ی فنجون قهوه با طعم ِ تمشک

و آغاز ، همان تپش ِ قلب ِ توست ..

ی فنجون قهوه با طعم ِ تمشک

و آغاز ، همان تپش ِ قلب ِ توست ..

قهوه

بازم قهوه ... ازون قهوه های تعریفی

بد نبود .. اما هر چی بود باعث شد من شنبه رو خوب اغاز کنم

روز خوبی بود ... خسته کننده شده بود اما .. میتونم بگم انرژیم هنوزم باقی ِ

کاش همیشه تا این حد امیدوار بودم به اینده و زندگیم ..

کاش ی گوی بزرگ داشتم و روزامو میدیدم و واسه شون تلاش بی نهایت تر میکردم . . .

نمیدونم من گوی میخوام که اینده رو ببینم .. اِه ..

اصن میخوام ازون بچه های سرتق و پروو باشم که پا میکوبن و تا اون چیزی که میخوان و نگیرن ول نکنن

سرماخوردگی دیوونم کرده .. انقده دلم میخواد خودمو لوس کنم ... نازکشم نداریم والا  :D

نظرات 1 + ارسال نظر
هفت دقیقه شنبه 28 آبان 1390 ساعت 23:14 http://www.7min.ir

سلام
ایشالله که حالتون زودتر خوب بشه : )

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد