ی فنجون قهوه با طعم ِ تمشک

و آغاز ، همان تپش ِ قلب ِ توست ..

ی فنجون قهوه با طعم ِ تمشک

و آغاز ، همان تپش ِ قلب ِ توست ..

مهمونی

نزدیک ِ اذان ِ ..

من ک ِ معافم از روزه گرفتن و ی کم ناهار خوردم از گرسنگی دارم هلاک میشم و سردرد گرفتم ، واقعا نمیفهمم الان ملت چطوری روزه ن و تحمل کردن این ساعتا رو .. الهی بمیرم واسشون .. خدا قبول کنه .. 


دیشب عمو اینا اینجا بودن .. علی با خرگوشی گرم گرفته بود .. خیلی عالی بود .. دمش گرم ، فکر نمیکردم تحویل بگیرن و مثه دامادای دیگه محلش نذارن .. اما علی خیلی مشتاق بود ببینتش .. باهاش حرف بزنه .. حتی وقتی دیدش کلی رفت تو خودش .. واسم عجیب بود علی چشه .. چرا اینجوری میکنه ؟ حتی خونشون ک ِ بودیم ازم در موردش سوال کرد باز رفت تو خودش .. ی جوری شدم وقتی اینجوری دیدمش .. دلم سوخت واسش .. ! همش این فکرمو مشغول کرده ک ِ چرا علی اینجوری بود .. زیرو بم ِ خرگوشی رو دراورد هااااااا :دی

نظرات 6 + ارسال نظر
فرزانه شنبه 31 تیر 1391 ساعت 21:06

وای آره خیلی سخته
خدا بهشون قوت بده که سختی نکشن
من ایشالا اگه خدا بخواد از فردا میخوام روزه بگیرم
البته سعی میکنم اصلا در طی روز از خونه بیرون نرم که تشنگی و گرما نابودم نکنه و مجبور نشم روزه خوری کنم

مقداد یکشنبه 1 مرداد 1391 ساعت 01:44 http://northman.blogsky.com

خرگوشی؟ بنده خدا چه اسمی هم واسش انتخاب کردی:))

خب مثه خرگوش میمونه دیگه .. هم ظاهرش .. هم کاراش :دی

دختر نارنج و ترنج یکشنبه 1 مرداد 1391 ساعت 12:32 http://toranjbanoo.com

سلام تمشک عزیز من
خوبی؟
خوشگلم من اصلا تو رو از لیستم در نیاوردم.... این گودر گویا مشکلی داره چون حتی به روز شدن های تو رو هم به من نمی گه. از اون موقع که ظاهرش رو تغییر داده همه چیزش ریخته به هم. منم کلللی چیزاش رو دیگه بلد نیستم. حالا برم یه کم باهاش سر و کله بزنم ببینم چی شده که آپدیت ها رو به من نمی گه؟
مرسی که بهم گفتی.. اما خوشگلم یادت باشه حتی اگه وبلاگتو حذف کنی هم من از لیستم پاکش نمی کنم...

tina دوشنبه 2 مرداد 1391 ساعت 12:35

mehrnosh facebook nemiri ?

چرا ولی کم میرم ..
بیشتر تو سایت تیکتر دات نت هستم ..
توی فیس بوک هم
mehrnoosh motamedi
سرچ کنی پیدام میکنی ...
قربانت

هفت دقیقه دوشنبه 2 مرداد 1391 ساعت 16:32 http://www.7min.ir

سلام
خرگوشی خیلی با حال بود :D
شاید باور نمیشه دختر عموش رفته خونه ی بخت :p

لبخند سه‌شنبه 3 مرداد 1391 ساعت 00:42 http://labkhandam.blogsky.com/

خرگوشی کیه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد