ی فنجون قهوه با طعم ِ تمشک

و آغاز ، همان تپش ِ قلب ِ توست ..

ی فنجون قهوه با طعم ِ تمشک

و آغاز ، همان تپش ِ قلب ِ توست ..

شنگول بازی

توی حرم ، صحن انقلاب .. ! وسط حیاط .. زیر ِ بارون .. نماز حاجت . . بعدشم تگرگ و ی عالمه دعا واسه تمام ِ اطرافیانم ، اومدین جلوی چشام ، اسمتونو خوندم ، سرور ِ خراسان جوابتونو بده ! آمین ! 

 

از سفر نیومده رفتیم ویلای لواسون .. با اینکه خسته بودیم شب با بروبچ کلی بازی کردیم و بعدشم ی فکر ِ بکر رفتیم سراغ باباهامون .. 3 تا داداشا با یدونه پسر عمو کوچیکم ! تا ساعت 3 نصفه شب جیغ و داد میکردیم ! ینی خونه رو هواااااااا بودااا انقد خندیدیم ک ِ نگو ... داداشا تقلب میکردن تابلوووووووو دیگه شب خوابیدیم و ساعت ده عمو بزرگه اومد کلی اذیت کرد و با جیغ و داد بلند شدیم .. صبحانه و بعدشم زدیم به کوه !! تا ساعت 2 کوه بودیم .. کلی زدیم رقصیدیم ُ گرسنه برگشتیم :دی 

بعدشم بازی کردیم و بابائی با پسر عمو بزرگم شطرنج میزدن و عموهام تخته و بروبچ منچ ! کلی به پسر عموم کمک کردم ک بابا رو ببازونه اخرم باخت !!! بعدشم رفتیم باغ و کلی عکس و قر و اینا دیدیم صدا ضبط خوب نمیاد برگشتیم رفتیم ویلا تو حیاط موزیک و بعلـــــــــــــــــــــــــه !! 

 

بعدشم اتیش بازی و سیب زمینی و دعوااااااا با پسر عمو کوچیکه .. کلی شنگول بازی و این حرفاااا انقدی خوش گذشت ک ِ نگووو سالها بود سیزده انقد خوب نمی گذشت !! 

 

خدارو شکر ! 

 

× بسیاری از کامنت ها تائید نمیشن ، نه به دلیل خاصی ... چون دوست ندارم : )  

نظرات 7 + ارسال نظر
علی (اندیشه پارسی) دوشنبه 14 فروردین 1391 ساعت 22:11 http://andishehparsi.ir

سلام
امام رضا (ع) حاجت دل همه جوونا علی الخصوص شمارو بده
خوشحالم که شادین, همین

نظرات برای شخص شما مینویسم, مهم نیست که عمومی بشن یا نشن که البته اکه نشن خوشحال هم میشم

هفت دقیقه دوشنبه 14 فروردین 1391 ساعت 22:41 http://www.7min.ir

سلام
خوشحالم بهت خوش گذشته ...
اتفاقا امروز بهت سر زدم دیدم نیستی نگران شدم , خوشحالم که خوبی و بهت خوش گذشته . همیشه همین طوری بمون . باشه ؟

مرررسی عزیزم ..

چشمممممممممم دارم تمام تلاشمو میکنم :دی


سال خوبی ِ نه ؟

الهه دوشنبه 14 فروردین 1391 ساعت 23:49 http://elahename.blogsky.com

منم به نوبه خودم می گم خدا رو شکر...ایشالا همیشه برات به شادی و خوشی باشه گلم

هفت دقیقه سه‌شنبه 15 فروردین 1391 ساعت 00:13 http://www.7min.ir

مــــــــــرسی اما دوست بودن که به لینک گذاشتن نیست :P

واقعن ؟

درست میگی ... خب باید لینکتو میذاشتم دیگه .. نباید ؟

... سه‌شنبه 15 فروردین 1391 ساعت 00:36

آمدیم نبودید

هوووم ؟

من ک ی هستم ..

کجا اومدی ک ِ نبودم ؟

[ بدون نام ] سه‌شنبه 15 فروردین 1391 ساعت 01:25

همیشه به شادی.
سالی که نکوست از بهارش پیداست

مرسی عزیز ..

اسمتونو ننوشتید هاااااااااااا

سوفی چهارشنبه 16 فروردین 1391 ساعت 00:03 http://89-7-10.blogfa.com/

سلام خانومی .. خوبی ؟؟
عزیزم من گوشیم خراب شده شمارتو ندارم .. میشه اس بدی شمارتو سیو کنم .. مرسی .. بوس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد