ی فنجون قهوه با طعم ِ تمشک

و آغاز ، همان تپش ِ قلب ِ توست ..

ی فنجون قهوه با طعم ِ تمشک

و آغاز ، همان تپش ِ قلب ِ توست ..

گــــــــــــــــاز

92 انگار پاشو گذاشته روی گاز و ترمزش بریده ، انقدر این روزا داره زود میگذره ک ِ باورم نمیشه وقتی ساعت و نگاه میکنم !

خیلی هم بد نیست من ک ِ دوست دارم ازین روزام دورتر شم و به ارامش برسم : )


نظرات 6 + ارسال نظر
تینا جمعه 16 فروردین 1392 ساعت 18:30

سلام دخی خوبی امیدوارم به اون ارامشی میخوای برسی اگه با شیرین در تماسی سلام برسون

ابر بهار شنبه 17 فروردین 1392 ساعت 11:43

سلام تمشکی سال نوت مبارک

دقیقا خیلی زمان زود میگذره منم این حس رو دارم

راحیل یکشنبه 18 فروردین 1392 ساعت 14:33 http://zendegi-baeshgh.blogfa.com/

کلا روزها دارن مثل باد میگذرن. هرچند اینها همه ساعات عمر ماست که داره میگذره و ما حالیمون نمیشه

گندم یکشنبه 18 فروردین 1392 ساعت 22:11 http://gandomi.blogski.com

سلاممممممممم
چطوری
آخ آره برای تو هم اینجوریه !
ایشاا.. خوب بگذره
راستی نقل مکان کردم بهلهههه

... سه‌شنبه 20 فروردین 1392 ساعت 08:05

سلام چرا جواب منو نمیدی ؟

... سه‌شنبه 20 فروردین 1392 ساعت 08:19

الان فهمیدم چرا ، خوشبخت باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد