ی فنجون قهوه با طعم ِ تمشک

و آغاز ، همان تپش ِ قلب ِ توست ..

ی فنجون قهوه با طعم ِ تمشک

و آغاز ، همان تپش ِ قلب ِ توست ..

یکی از همان اولین بار ها


همش میخواهم دیروز را برایت ترسیم کنم بانو ، اما نمی شود شاید هم نمی گذارند ، شاید هم نباید ک ِ بشود ولی الآن می خواهم بگویم .. بگویم ک ِ تمام ِ تمامش ک ِ نه اما بیشتر حرفهای در گلو مانده را گفتیم ، رفتیم و گوشه ای نشستیم و بغضهایش رو در گلویم می فشردم و برایش خودم ، بلی خود ِ خودم بر زبان می آوردم تا خالی شود ، مَرد اگر بغض کند ، زن ویران میشود ، من حسش کردم بانو ، وقتی چشمانش قرمز میشد و اشک جمع میشد نگذاشتم بچکد ، غرورش جلویم خورد شود ، رویم زیاد شود براش ، بلی خودم نخواستم ، مرد باید مرد باشد ، مردانگی کند ، حرف بزند ، بغض کند اما اشک نریزد البته نه که هیچ وقت ها ، مَرد باید اشک هایش را هم در آغوش ِ زن َش خالی کند ، به هر حال نگذاشتم ، خنداندمش ، خندیدم ، اما نگذاشتم بغض کند دیگر ، برای تمام ِ اشتباهاتش عذر خواست و برای تمام ِ اشتباهاتم به آغوشم کشاندمش ، در آغوشش زمان برایم بی معنا بود ، ثانیه شمارش آرامم میکرد ، کم مانده بود به خواب بروم ، خواب ِ ابدی ک ِ ای کاش رفته بودم ، جان دادن در آغوش مَردت بی نظیر ترین نوع ِ مرگ است هرچند کاملا خودخواهیم را می رساند .. شاید دوست داشتن همین باشد ، که بُگذریم و از همان اول ، اخر ِ راه را اول ِ راه نیاوریم ! 


× کاش راهنمای خوبی برای بودی زیبای خفته ، آن شبم را آن طور به صبح نمی رساندی 



نظرات 7 + ارسال نظر
رئا جمعه 10 شهریور 1391 ساعت 23:47 http://rea1989.blogfa.com/

http://rea1989.blogfa.com

ابر بهار شنبه 11 شهریور 1391 ساعت 12:38

اگه قرار باشه با هر مشکل و اتفاق و دلخوری به پایان فکر کنیم

به اینکه هنوز دیر نشده و از اینجور حرفا ...کلا سنگ روی سنگ بند نمیشه ...آفرین به تو عزیزم

درسته .. این خیلی بده کسی اینو بندازه توی ذهنت ..
اون شب واقعا خواب نداشتم .. : (

Tina شنبه 11 شهریور 1391 ساعت 16:43

Aziiiiiiiiiiiiiiiizammmmmmmmmm

:*

چی کار کردی عشقت رو ؟

یه شکلات شنبه 11 شهریور 1391 ساعت 18:20 http://www.chocolaty.blogfa.com

رمز برای تمشکی عزیز:۱۵۱۵

رئا یکشنبه 12 شهریور 1391 ساعت 01:24 http://rea1989.blogfa.com/

مرسی مهرنوش

Tina یکشنبه 12 شهریور 1391 ساعت 09:37

Nemidunam se roz dige miyad iran nemidunam begam mikhamesh ya nagam hadghal yeki dobar bebinamesh nemiduni noshiiiiiii :((((((((

اروم باش و با سیاست عمل کن ...
ببرش گردش چند روزی وباهاش بگذرون ..
شاید اصن ازش خوشت نیاد
شاید عوض شده باشه ..
سخت نگیر به خودت :*

مهدی چهارشنبه 15 شهریور 1391 ساعت 12:17 http://mehdi-ch.blogsky.com

ای پاپا همه اینجا شوهل کردن من جا موندم منم شوهل می خوام
مهرنوش واسه منم یکی پیدا کن


تو خیلی خوبی ..به شوهلت حسودیم میشه..بگو میکوشمش ناراحتت کنه

من ؟ مطمئنی ؟؟؟؟؟ :دی

حالا همه میگن اگه اذیتش کنی وای به حالت :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد