ی فنجون قهوه با طعم ِ تمشک

و آغاز ، همان تپش ِ قلب ِ توست ..

ی فنجون قهوه با طعم ِ تمشک

و آغاز ، همان تپش ِ قلب ِ توست ..

بی فرهنگی موج میزنه

میدونی حرف ِ من چیه ؟ 

اصن من !! میخوام عوضی باشم .. 

عوضی راه برم .. عوضی نگاه کنم .. عوضی قدم بزنم .. 

فخر بفروشم .. غرور حروم کنم .. 

دلـــــــــــــــــــــــــــــــــــــم میخواد 

هر کی بدش میاد جواب سلام ِ منو نده ؟!
بد میگم ؟ 

 

 

× من گندم و یاد میدم ؟؟؟؟؟؟؟؟ 

   یکی نی بیاد ببینه این گندم منو درس میده .. من یادش بدم ؟!!! 

   آه خدای من ! 

نظرات 2 + ارسال نظر
خانوم ِ خاص پنج‌شنبه 26 آبان 1390 ساعت 20:01 http://zehne-mochale.blogfa.com

مگه میشه مردم سَرَک تو زندگى ِ بقیه نکشن؟!!
این که تو چه جورى زندگى کنى به همه مربوطه!! در جریان نیسى مگه؟!!!

جودی پنج‌شنبه 26 آبان 1390 ساعت 21:58 http://www.babalengderaaaz.blogfa.com

سلام خانوم
منم شصتو هشتیم ولی چند ماه از تو بزرگترم
منم تو دانشگاه ورودی ۸۷ بودم
ولی من بچه ندارم
منم لجبازم که همیشه از لجبازیم لطمه خوردم
من از دنیا بیزارم...........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد