ی فنجون قهوه با طعم ِ تمشک

و آغاز ، همان تپش ِ قلب ِ توست ..

ی فنجون قهوه با طعم ِ تمشک

و آغاز ، همان تپش ِ قلب ِ توست ..

باید یاد بگیرم ..

کجای قصه ی من نوشته شد ،

دل شکستن جزئی از لحظه های توست !


باید یاد بگیرم ک ِ نظر دیگران رو نباید قاطی ِ زندگی ِ شخصیم کنم ..

باید یاد بگیرم وقتایی ک ِ بی صدا دلم رو میشکنن رو تجربه کنم تا همینجوری دل ِ کسی رو نشکنم ..

باید یاد بگیرم وقتی دلم و میشکنن بغض نکنم ! گریه نکنم ! شکه نشم !

باید یاد بگیرم به چیزایی ک ِ دارم قانع باشم 

خیلی چیزا هستن ک ِ باید یاد بگیرم ...

امــــــا با دل ِ شکستم باید چکار کنم ! 

با نظرات مزخرفی ک ِ میدن و انجام میدم و ابراز پشیمونی میکنن چه کنم ؟

حالم ازین که انقد بی اراده و بی فکری بهم میخوره بانو ..

:اس


نظرات 3 + ارسال نظر
ابر بهار سه‌شنبه 30 آبان 1391 ساعت 11:03

اشتباه فکر میکنی خانوم ! هیچ جای قصه ت همچین چیزی نوشته نیست

تو باید پر رنگ بنویسی مثل رنگ تمشک

شاخه طوبی سه‌شنبه 30 آبان 1391 ساعت 21:08 http://shakhehtoba.blogfa.com

یا ابا عبدالله الحسین
سلام

وبلاگ زیبائی دارید دل نوشته هایت زیباست به وبلاگ

ما سری بزنید ونظر بدهید

س پنج‌شنبه 2 آذر 1391 ساعت 13:33 http://guilty.blogsky.com

باید یاد بگیریم که برای خودمان زندگی کنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد