ی فنجون قهوه با طعم ِ تمشک

و آغاز ، همان تپش ِ قلب ِ توست ..

ی فنجون قهوه با طعم ِ تمشک

و آغاز ، همان تپش ِ قلب ِ توست ..

ظریف نوشت !! تلخ نوشت !

همش دارم به این فکر میکنم که ما آدما نا خواسته به هم توهین میکنیم و نمی فهمیم .. 

شاید خود ِ گندم متوجه نشه یا اهمیت نده .. اما .. این چیزا هیچ وقت از چشم ِ من دور نیست .. 

امروز دیگه متوجه شدم که توهین کردن این روزا به آدم ها خیلی راحت شده .. 

دارم به این فکر میکنم که گندم خودش شخصیت ِ کامل داره .. 

از من یک سال بزرگتره .. دختر فهمیده و بالغی ِ ، با شعور ِ  

ولی چرا دوستاش و دوستان ِ مشترکمون و خیلی غریبه ها این دختر رو بی شعور .. 

بی شخصیت فرض میکنن نمی فهمم !! 

امروز می گفت دوستش برگشته بهش گفته مهرنوش استاد ِ خوبیه .. 

نمیدونم خودش ناراحت شد یا نه .. اما من ناراحت شدم .. 

درسته من روی خیلی مسائل حساس هستم ... ولی چرا دیگران گندم رو نادیده میگیرن .. و فکر میکنن من گندم رو یاد میدم .. یا خیلی چیزای دیگه .. اصلا برام مهم نی کی چی برداشت میکنه .. ولی دلم میخواد ی چیزائی رو یاد بگیریم .. ! 

گندم برده ی من نیست که من بخوام به زور به کاری وادارش کنم .. من از گندم کوچیکترم و ازش خیلی چیزا رو یاد میگیرم ... درسته نفوذ زیادی روی گندم دارم همونطور که گندم روی من نفوذ بسیـــــــــــــــــار زیادی داره .. هر کسی با ما صحبت کنه فکر میکنه دوقلو هستیم .. حتی این لفظ رو در مورد ما به کار میبرن .. انقدر شبیه هم هستیم .. اما زندگی ِ شخصی ِ هر کدوممون جداست .. و نه من توی زندگی ِ شخصی ِ گندم دخالت میکنم ... نه گندم توی زندگی ِ من ... و تا وقتی که گندم خودش در مورد موضوعی از من نظر نخواد من حرفی برای گفتن ندارم .. !!! گندم ی دختر مستقل و آزاد ِ ... من هم دختر ِ مستقلی هستم .. شاید شباهتای ما به خاطر نزدیک بودنمون ِ و معلوم نیست فردا ما باز هم کنار هم باشیم یا نه ... معلوم نیست .. اما اینو میدونم در مورد خصوصیاتش که گندم آدمی ِ که میخنده ... حتی وقتی بهش بی احترامی بشه ... عین ِ من !! و یهو سرد میشه .. و خدا نکنه نسبت به کسی سرد بشه .. خدا نکنه کسی حوصله شو سر ببره .. و خیلی اخلاقای به خصوص دیگه ... اگر گندم درگیری ِ ذهنی داره اگر گندم مشکلات ِ خاص و منحصر به فرد ِ خودشو داره و عکس العملی نشون میده این به این معنا نیست که من با پدر سوخته گریام یادش بدم ... من از همه ممنونم که منو ی موجود ِ پدر سوخته فرض میکنن و شاید عوضی و یا هر چیز ِ دیگه .. ولی نمیتونم اجازه بدم به دوستم و شعورش توهین کنن !! 

و متاسفم واسه ادمای کوته فکر ِ نسل ِ امروز که با قضاوتای بی جاشون قلب من یکی رو که به درد آوردن ..  

و اینجا هم میگم زندگی ِ گندم ... دوستاش .. و هر چیزی که شخصا مربوط به گندم میشه به من مربوط نیست و من هیچ دخالتی ندارم توی زندگیش .. و کسی اگر به مشکل بر میخوره به رفتار ِ خودش دقت کنه بد نیست !!! 

 

 

بگذریم ازین حرفا .. امروز به قدر ِ فراوونی خندیدیم .. با اینکه دلم خیلی گرفته بود .. با دیدن ِ حال ِ گندم زدم به بی خیالی ... دیگه چه کنیم از خود گذشتگی ِ دیگه .. خراب ِ رفیقیم  رفتیم رستوران .. ناهار و به همراه ِ دوستان ِ شرخر میل کردیم و کر کر به ریششون خندیدیم ... کلاس هم خوب بود .. و وقتی میخواستیم بیام خونه انقدر باروووووون شدید بود که موش ِ اب کشیده شده بودیم .. عینهو چی به قول بچه ها تا گردن رفتیم توی آب ... بعدشم که به سختی سوار ون شدیم و اومدیم خونه ... کلی حرفیدیم باهم .. دلم براش خیلی تنگ شده بود ... مدتی بود همش توی خودش بود و منم سعی میکردم مزاحم خلوتش نشم ... امروز کلی ماچش کردم و سعی کردم شادش کنم ... آخه میدونم اونم عین خودم تنهاس  ی جورائی دارم به این نتیجه میرسم که ما جز هم هیچ کی و نداریم  اگه قرار باشه منم درکش نکنم که بمیرم بهتر ِ .. منم درگیریای خودم و دارم .. مریضیای خودمو دارم .. اما اونقدر بد مظلوم میشه و تو خودش میره که دل ِ ادم کباب میشه .. این مدت بچه ها و حرفاشون خیلی اذیتمون کردن .. شاید سعی کردم به روی خودم نیارم تا اون ناراحتیش زیاد نشه .. اما ... تخریبم ... بی نهایت !! 

 

6 روز تا 27 نوامبر !!! 

 

× کاش کی بزرگ بشیم ما ادما ... کاش از روز قیامت و خدا و ... می ترسیدیم .. ای کاش .. !!! 

× نمیگذرم از کسائی که باعث اشکای چشام شدن .. !!  

نظرات 3 + ارسال نظر
مسعود دوشنبه 30 آبان 1390 ساعت 22:15 http://iran-hamedan.blogsky.com/

بابا وبلاگت خیلی جالبه وقت کردی به ماهم سربزن بای بای تاهای های
عالییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
عالیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
عالییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
عالیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
عالییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
عالیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
عالییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
عالیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
عالییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
عالیییییییییییییییییییییییییییییییییییی
عایییییییییییییییییییییییییییییییییی
عالیییییییییییییییییییییییییییییی
عایییییییییییییییییییییییییییی
عالیییییییییییییییییییییییی
عالییییییییییییییییییییی
عالیییییییییییییییییی
عالییییییییییییییی
عالیییییییییییی
عالییییییییی
عالیییییی
عالییی
عالی

نسیم سه‌شنبه 1 آذر 1390 ساعت 10:49 http://www.chaharfasl.com

جالب بود

مقداد سه‌شنبه 1 آذر 1390 ساعت 12:39 http://shaperak.blogsky.com

ی سری آدما هستن که خودشونو خیلی شاخ میدونن و فک میکنن همه کاراشون درسته و از دیگران عیب و ایراد میگیرن همیشه!! در حالی که خبر ندارن خودشون از همه بدترن..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد