ی فنجون قهوه با طعم ِ تمشک

و آغاز ، همان تپش ِ قلب ِ توست ..

ی فنجون قهوه با طعم ِ تمشک

و آغاز ، همان تپش ِ قلب ِ توست ..

بهونه های خوشبختی

بعضی چیزای کوچیک

که حتی رهگذرن 

باعث میشن که ادم بخنده

خنده ای از ته ِ دل 

من این جور بهونه ها رو دوس دارم 


امروز در ِ ساختمونو ک ِ باز کردم دیدم تو راه پلمون یدونه پیشی ِ کوچولو ء

خیلی ناز بود ..

بعد از کلی غذا دادن و این چیزا

یادم اومد چند وقته پیش با ممو تو پارک داشتیم میرفتیم که ی ِ پیشی ِ پا به پامون میومد 

انقدر با مزه بود که نگو ...

اما نمیدونم چرا ازش میترسیدم ..

امروز بعد از کلی فکر یادم اومد این همون پیشی ِ 

اونشب انقد ازش تعریف کردم . اینا ک ِ نگو

الان اومده پشت ِ در ِ خونمون خوابیده 

نازی .. حیف مامان بدش میاد وگرنه اورده بودمش تو اتاق ِ خودم ..

دوسیش دارم :-*

نظرات 1 + ارسال نظر
یاسمن یکشنبه 10 دی 1391 ساعت 13:18 http://www.yasamanramezani.com/

باهات موافقم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد