ی فنجون قهوه با طعم ِ تمشک

و آغاز ، همان تپش ِ قلب ِ توست ..

ی فنجون قهوه با طعم ِ تمشک

و آغاز ، همان تپش ِ قلب ِ توست ..

همه چی ..

امروزم تمام ِ کتابامو کارتن کردم و جمع کردم

دکوراسیون اتاقمو عوض کردم و 

تمیز کاری .. هنوز مرتب نشده اما خُب .. 

فردا هم میریم با تپلی خونه ی خاله آسیه .. میخواد جاهاز جیگری رو بچینه فقط منو تپلی رو گفته بریم پیششون .. قرار شد صب ساعت 9 پاشم ..

خرگوشی میگه میخوای بری کنجکاوی :)))

گفتم ی ِ روز ازین حرفی ک ِ زدی پشیمون میشی و میفهمی ک ِ من اصن اهل ِ این حرفا نیستم :دی میخندید میگفت مگه میشه ؟ امکان نداره :دی 

دوشنبه ای ک ِ رفتیم بیرون واسم ی ِ عالمه پاستیل خریده بود :دی اخه موقع امتحانام بهم گفت اگه درساتو خوب بخونی واست پاستیل میگیرم .. بعد اون ذوق ِ خوشکل ِ منو ک ِ دید مجبور شده بود بگیره :))) 


هنوز ی حس ِ خاص دارم .. هنوز باورم نمیشه ک ِ رسما اسمم توی شناسنامه ی کسی ِ ک ِ قراره زندگیمونو شریک هم باشیم .. این اصلا خوب نیست ک ِ بعد از 1ماه و نیم ک همه چی رسمی شده و حتی بعد از 5/6 ماه من هنوز هم به این باور نرسیدم ک ِ عقد شدم !! خیلی واسه خودم جالبه .. چ ِ برسه به دیگران :اس


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد