ی فنجون قهوه با طعم ِ تمشک

و آغاز ، همان تپش ِ قلب ِ توست ..

ی فنجون قهوه با طعم ِ تمشک

و آغاز ، همان تپش ِ قلب ِ توست ..

اغوشتو باز کن برام

مهم نیست خیلیا چی کار میکنن نمیکنن !

به خودشون مربوط ِ 

اما من امسال ازت خواسته هایی دارم ، که باید به تمومشون رسیدگی کنی ! باید بهم بدی ، باید بغلم و کنی و اجازه بدی تو بغلت زندگی مو شروع کنم ! من منتظر ِ اغوشتم !


نظرات 5 + ارسال نظر
راحیل چهارشنبه 19 تیر 1392 ساعت 13:09 http://zendegi-baeshgh.ir

ایشالا که به همه خواسته های قشنگت میرسی

آمین

یک حقوقدان پنج‌شنبه 20 تیر 1392 ساعت 11:14 http://dattik.blogfa.com

منم بغل میخوام

بیا بغل ِ خودم >:D<

ابر بهار پنج‌شنبه 20 تیر 1392 ساعت 12:08

امیدوارم همون طوری که میخوای بشه ;)

عزیزمی :-*

تو ایرانی ؟

mxu یکشنبه 23 تیر 1392 ساعت 00:21 http://mxu.blogsky.com

شنیدی میگن از چاله افتاد تو چاه ؟ همین خود منم

سلام

خیلی وقت بود حتی یه سر هم به وبلاگم نتونسته بودم بزنم
خوشحالم که چشمم به نظر شما دوستان روشن شد و پرنور

خدمت رو که فیتیله پیچش کردم ، کشتمش بعدشم خوردمش رفت پی کارش

درگیر مسائل کاری شدم بعدش

هنوز یه شغل گیرم نیومده ، البته بعید هم هست که با این مدرک داغونمون کاری دستمون رو بگیره
شاید بهتره همون برم سراغ ادامه تحصیل تو مقاطع بالاتر

اگه از خدا خواسته ای داری ، سفارش منم بکن

یه جا شنیدم سفارش بقیه رو بکنی زودتر جواب میگیری

راستی کی عقد کردی
پس کو شیرینی من
منم از اون کیک گنده ها میخوام

اصا قهرم برم به لالام برسم ، الاناست که یکی دو ساعت دیگه اذونو بگن

:)))))

رها پنج‌شنبه 3 مرداد 1392 ساعت 12:52 http://z-raha.blogfa.com/

farda rooze jahanye (i love u)ast. age ino gerefty manish ine ke yeki dooset dare. ino be 10 nafar befrest ta 143 daghigheye ayande va farda behtarin rooze toe. NIME SHABE EMSHAB ESHGHE VAGHEYIYE SHOMA SABET MIKONE KE DOOSET DARE. saat 14 farda ye etefaghe khoob baratoon miofte in mitoone harja bashe. baraye bozorgtarin shoke zendegitoon amade bashid. age in matno pak koni shoma moshkele rabetei ta 10 sal dige peyda khahid kard

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد