دوخته!

هوم ؟

نگین سه‌شنبه 26 مهر 1390 ساعت 20:26

چی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد