ی فنجون قهوه با طعم ِ تمشک

و آغاز ، همان تپش ِ قلب ِ توست ..

ی فنجون قهوه با طعم ِ تمشک

و آغاز ، همان تپش ِ قلب ِ توست ..

هوم؟

تو راه ِ برگشت به خونه . . . ددی اومد دنبالم .. 

یهو ی موتوری که سرنشینش جوون بود دو تا تک چرخ ِ خفن زد . . .  

منم یهوئی گفتم نــــــــــوچ !!  

ددی نذاشت نوچ از دهنم در بیاد اولش که خندید بعد برگشته میگه  

باباتم ی روز ازین کارا میکرد  

من:  

ددی : گفتم که نگی عجب ادم احمقی ِ یا فحش بگی  

من :  نـــــــــه فحش که نمیخواستم بگم . . .آخه وسط خیابون . . . با فاصله ی کم ِ ماشینا . . . . خطرناکه . . . شماهم اینجوری بودی ؟ 

ددی : اره !!  جووونیـــــه دیگه !!  

من :  

 

دو روزه گندمی نمیاد یونی . . . هــــــــــــر کی رسید گفت رفیقت کو ؟! حتی شد که هر ی نفر 10 بار ازم پرسید گندم کجاس !! منم دیگه دهنم کف کرد از بس گفتم مریضه داره میمیره ..  بفرما خرما !!؟ 

 

نامردن انقد نه گندم اومد نه شیوا  . . . من کلا تو یونی تنها بودم  

 

دلم ی عالمه دانلود اهنگ میخواد . . .  میخواد میخواد . . .  

 

حال ندارم ! فرت ! 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
نگین پنج‌شنبه 28 مهر 1390 ساعت 23:05 http://www.mininak.blogsky.com

آخی...
ایشالا زودی خوب شه گندم
ببخشید نوشی جون پی امام نمیرسید

گندم پنج‌شنبه 28 مهر 1390 ساعت 23:12


ددیتو عشقه!

بنده صحیحو سالم میباشم!! قصد مردنم ندارم!!

تو مردی . . داغی نمی فهمی

خانوم ِ خاص جمعه 29 مهر 1390 ساعت 12:02 http://zehne-mochale.blogfa.com

گندم چرا نمیاد دانشگاه؟!!! هـــان ؟!!!

درددددد

بی شرف خانوم

سوفی جمعه 29 مهر 1390 ساعت 15:19

به به چه قالب عشقولی
مبارکا باشد ..
یه روزی یه زمانی یه بنده خدایی قرار بود واسه یه بنده خدای دیگه یه قالب درست کنه ...

اهم اهم !!!!!
منم دلم یه عالمه اهنگ جدید میخواد نوشی



سوفی ؟ سوفی ؟ :دی

اخ اخ . . . . سوفیییییییییییییییییییی


ی هدر بده واست بدرستم

هفت دقیقه یکشنبه 29 آبان 1390 ساعت 16:02 http://www.7min.ir

سلام
خیلی جالب بود : )
منم دانلود اهنگ خیلی دوس دارم ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد