ی فنجون قهوه با طعم ِ تمشک

و آغاز ، همان تپش ِ قلب ِ توست ..

ی فنجون قهوه با طعم ِ تمشک

و آغاز ، همان تپش ِ قلب ِ توست ..

شنبه ی اول سال تحصیلی

دیروز تربیت بدنی داشتم .. رفتم  

انقد خوش گذشت :دی 

ولی الان ک ِ دارم فک میکنم اصنم خوش نگذشت .. پا درد دارم منفجر میشم .. 

ولی تمرینای خیلی خوبی داد ک ِ یاد بگیریم .. 

استاد ِ خوبیه فعلا .. 

با چن تا از بچه ها اشنا شدم .. یکیشون شیمی محض میخوند .. 

تا اخرش دیگه با من بود .. با مزه بود  

 

بعدشم ک ِ آب پرتقال و . . . .  

بعدشم اومدیم رفتیم مهمونی .. ولی داشتم بیهوش میشدماااااااااا 

خیلی خسته بودم .. نه اینکه دوروز تمام وقت وقف خانواده بودیم و این حرفا .. ازون جهت مردیم و زنده شدیم ! 

رفتیم مهمونی .. سپیده اشنا درومدو .. عروس کوچیکه .. ! 

دختر خوبی بود .. نظری ندم بهتره : ) 

امروزم قراره بریم کرج مهمونی :دی خونه دوست ِ بابائی !!! 

دلم واسه بچه ها اصنم تنگ نشده :دی 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
Nima یکشنبه 20 فروردین 1391 ساعت 13:24 http://www.MidNight-Cafe.blogsky.com

del tangi khub nist

نگین یکشنبه 20 فروردین 1391 ساعت 13:33

حالا دردش که مهم نیست مهم خوش گذشتنشه که معمولا تو درس تربیت بدنی کم پیش میاد که به کسی خوش بگذره :دی

ایشالا مهمونی هم خوش بگذره نمشکی جوووووووونم :*

[ بدون نام ] یکشنبه 20 فروردین 1391 ساعت 21:01

روز اول مهر همیشه خوب بوده واسم ولی روز شروع کلاسای بعد از عید واقعا مرگ آور بود برام...
یه حس بدی بهم دست میداد
راستی تمشک جون بی زحمت لینک و اسم آدرسم و تغییر بدی ممنون می شم..ببخشید تو این مدت زیاد با تغییر ادرسم اذیت تو بقیه دوستا کردم
الهه هستم....

یه شکلات دوشنبه 21 فروردین 1391 ساعت 12:43 http://www.chocolaty.blogfa.com

همیشه خوش باشی بانو

مقداد جمعه 25 فروردین 1391 ساعت 18:27 http://northman.blogsky.com

تربیت بدنی 2 خیلی حال میده، ما که همش فوتسال میزدیم استادمونم که هیچوقت نمیومد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد