ی فنجون قهوه با طعم ِ تمشک

و آغاز ، همان تپش ِ قلب ِ توست ..

ی فنجون قهوه با طعم ِ تمشک

و آغاز ، همان تپش ِ قلب ِ توست ..

..

به آتش نگاهش اعتماد نکن ! 

لمس نکن ! 

به جهتی بگریز که بادها خالی از عطر اویند، 

به سرزمینی بی رنگ ! 

بی بو و ساکت آری، بگریز و 

پشت ابدیت مرگ پنهان شو !

اگر خواستار جاودانگی عشقی


× حسین پناهی

نظرات 1 + ارسال نظر
samrad پنج‌شنبه 24 مرداد 1392 ساعت 09:14 http://www.samradmusic.blog.ir

سلام
وبتتو واسه مطالبش دوس دارم
البته اولین باره اومدما(فک کنم)........ولی جالبه
امیدوارم موفق باشی و همیشه حال و هوات خوب باشه که پست خوبی و خوشی بذاری
من یه رپر تازه کارم نمیدونم که قبلا اومدم اینجا یانه آخه زیاد به وب ها سر میزنم و هرکدومو دوست داشته باشم باهاش لینک میکنم ولی دوست دارم بیای و وبم رو ببینی و اگه دوست داشتی نظرتو راجع به موزیکم بگی
ممنون
راستی تاحدود زیادی مث هم فکر میکنیم(توضیح وبت زیر عکس بالا)

ممنونم که اومدی
نظرت توجهم رو جلب کرد : )

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد