ی فنجون قهوه با طعم ِ تمشک

و آغاز ، همان تپش ِ قلب ِ توست ..

ی فنجون قهوه با طعم ِ تمشک

و آغاز ، همان تپش ِ قلب ِ توست ..

تبریکات ِ صمیمانه !

بهترین کاری ک ِ تونستم انجام بدم این بود ک ِ  

روز آخر اسفند 90 رو نا پرهیزی کنم و به ی سری از دوستانم زنگ بزنم و حالشون رو بپرسم و به طور مستقیم عید رو بهشون تبریک بگم .. 

من جمله جوجو ، دوستی ، گندم ، سولماز ، همینطور خیلی بچه ها ئی ک ِ به روز کردن و الان سر زدم و با انرژی براشون کامنت گذاشتم .. 

حالم خوبه .. ازین حالم خوبه ک ِ سال داره تموم میشه .. 

نمیدونم چ ِ سالی رو در پیش روم دارم .. شاید ب خودم بگم غلط کردم .. همون 90 عالی بود .. ولی امسال هم سال ِ خدا بود و گذشت و سالی ک ِ پیش روست رو هم میگذره .. 

امیدوارم انقدری بهم سخت نگذره ک ِ .. هیچی :دی !!! 

 

نباید بگم نمیتونم .. نباید بگم خستم .. نباید بگم نمیشه .. چون خدا بزرگه .. چون من واقعا میتونم .. چون تا حالا تونستم : ) توکل بر خدا !!! 

 

احسان علی خانی رو داشتم نگاه میکردم .. ی حرف جالبی زد .. ی خصلت بد رو گفت از بین ببرید ک ِ امسال گاهی من این خصلت رو داشتم .. بیانش سخته یا نمیتونم جمله بندیش کنم نمیدونم .. ولی !!! خدا جون شیطان رو از ما دور کن و مارو به خودت نزدیک تر کن !! 

 

دوستای خوبی ک ِ بهم دادی رو برام نگه دار .. خیلیا هستن که امروز + همون نا پرهیزیم بهشون مسیج زدم که شاید فکرشم نمیکردن من براشون مسیج بدم .. خیلی شیرین جوابمو دادن .. و آرزوهای قشنگ قشنگ برام داشتن .. خدایا تو خوبی .. خیلی خوب .. از خوبی ِ خودت ی کم بهمون بده .. دوستت دارم خدا جون .. چون از سایه م بهم نزدیک تر بودی ... 

 

 

× استرس این روزا رو ازم بگیر .. این حسی ک ِ میاد سراغم و منو میکنه همون بانوی دو سال پیش .. این حس ِ کبود و تاریک و ازم دور کن !!!  

 

× اصن ی حالیم .. مخصوصا وقتی گوشیمو دیدم ک ِ دو تا میس کال دارم !!! تنفر و تعجب و خوشحالی باهم قاطی بود .. خدایا تو بد رو ازم دور کن ..  

 

مچکرم از تمامی دست اند در کاران : )))) ک ِ خودم ک ِ بانو باشم .. تمشک خونه ک ِ خونه ی دلم باشه .. کیبورد ک ِ همیشه وسیله ی یاری حرفای من ِ واسه رووون شدن تو پیجم ... و تمام ِ نگاه هائی ک ِ با این خط چشممشون آزرده میشه .. 

  

عید ک ِ نه .. واسه ما خاطره س .. 

 

سال ِ 1391 رو به همه تبریک میگم .. ! 

نظرات 9 + ارسال نظر
نگین سه‌شنبه 1 فروردین 1391 ساعت 10:57

منو فراموش کردی....
عیدت مبارک تمشکی:*
امیدوارم سال 91 محشری داشته باشییییییییی:*

الهه سه‌شنبه 1 فروردین 1391 ساعت 12:55 http://elahename.blogsky.com

سلام عزیزم
سال نو مبارک
ایشالا که امسال پر از ارامش برات باشه...استرس و از خودت دور کن...فکر چیزایی که تو رو ناراحت می کنه رو از ذهنت خارج کن....همه چیز دست خودته اگر تو بخوایی خدا هم برات بهترین ها رو می خواد...مطمئن باش تمشکی عزیز

علی سه‌شنبه 1 فروردین 1391 ساعت 13:18

سلام عیدت مبارک

آیدا سه‌شنبه 1 فروردین 1391 ساعت 22:37

پس من چییییییی؟

مقداد چهارشنبه 2 فروردین 1391 ساعت 02:30 http://northman.blogsky.com

بازم تبریک

هفت دقیقه چهارشنبه 2 فروردین 1391 ساعت 19:37 http://www.7min.ir

سلام
دیروز براتون پیام گذاشتم اما نمیدونم ارسال شد یا نه .
شروع سال جدید رو بهتون تبریک میگم , انشالله سال خیلی خوبی در پیش داشته باشید . تو رو خدا از این غم و ناراحتی بیا بیرون

ماه پنج‌شنبه 3 فروردین 1391 ساعت 19:17 http://www.mah-e-rooydar.bloksky.com

سال نوت مبارک عزیزم
بهترین ها رو برات آرزومندم

خانومی پنج‌شنبه 3 فروردین 1391 ساعت 19:41 http://eshgh-bazi-asemoooon.blogsky.com/

سال نوی توام مبارک عزیزمممم :):*
اگه فیس بوک عضوی اونجا بهتر میتونم ببینمت :)

Nima جمعه 4 فروردین 1391 ساعت 15:33 http://Nimacruise.blogsky.com

هرروزتان نوروز نوروزتان پیروز
پیروزتان هرروز نوروزتان هر روز
پیروزتان هرروز هرروزتان پیروز
قاطی کردم!
عیدتون مبارک.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد