ی فنجون قهوه با طعم ِ تمشک

و آغاز ، همان تپش ِ قلب ِ توست ..

ی فنجون قهوه با طعم ِ تمشک

و آغاز ، همان تپش ِ قلب ِ توست ..

دنیای روشنا


همیشه بهانه ای هست برای زنده ماندن !



کتابی رو شروع کردم که اخراشه و در مورد وبلاگ نوشته بود ،، یاد اون روزای قدیم خودم افتادم که چقدر با شورو شوق حرف میزدم و کلمه های خاصی رو استفاده میکردم !

با بزرگ شدنم دنیام عوض شد ،، شاید بهتر بگم با ادمایی دوست شدم ک ِ دنیامو عوض کردن ، نوشته هام و شیطنتام و ذوق کردنام و همه چیو کور کردن !

از نهایت ِ کوری اومدم و دارم حرف میزنم ، عین بچه ی آدم ،، حالا فهمیدم که ای کاش خیلی از آدما رو راه نمیدادم تو زندگیم ،، آدمایی ک ِ ذوق ِ نوشتنم ُ زندگی کردنم رو ازم دزدیدن !

آدمایی با دلای مُرده !

آدمایی که تو تاریکی غلت میزدن ،، 

حالا یواش یواش دارم میام بیرون ازین دنیای تاریک ،، دارم روشنایی رو تمرین میکنم ! 

نظرات 7 + ارسال نظر
پگاه سه‌شنبه 17 اردیبهشت 1392 ساعت 22:38

حرق نداشت خانمی

یک حقوقدان چهارشنبه 18 اردیبهشت 1392 ساعت 20:53 http://dattik.blogfa.com

نفهمیدم بانو... یعنی وبلاگ نویسی دنیای تاریکیه؟

پیام پنج‌شنبه 19 اردیبهشت 1392 ساعت 14:09

با درود!

من تصور میکنم منظور شنا از بهانه هدف باشه. آدم همیشه به دنبال هدفهای خودشه برای همین زندگی ادامه داره. اینطور نیست؟

راحیل پنج‌شنبه 19 اردیبهشت 1392 ساعت 20:37 http://zendegi-baeshgh.blogfa.com/

وقتی به این نتیجه میرسیم که این آدمهای دل مرده رو بذاریم کنار که دیر شده که خودمون شدیم جزیی از اونا.
امیدوارم زود زود بشی اون چیزی که خودت دلت میخواد شاد و سرحال

سوفی یکشنبه 22 اردیبهشت 1392 ساعت 22:59 http://89-7-10.blogfa.com/

سلام تمشکی جونم
خوبی قربونت برم ؟؟؟
چه خبر ؟؟ شوهر گلت خوبه ؟؟
خانومی چی شده ؟؟ چرا اینهمه غصه چرا اینهمه غم و دلهره و نگرانی ؟؟
خوبی ؟؟ اوضاع زندگیت خوبه ؟
نگرانت شدم دختر

ترنج بانو چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392 ساعت 01:14 http://www.shokofesolimani.blogfa.com

همیشه به روشنایی بایندیش به نورها ...

LeiLi چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392 ساعت 13:27

banoo joonam webet aaliiiiii booodaaa....damet garm khanoomi!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد